С тия пари бдж в този участък може да превозва хората с е и ес класи последен модел даже ще бъде мааалко по бързо :) а като направат релсите сигурно влака ще лети с 200
Ремонтирахме Септември - Пловдив в равното и право поле за три години. И от утре да почнем строителството, едно двадесет години ще има да строим (т.е. да крадем) тунели и виадукти...
500 милиона без ддс, т.е. кажи го 600 милиона за 20 км ?!? Толкова за км не струва новия път на коприната ...
В момента румънците свързват Констанца с Будапеща .Високоскоростен влак.В момента пристанище Констанца има два пъти по-голям товарооборот от Варна и Бургас взети заедно.Познайте къде ще отиват товарите в близко и далечно бъдеще.Забравих.София не е нито на Дунав,нито на Ч.море.
Навремето един турчин разбрал ,че железницата между Русе и Варна е най-важния път в империята.Казвал се Мидхат паша.Разбрал,че да свържеш Дунав и Черно море е стратегическо предимство.Нашите управници от 1866г. ,че до ден днешен ,не са подменили и една траверса по този път.И още не са дали и един лев за подобряване на параметрите на трасето.А от тук може да идва половин Европа на българското море.Стига да имаме съвременни железници.
Гълъбчето пак се е изказало: тунел Козница, свързващ Стара планина и Същинска Средна гора. Слаб(2), седни.
Вместо да правят безмислени ремонти тук и там,и да крадат пари,нека подменят релсите или както там се водят по които да могат да се движат влакове с по-голяма скорост, а не да се влачат и да тракат като като в Индия. Толкова сме изостанали, че няма повече накъде.
Модернизират ж.п участъка Елин Пелин-Вакарел за 500 млн.лв.