До предателиЯ се сети защо не могат да направят нищо с мита от 200%. А Боинг би трябвало да работят по самолет в класа на 757 - NMA, но в момента всичко освен оправянето на 737 МАКС е замразено.
Отговорът е в историята:В България дойдоха американците и купуваме американски самолети. Когато дойдат руснаците - купуваме руски самолети. Когато дойдат германците - купуваме германски самолети
Всеки да си кара самолетите в собствената страна. Европейците ще карат Еърбъс, американците ще карат Боинг.Днес се връща Феодализмът и самозадоволяване на потребностите. Търговията е остаряла форма на икономика. Великите сили могат да върнат която искат обществена система - Феодализъм, Робовладелство, Социализъм, Капитализъм, според моментните си спешни нужди. Останалите дребни васали като България и нейния племенен вожд само могат да се съгласяват и да хвалят Големия Бял Вожд.
До 6Не само ,че няма руски ,няма японски,немски,британски ,френски и т.н.!Двете суперкомпании ,Боинг и Еърбъс отвяха всякаква конкуренция на планетата Земя!
По принцип В 737 МАХ не заменя 757, така че тука няма никакво отказване, а просто си купуват Еърбъс.
Еърбъс винаги са превъзхождали Боинг. Особено след тия два инцидента като се качвам на Еърбъс и просто ми е спокойно, не го мисля :)
"Юнайтед еърлайнс" сменя "Боинг"-и с 50 "Еърбъс"-а