7

Анонимен

преди 4 години

Slдо истинска историяИ?Мен ме и тересува крайния ефект, не някакви романтизирани факти за любопитните.

6

Анонимен

преди 4 години

Харесвам електромобилите. Но още не съм съвсем сигурен че те са бъдещето. Нито че са решение на световните екологични проблеми, освен за градовете. За сега са по-скоро средство за дране с данъци и забогатяване на шарлатани.

5

Истинска история.

преди 4 години

До Анонимен 4A знаеш ли че тези коли се продават предимно заради привилегиите като паркиране, движение в бус ленти, данъчни облекчения за купувача и производителя. Какво би станало без всичко това? И че Тесла бе подържана с държавни пари, докато германските производители - не, до скоро? И че в технологиите и патентите на такива коли германските и шведските фирми винаги са били преди Тесла, просто напоследък държавите им почнаха да наливат пари, от данъци пътни, екологични и на горива и др

4

Анонимен

преди 4 години

Динозаври - след десет - двайсет години ще гледаме ваг и другите германски производители в природонаучния музей и децата ще се чудят как някой е давал стотици хиляди левове за тези допотопни машони с две три лед лампи...

3

Дъ Клаш

преди 4 години

VW са бита карта както и цялата немска държава.

2

1

преди 4 години

vw имат сервизи почти на всякаде и резервни части бол за всички модели. А като ми се развали Теслата е пратиха в САЩ и 6 месеца бях без кола за една дреболия която в сердиз VW биха отсранили за няколко часа.

1

Анонимен

преди 4 години

С дизелгейт и цялата мизерия VW ще им стане тъпичко. Телса имат производствена база и развита технология, а сега идва рецесия и не е време за иновации и развитие. VW ще има добри ел коли след поне 7-8 години, ако оше им VW .