До МенАми ако се беше поинтересувал щеше да разбереш, че за теоретичния изпит тази система работи от повече от три години и системата работи успешно.
До МенАми че то в момента листовките протичат точно така както го описа. Аз пък искашм като се преиздава книжката човек да е задължен да държи листовка (отнема около 5-10 мин. така или иначе нямаш по- добра работа по опашките), защото съм убеден, че милите стари водачи не познават съвременния закон за движение по пътищата (или поне така изглежда по поведението им).
Ало новоизлюпените сеяндурски инструкторчета знаете ли че един любителски курс трябва да е 3 месеца. А за професионални водачи трябва да е 6 месеца. Толкова бяха по времето на недоносеният соц. Затова по онова време от школите излизаха напълно подготвени водачи а не както сега весели самоубиици и убиици.
Тия с колите У"биец" изобщо не трябва да карат нито по главни пътища,нито по магистрали,нито нощем и в мъгла щото само се пречкат и са крайно опасни за останалите!Да си се учат там по полигони и поляни!Пътя не е учебен полигон!
Тия да не се правят на много отворени, защото половината автошколи са за закриване. Трябва да се радват, че държавата изобщо им е дала възможност да работят.
Пак е направено да се източат едни пари. Ако искаха наистина да решат проблема с издаването на книжки щяха да направят изпита електронен в слециални зали за целта с видео заснемане, като всеки кандидат ще получава различни въпроси. След това кормуването става по предварително зададен маршрут, следи се с камера и гпс. Решение за даване не книжка става от друг човек, а не изпитващият на базата на записа от видеото.
Снимката ги тритирала като престърници..те половината са такива с купените книжки. С днешните правила шофьор не става, трябват повече часове и каране в по-екстремни условия не да въртиш из кварталчето, където има 10 коли на кръст.
Автоинструктори на протест заради новите правила