21

Анонимен

преди 4 години

Както винаги търсим проблема на друго място. Вместо да стегнат ченгетата да си вършат работата, принуждават курсистите да си измислят "условия с намалена видимост" за да си вземат задължителните два часа кормуване.

20

Наблюдател

преди 4 години

Вместо могори ще има ел. тротинетки

19

Анонимен

преди 4 години

Предлагам да спрем на Йонко новините нищо реално само глупости.Спрете му бТВ и нова веднага

18

Анонимен

преди 4 години

Проблемът идва от там че няма наказания. А се получава ве всички плащат заради това че държавата не наказва, а професиалността при ченгетата я няма никъде

17

спящ полицай

преди 4 години

През 2018 год щест хиляди са управлявали МПС без книжка.

16

Joko

преди 4 години

Проблемите не са в обучението, а във възпитанието и културата на водачите. И 100 ч. кормуване да има това няма да промени някой, който по рождение е *** !

15

Анонимен

преди 4 години

Абе, къв мотор, бе!Аз колело не мога да карам те за мотор говорят!(Проблем с дясното коляно от детска възраст)-)))))ПСАз съм с "С" категория от 16 години, а за "В" даже не помня!

14

парите!!!

преди 4 години

Финансовите интереси на иснтрукторите надделяха над разума.Кой, как, по какъв начин прецени колко часа кормуване са необходими и как те са еднакви за всеки човек???Аз мога да си чета тероията и без да плащам на инструктора. За шофиране има и некадърници има и таланти. За кого колко часа кормуване са необходими?А за детето дето от 5годишен кара карт колко часа?Пълен идитизъм и лобиране.Единствената грижа на държавата трябва да са изпитите.Само там се вижда кой какво и колко е научил

13

Тапия

преди 4 години

1/3 от курсистите имат шанс да карат на магистрала, другите 2/3 само теоретически.

12

Бау

преди 4 години

Най-после ... Моторите трябва да си имат отделна книжка и курс ... Много хора си мислят, че като могат да карат кола и могат и мотор ... Еми ... не.

11

Анонимен

преди 4 години

Ние в България масово нямаме добри улици за каране на кола. Улиците трябва да са ни прави и рядко да има завои.

10

EU

преди 4 години

Асвалтираха булеварда пред нас, и сега все едно живея на Нюрбургринг. 99,99% не спазват ограничението от 50км./ч.*** е нихилист, само глоби, конфискуване на имущество и затвор ще го вкарат в правия път.Само че тези, които трябва да налагат санкциите тотално са абдикирали от задълженията си. Най-вероятно за да не се оплаква *** от "полицейщина"

9

Ади де

преди 4 години

Хубаво нещо са промените към по-добро, но ще се научат ли най-после и курсистите да управляват МПС?

8

БОГАТ И КРАСИВ ГУЩЕР

преди 4 години

До шоферСkоти,нали се сещаш че по времето на соца не всеки имаше превозно средство.Еле пък мотопеди. Айде мотори може да имаше ама пък мотопеди нямаше. А и в листовките имаше пътни знаци специално за тунели които ги видях чак в Австрия.....

7

шофер

преди 4 години

Гущерчо: Само и*т може да си мисли, че като вземе книжка за автомобил, около него ще има само автомобили после :)

6

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 5Трябва хората да се обучават на най-новите модели коли. Това трябва да е записано в закона ако дадената фирма не предлага такова обучение то да няма право да предлага курсове.

5

Анонимен

преди 4 години

Мисля че трябва да се улесни процедурата по добиване на книжка.

4

смок

преди 4 години

Правилно. Моторите така и не спазват правилата.

3

БОГАТ И КРАСИВ ГУЩЕР

преди 4 години

Само нещаcTен сkот смачкан от живота може да сложи мотопеди в листовка за автомобил. Нали и аз съм взимал изпити за ТИР. Такава дивотия нямаше никъде по света да напишат колко кубика с мотопедчето може да вдигнеш километраж...и това беше 80-те. И ни караха да учим целия ЗДВП който беше с размери на телефонен указател

2

Анонимен

преди 4 години

Обучение разбира се е нужно, но не обучението е причина за катастрофите.