10

Shadow

преди 4 години

И 100 камери да има с1.8 акохол едва ли е виждал изобщо

9

анон

преди 4 години

Кантонера 100% е виновен, но дали е само негова вината. Дали мизерията в оглозганата БДЖ не е главната причина. И не само там де.....

8

Анонимен

преди 4 години

"прелезопазач" - Най-българската дума за последните 10 години;)

7

Анонимен

преди 4 години

ОРОЗПравилниците по които БДЖ работи са от началото на миналия век.Телеграми , жици , кантонери - ужас . За коментиралите по долу. Има понятие ,,охраняем ,, и ,, не охраняем ,, прелез.

6

Анонимен

преди 4 години

Учуден съм, че не са си пращали пощенски гълъби. Напреднали са в БДЖ, телеграми си пращат тарикатите. Нация техническа !

5

Анонимен

преди 4 години

Кво речи!? Няма да се учудя телеграмата то телеграф с морзов код да му я пращат . Вярно че 70-те години НРБ беше за пример, но там сме си останали- 50 години след света.

4

Анонимен

преди 4 години

Този кантонер е събирателен образ на Българските необразовани работници, но с големи претенции за високи заплати.

3

Абе

преди 4 години

Тоз що не се е огледал бе, кьорав ли е, глух ли е, че идва влак....Не навсякъде има видимост особено на охраняван жп-прелез с бариери шофьорът разчита на бариерите. А и влакът се движи поне с 60-70 км в час, т.е. изминава 100 метра за 5-6 секунди.

2

Анонимен

преди 4 години

Нямат ли камери тези прелези, та си пращат телеграми.

1

Сп???нс

преди 4 години

По белия свят пресъоръжаването на прелезите се състои в смяната им с подлез.