Сериозните автоджамбази да продават колите със ,,стикер-гаранция'' за автентичност но цената ще е малко по скъпа,с около 1500-2500 евро.Иначе преди покупка трябва да се проверява в Интерпол обезателно.Защото както виждате автомобилите пуснати за международно издирване,свободно се вкарват и продават в България.
То и нокторезачка да купиш, ако е в ВР регистрация, вероятността да е крадена е много голяма..Значи като видя БМВ с ВР регистрация, започвам да го съжалявам, какво е преживяло..
Ами митничарите къде са спали когато е внасяна колата? Защо новия внос не се проверява преди да излезе на пазара за продажба?
До Анонимен 4я кажи коя е тая база дето се проверяват тези неща?едно време в КАТ се намираше човек, срещу 10 лв я пускаше в системата преди да си броил парите, ама сега май го няма като вариант. Като отидеш на канала разбираш дали са ти окъпали. А и винаги го има варианта да си купиш кола с ВР регистрация отпреди 10 години и в софийския КАТ да ти кажат, "*** тя крадена бе"
джамбазите едно време правеха такива схеми, даже години по-късно като вързаха нашите системи с интерпол започнаха да излизат такива проблеми при пререгистрация на колата значи, колата се изкарва от Италия и се внася в българия, в Италия се обявява за открадната и се прибира застраховката, в бг се регистрира като нов внос. В един момент изгърмяха много такива коли при повторната им пререгистрация (смяна на номера).
Ако колата е с нормално отчисление за експорт няма как да е крадена. По вероятно е да е крадена и намерена и после карабинерите да са забравили да я свалят от масива в Интерпол.
До хфхйгъйА на тоя сиромах кой ще му върне/възстанови парите?--Никой да е гледал какво купува, вече има места където може да се провери дали една кола е крадена, катастрофирала и т.н. ако я няма в тези бази данни значи не е за купуване. Тоя я е купил тая кола на далавера и си е мислел какъв е тарикат.
Открадната в Италия кола се озова в Кърджали