До АнонименНикакъв контрол, нито на пътя, нито на курсовете. Трябва да е ясно че в курмуването става дума за човешки животи.на неграмотници като теб не трябва да се дава книжка - пише се кОрмуване, идва от кормило/волан.
Когато спрат инструкторите да се наговарят с изпитващите, за да късат на кормуване някой, който преценят, че може да си плаща курсовете многократно !Защото за едни може изпита да минава с "карай направо", а за други - "завий към Тутракан" - няма наляво, няма надясно, ама в коя посока е Тутракан аз не знам...
Моя инструктор след часовете си сваляше У'то от покрива на колата, за да не бере срам, като го видят колеги как не може да шофира.
Контрол и наказания трябват.Защо сложихте по градовете камери на всички кръстовища и улици като не глобявате никой,и те си карат както искат?
е че ПТП се причиняват основно от хора БЕЗ книжка, други с КУПЕНА книжка, "безсмъртни" на дрога и алкохол, и заспали и преуморени професионалните шофьори и "роднински" строителни ремонти на пътища. Новите правила по никакъв начин е засягат тези групи от "убийци" по пътищата.
Какво значи по-висока скорост бре, ще карат с 200 ли, с 300км/ч ли...??? Тук има едни установени правила за кормуване в града, извънградско и по магистрала. Ако не спазваш тези правила - солени и пресолени глоби! Хем пълниш бюджета, хем поддържаш безопасността. Всичко е толкова е просто, но българинът трябва да открие топлата вода няколко пъти, иначе няма да е българин...!!
"Младите шофьори не умеят да карат с висока скорост." - Не само, а почти нищо не умеят. Ако смятате, че тръгване, спиране и завиване - каквото се учи в курса прави начинаещия шофьор годен да управлява МПС- много грешите. -Годен става той след като придобие опит и е крайно необходимо да прави това в присъствието на друг шофьор с най-малко 5 г. стаж поне 1 г. на всякакви пътни условия. В противен случай просто си остава в състава на рисковите.
"У нас масово се произвеждат некадърни шофьори."Как да са кадърни шоьорите, като истукторите са некадърници. Не виждат знак СТОП на кръстовище, карат с превишена скорост и т.н. За малко да ме сгази инструктор в учебен автомобил на пешеходна пътека. Изобщо не внимават, а искат от учениците да са перфектни.
Комшия има къща на село и работи в автошкола в Търново повече от 15 г. - ЕДИН Ц.Ъ.РЕ.Н НЕ Е ИДВАЛ!!!И останалите му колеги казват СЪЩОТО!Ха познайте КАК си взимат книжките и дали ИМАТ ВЪОБЩЕ в търновско!И това е САМО ЕДНА общиан!!!
Да се въведат психотестове и да се почва с БЧК, а не да се ходи проформа за няколко часа на финала!
Българинът обича да хитрува и шмекерува, аз също - защо да спазвам нещо което никой не проверява, естествено ще правя каквото аз смятам за най-добре.
Инструкторите не учат курсистите си на нищо, нито им обясняват дори и елементарни неща. Мога да дам пример с това, че инстуктор кара курсист да спре на точно 50 м от знак стоп, за да може да се разменят с друг курсист. А после защо не се спазват правилата как да се спазват, докато самите инструктори ги учат на точно обратното. И не на последно място отношението на инструкторите трябва да се промени, да се отнасят поне с малко уважение към курсистите си. Но в България всичко е корупция.
Без да затегнете контрола, който трябва да извършвате, но не правите, каквито и правила да измислите ефекта ще е същият.
Вижте статистиката са катастрофите например в София и тогава правете промени. Какъв е профилът на водача с най-много катастрофи. Например: 18-22 годишна девойка със свидетелство за управление от 1-2 години, с автомобил 170 кончета, с малък опит в кормуването, с лоша преценка за пътните условия, с кофти усет за скорост, дистанция, и габарити.Това дава ясна представа какво трябва да се направи.
Според мен всичко се прави за да се усвоят едни парички от едни хора в държавната администрация и определени фирми. Иначе обучението като замисъл не е лошо, стига да се прилага. Нали затова има изпит. Като не си подготвен с елементите за изпита, ще си вземеш допълнителни часове. А сега само се натоварва системата допълнително.
Нови правила за кормуването: Ще се промени ли нещо?