До ГЕРБПроблема е следия Криво ляво създадохме някакъв успешен бизнес отрасъл и веднага му сложиха ръка Благовидния повод -грижа за работника е дим в очите на вярващите Я ми кажи какво ще направи ЕС на фирми от Сърбия да речем или която и да е страна извън ЕС
В ЕС постигнаха съгласие по пакета "Мобилност", за нас неприемливо_________И защо да е неприемливо за нас, неприемливо е за шайка пишман бизнесмени дето си чанчат работниците
Ми много ясно, неможе да държиш един шофьор с месеци да спи в кабината на камион, да не говорим че повечето даже са по 2-*** шофьора, представете си за какъв чанч иде реч, разбира се поне веднъж в седмицата трябва да му осгуриш нормални условия за почивка, веднъж в месеца поне трябва да му дадеш възможност да се прибере в къщи, даже се учудвам че има хора, които са против тези правила
Няма Начин да не бъде приет този Закон .Празните ТИР-ве ще карат Бали с Пластмаса , Стари Дивани , Бинтове и Марли от операции и още , към България за ТЕЦ София , Перник , Марици и още .Това е Подписано от БГ Правителството - защо се правят на дръж ми шапката Борисов и Компания ?
Че търпите бе. Геврекчии много. Ако не сте вие бай германец ще си върти геврека за 5 хилядарки а сега сигурно се заодоволява и на 3.
По просто решение - всеки камион може да прави курс от и за държавата в която е регистриран. Гепат ли го да праи курс между други държави или в рамките на друга държава му вземат камиона.
Много сте смешни като плювате Европа.Ако не е Европа, ше излизате извън България един път на три месеца.
Че кой е казал, че камионът трябва да идва от Португалия до България празен? Просто в транспортната задача влиза още една дестинация на всеки 8 месеца и това е.
Целта е да спре демпинговите цени от България и ко ,това е ,другото е рев за пари и много много фалити.
Крайно време е на тези роби от Дискордия и подобните им, да им се забрани да защитават робовладелците си. А излезеш да протестираш срещу по-добрите условия за работниците - съд за работодателя. То бива ориент, ама това вече е като извадено от някаква фантастика.
Демек според нашите умници е нещо нормално човек да спи по няколко месеца в кабината на ТИР-а. да не говорим че в повечето случаи са по 2-*** шофьори, а по време на движение почиващия неможе да спи
Наште пишман бизнесмени не ги устроива, те искат шоферите им да въртат геврека по 3-4 месеца без да се прибират
Бившият евродепутат г-н Светослав Малинов го чака нелек живот в бъдеще..Сегашният му колега Радан Кънев,като кариерен адвокат,може би ще е е по-разсъдлив и ще избегне някои съображения по теми,засягащи България, защото да си родоотстъпник предполага опасна съдба!
Интересно щеше да е, ако Русия хипотетично беше част от ЕС,как отрасъла ще реагира на този "пакет ",при положение че един водач трябва да се върне примерно - от Португалия, през цяла Европа, та до Москва?Смятам,че доста фирмени западни камиони щяха да пламнат по европътищата!!!
то не бяха патриоти не беше чудо и накрая нищосамо едно баш патриотче нещо поркало и се наа.кало
До Лицемерието на ЕСАко 8 седмици не можеш да си намериш товар към България - какъв международен превозвач си?! Ако, пък, искаш да превозваш стоки само в Германия и Франция - ами регистрирай си камиона там! Какъв ти е проблема?!
Шофьорът ще бъде задължен да се връща в страната, в която е регистрирано превозното средство, поне веднъж на 4 седмици, независимо къде се намира.Значи ако аз карам камион с латвийска регистрация, примерно, трябва да си ходя в Латвия, така ли? Май пак нещо не сте го превели както трябва.
Кой защитава интереса на българите? Нашите им дават да крадат дребни парици от ЕС и ги държат зависими и се навеждат постоянно!
В ЕС постигнаха съгласие по пакета "Мобилност", за нас – неприемливо