До ЖоНе е съвсем така. Днешните самолети имат малко метал и много композтни материали в крилата и фюзелажа. Новият руски средномагистрален МС-21 е построен от композити, излети по нова технология и са много големи детайли, на които спецовете от Боинг са гледали с невярващи очи в Иркутск. Казвам го за тези, които постоянно каканижат, че руснаците нямали технологии, крадели, копирали.
Да бяха си купил Ил Ту и Ан тези съветски самолети не само бяха здрави но и катастрофи нямаше. Тези самолети се управляваха от истински пилоти а не от компютри които да им навират носа на самолета в земята.
ЗА ПУКНАТИНИТЕ има допустими и недопустими размери и норми.Всеки метал при отливането му, валцоването или коването му и допълнителните обработки, има микропукнатини с размери по-малки от 1/1000 от милиметъра.Няма метал без микропукнатини.Вследствие на вибрации, тези микропукнатини започват да растат и от един момент нататък те могат да се наблюдават чрез периодичните дефектоскопски проверки.Когато преминат допустимите норми, съответния възел се подменя с нов или се бракува цялата машина.
Пукнатини във фюзелажа на 13 самолета на няколко компании само в една държава. Това звучи като дефект в дизайна на самолетите, систематично пропукване в определени части на корпуса. Още лоши новини за Боинг.
До РепликаТочно обратното. На база летателни часове/ катастрофи Ту 134 е най опасния самолет.
До Анонимен 1Ами Ту-134 бяха и са едни от най-сигурните самолети, видно от статистиката на катастрофите. Пък ти си прави евтини шеги.
След проверка: Откриха пукнатини в 13 самолета Boeing 737 NG