30

Анонимен

преди 4 години

още по скъпи ще стават те замърсяват най много и пръскат грип

29

Властта казва

преди 4 години

Гответе се за поскъпване на летищните такси от новия концесионер на летище София.

28

r

преди 4 години

видяхте ли сега защо беше театъра с онова лудото дето го беха изцопали евреите на трибуната на оон

27

Анонимен

преди 4 години

Въпросните държави няма да загубят нищо от такъв данък, защото в тях идват и без това ужасно много туристи,и всичките се намират географски близо и между тях има изграден железопътен транспорт, който наистина е по-чист. А за българите и румънците какви алтернативи има? Автобус за 3 дена до Мадрид или Лондон (който не е пробвал курса, като влакче на ужасите е). Влакове няма. Освен това разстоянието е много, и ако данъка зависи от него, пак ние ще го отнесем. Не самолетите Лондон-Париж!

26

Анонимен

преди 4 години

Продължавайте да не реагирате и да си ги избирате. Половин България живее навън, и всеки от тях има деца, родители и близки, които пълнят самолетите всеки ден. За да се срещнат и да си осигурят малко нормалност. И сега нашият министът решава еднолично (или от името на ББ), че ще се съгласи с инициативата на най-богатите държави да обложат и оскъпят самолетните билети. Което ще засегне най-много най-бедните, тъй като 20 евро върху билета при заплата 2000е е едно, при заплата 350евро е друго.

25

Анонимен

преди 4 години

За екофанатиците утопията ще е постигната когато всички си седят в тъмни неотоплявани домове, рупат само маруля и не ходят никъде и не правят нищо, защото е вредно за климата. Ако може целия човешки прогрес и индустрия да спрат ще е най добре.

24

Анонимен

преди 4 години

Темп трябваше да прати подводницата, да потопи Грета, че да може купчината зелени екотерохипита, да драскат нейни графити и да си мислят, че има промяна ...

23

Анонимен

преди 4 години

Точно стана по-изгодно, да се пътува със самолет отколкото с коли. Кой печели? Някой мовечец, който ще пътува 2 дена с кола, за да спести 200 лева?!?!Милионите, който няма д а отидат на екскурзия?!?Ай сиктир уе!!!

22

Анонимен

преди 4 години

НЕ! Политиците вдигащи тези разходи, са все хора, които пътуват за сметка държавния бюджет, партията или бизнеса си, кум който ше се върнат след мандатите си. Боли го г-н. Йенс със 6-7 годишен цифрен доход, че изчезнали евтинит в компании и втора Калата станали по 599 евро билетите. Той Йенс е свикнал първа класа, като преди това го карат за лещети, а после пише 7 дена командировка и си прибира паричките в края на годината ...

21

Анонимен

преди 4 години

Грозното и отвратително финансово НЕЩО отново пред камера за да манипулира ОВЦЕТЕ от стадото на овчар Бойчо !

20

Анонимен

преди 4 години

Когато става въпрос за данъци и такси с които да се ограбва населението, България е първа в подписването ! Нима като се вдигнат цените въздухът по-малко ще се замърсява ??? Намалят се полетите и се намалява замърсяването, но нали ком'унетата от ГЕРБ трудно извършват действието мислене по-лесно им е мазненето и слагането пред европейците, та защо веднага да не "окачат" още една еврораница на българинът, така най-лесно се предава Родина и народ на чужди интереси ! ХАК ДА СА ВИ *** ОТ ГЕРБ !

19

Анонимен

преди 4 години

Къде отиват парите ли? Ами просто е. Данъкът ще е за превозвачите, които за да избият загубите от него ще повишат цените на билетите. Т.е. парите винаги отиват в "правилните" хора - държавните бюджети и съответно самолетните компании, а в края на краищата завишението се плаща от ползвателя на услугите - ние. Така "борците" срещу замърсяването на околната среда всъщност не правят нищо за ограничаване на емисиите, защото хората няма да спрат да летят, но някой някъде богатее. Всичко е лицемерие.

18

Анонимен

преди 4 години

Когато спрат да ръсят нагло небето с химикали ще спре и глобалното затопляне. Като гледам какво правят тази есен, това лято ще ни напекат до 50 градуса,и ще ни проглушат ушите с глобалното затопляне,колко сме вредни за лимата,да ходим пеша, да не ядем, да плащаме скъп зелен ток и други такива.

17

Данъци за какво?

преди 4 години

Говори се само за вдигане на данъците, ограничения и тормоз над населението. Нищо не се казва какво ще се прави с тези данъци и къде ще отидат тези пари!Има доказани методи като direct air capture - заводи които отнемат CO2 от атмосферата. За сега без финансиране от никое правителстов на планетата! Други методи като залесяване про. също не получават финансиране?!Какво ще правят със тези допълнителни данъци? Защо се мълчи? Не само в БГ, а в целия ЕУ е така.Събиране на данъци, хъм ок но защо?

16

Анонимен

преди 4 години

Не става ясно как увеличението и данците за климачитните промени борят климатичните промени? Все повече еко данъци,а климатичните промени си стоят,и следите от химикаите,които ръсят натовските самолети при ясно време си стоят..

15

Не е това начина

преди 4 години

Самолетите са отговорни само за 1% от Въглеродния Двуокис. Вместо със самолет, хората ще патуват с кола. А вярвате или не, когато го сметнем на седалка самолетите са много по-екологични от автомобила. 2000 км. за 20 часа с 5 човека в колата е много повече от 2000 км. за 2 часа с 200 човека в самолет!Има Въглеродни калкулатори в нета. Който иска нека си го сметне в кг.СО2 - Разликата е огромна в полза на самолета!

14

Сп???нс !?

преди 4 години

И как точно повече данъци ще намалят замърсяването от самолетния транспорт? Идеята е да се събират едни пари за нови ?-комисии където разни като Бареков да взимат десетки хиляди на месец.

13

Анонимен

преди 4 години

Герб до ГРОБ!

12

Анонимен

преди 4 години

Еми то затоплянето е измислено за налагане на нови такси и данъци. Ако имаше застудяване, пак щеше да се скубе по същия начин. Едно време имаше шега "такса ,че дишаш въздух" , ето стана действителност.

11

Анонимен

преди 4 години

Както върви скоро ще могат да пътуват само богатите и еко активистите като грета в еко яхти на ротшийлд за 20 милиона!