30

Анонимен

преди 4 години

От началото на 70-те години на миналия век автомобилът стана необходимост, а не лукс и всеки би трябвало да има автомобил или поне всяко семейство. В България 46,5% от домакинствата имат автомобил, но според разни капацитети не можело *** и пульо да имат кола и да им се пречкат по пътищата.

29

Анонимен

преди 4 години

Улиците и булевардите в София са предвидени за съвместно движение на автомобили и велосипеди без обособяване на отделни ленти за велосипедисти, което си е безумие. Тротоарите са предвидени за пешеходци, а не за движение на велосипедисти. За Патриарха най-добре ще е да не се прави алея за велосипедисти.

28

Анонимен

преди 4 години

Всичко в този град се прави на парче.Липсват всякаква визия и дългосрочна стратегия.Според мен велосипедните алеи в сегашния си вид са пълна пародия.И аз бих подкарал колело,но не и по сегашните велоалеи.Да караш колело на половин метър от автомобилният трафик е пълно безумие.Това означава само да напълниш дробовете си с катран и сажди,твоите,или на твоето дете.Ама важно е в общината Фандъчка да отчита дейност.И да продължат да крадат пари по безумни проекти

27

пепе

преди 4 години

"*** то не може сулю и пулю да се качи на кола, разберете го това." - Късно, вече и те са в 20-годишни таратайки и тровят всички нас.

26

Селянин с колело

преди 4 години

*** то не може сулю и пулю да се качи на кола, разберете го това. Същото важи не само за така наречената "столица"

25

Край

преди 4 години

За да се живее нормално в толкова голям град трябва да се СПАЗВАТ законите.А Общината се е отказала да налага спазването на законите. Фандъкова иска да я избирате и мяуче по телевизора за да може да върви далаверата за 1.5 милиарда годишно.Истината е че трябва да ПРИНУДИ гражданите да спазват закона.

24

Селянина

преди 4 години

Това ли вие столицата бе пишман софиянци! Срам....

23

Анонимен

преди 4 години

Бутнете Попа и ще има още едно паркомясто.

22

Анонимен

преди 4 години

А вие кога ще разберете, че под селянин се има превид човек, който си запазва селското поведение независимо кое поколение Софиянец е или къде е роден ?Имам много приятели от страната, които никога не съм ги наричал по този начин, защото са образовани и разбират какво е да си част от един голям град и какви са проблемите му. Когато паркираш на пешеходни пътеки, тротоари и се интересуваш само от собствените си примитивни нужди без да се замисляш, че има и друго около теб си селянин !

21

Хубавое

преди 4 години

Уникален ремонт с нетърпение очаквам да почнат да го ремонтират! Пилеенето на общественият ресурс гарантирано от фандъка!

20

Анонимен

преди 4 години

Като почнете с това за селяните в София, та то София и България са си едно голямо село! София е столица от преди има няма 120 години, което представлява 4-5 поколения. Запита ли се някой преди това какво е имало и тия хора откъде дойдоха? Шансът да си кореняк софиянец е под 1% и освен това преди да стане столица района е бил един от най-бедните в българското землище! Така, че ако утре се смени столицата ще ви умре ли самочувствието?

19

Край

преди 4 години

До 22 то закона така ама ако ми покажете спирка на която да не е "аварирал" някой за баничка/вестник/ за малко те па на.За 30 г. българина се научи само да не спазва законите "щото няма как, няма къде или щото е беден".

18

Анонимен

преди 4 години

До КрайТо и тук закона те задължава да пускаш транспортните средства на градския транспорт при подаден сигнал с пътепоказател. Особенно от спирка. Не случайно водачи от градския транспорт не спират на спирката, а на лентата, защото знаят, че няма измъкване след това. Никой не ги пуска.

17

Край

преди 4 години

Проблема не е да си купиш кола. Нищо по-лесно няма от това в България - 500 лв. и си баровец. Проблема в София е МЯСТОТО и ВЪЗДУХА.Фандъкова да се не мота ми да направи данъка 3хил. лева за бангия.Издушихме се и се заринахме с тях.

16

Счети

преди 4 години

Масово тези, които се возят в колите са най-дивите селинджъри, които имат наглостта да ни обасняват как трябва да се развива София. А случайно да знаете, че съгласно Наредба РД-02-20-2 на МРРБ всички транспортни системи трябва да осигуряват еднаква пропускливост, както за градски, велосипеден така и за автомобилен транспорт ? СО в момента е нарушила разпоредбите на тази наредла, за да ви даде предимство и възможност да си развозвате дебелите за.дни части в коли.

15

Анонимен

преди 4 години

Да правят по-бързо метрото и околовръстното и да затварят центъра. Идвам на Цариградско. Оставям си колата в паркинга и забравям простотиите на тарикатите по Малинов, или уличките около него с напаркирани на забранени места таралясници, задръстващи движението.

14

До 11

преди 4 години

Не досадните колелета, селяните трябва да премахнат, за да се оправи положението. И дебелите тумбаци, дето не могат да направят 2 крачки без колата си.Запален велосипедист

13

аа

преди 4 години

боже какъв шок, няма място за тротинедкаджии, колоездачи и други самостоятелно блъскащи се в коли, рейсове багери трактори

12

Край

преди 4 години

В във всички нормални страни бусове и трамвай имат отделни ленти. В рейса има 200 човека а в колата се возиш само ти и миризливия ти дирник. Нещо повече рейса и трамвая подават сигнал на светофарите и директно ги пуска а бмв и мерцедеса трябва чакат. Така е при умните хора при *** е иначе - купуваш КОЛА стара /по евтино/ голема /да завиждат комшиите/ дизелова /щото един ти дава бъркан дизел на 1.50/и вече искаш всички да се мръднат за да минеш ти. на тротоара също ти пречат.

11

Анонимен

преди 4 години

хубаво е че нашия кмет и правителство решиха най после да премахнат досадните колелета от столицата, като нямаш пари за кола, е там тъпчи се в метрото и тва е.