Slдо истинска историяИ?Мен ме и тересува крайния ефект, не някакви романтизирани факти за любопитните.
Харесвам електромобилите. Но още не съм съвсем сигурен че те са бъдещето. Нито че са решение на световните екологични проблеми, освен за градовете. За сега са по-скоро средство за дране с данъци и забогатяване на шарлатани.
До Анонимен 4A знаеш ли че тези коли се продават предимно заради привилегиите като паркиране, движение в бус ленти, данъчни облекчения за купувача и производителя. Какво би станало без всичко това? И че Тесла бе подържана с държавни пари, докато германските производители - не, до скоро? И че в технологиите и патентите на такива коли германските и шведските фирми винаги са били преди Тесла, просто напоследък държавите им почнаха да наливат пари, от данъци пътни, екологични и на горива и др
Динозаври - след десет - двайсет години ще гледаме ваг и другите германски производители в природонаучния музей и децата ще се чудят как някой е давал стотици хиляди левове за тези допотопни машони с две три лед лампи...
vw имат сервизи почти на всякаде и резервни части бол за всички модели. А като ми се развали Теслата е пратиха в САЩ и 6 месеца бях без кола за една дреболия която в сердиз VW биха отсранили за няколко часа.
С дизелгейт и цялата мизерия VW ще им стане тъпичко. Телса имат производствена база и развита технология, а сега идва рецесия и не е време за иновации и развитие. VW ще има добри ел коли след поне 7-8 години, ако оше им VW .
Нови хоризонти: VW смята да увеличи разходите за е-коли с 36%