165

Край

преди 4 години

Магистралата се строи със средства на ЕС. Хубаво да се запомни. Меркел нареди да се направи магистралата до България. Сърбите нито имаха парите нито желанието да правят магистрала Ниш - София. Трафика по нея е ще е малък освен като турците си ходят за Байрама. Германия държеше до България да има магистрала и тя стана. Едни строителите бяха Трейс. Явно знаят на кой и добре връщат. Това си е част от бизнеса.

164

Асен

преди 4 години

Едно преминаване Димитровград-Суботица пътната такса струва 15.50 Евро, но без новият участък. Вече ще е повече. За тия пари караш един месец по магистралите на Унгария. Справка putevi-srbije.rs и toll-charge.hu/articles/article/e-vignette-rates

163

Щерю

преди 4 години

По- точно - за 2 часа и 45 минути...

162

Анонимен

преди 4 години

Какво сте се огледали в Сърбия? Тук за 6км от Младост до Цариградско предлагат едни 21 млн лв/км. При това за околовръстно, а не за магистрала. Равен участък.

161

И.В. Джигашвили

преди 4 години

До АнонименА кому пора отдохнуть в солнечном Магадане?

160

хи хи

преди 4 години

До Анонименсмехурко си ти , който видимо освен от Бусманци до Подгумер другаде не е пътувал и плещи простотии в стил своя кумир...ама неговите простащини никой не може да ги достигне

159

анонимен

преди 4 години

До Дива що забрави българските ...все повече бягат от СтабиУността МУ ())))

158

хи хи

преди 4 години

До анонимен"фирма" трейс отдавна бе изритана от Сърбия обаче

157

наблюдателен

преди 4 години

До Анонименнай най неспасяеси са гейберастките *** щото са аненцефали

156

чук до гром

преди 4 години

аз па Чмрпан Стара Загора карам със 150....смехурко гербав

155

Дъ Експлойтед

преди 4 години

Ахахаха Полша Унгария и Словакия били за пример.А бе *** знаеш ли кога ще ги стигнем.Трябва метеорит да ги удари и затрие за да можем дори да си помислим за такова нещо.И пак не е сигурно.Някой хора не могат да си представят колко зле е всъщност България има хубава природа щото просто природата не е правена от българите.

154

Анонимен

преди 4 години

Това червените *** са неспасяеми. Като строиме магистрали, асфалт не се ядял, да се раздадат на бедните парите. Сърбите с триста зора сега откриха магистрала за която са се набълбукали със заеми от 3 места, видите ли сега те какво направили а наще спяли. Драги хора, първо в сърбия магистралата е платена за всички, ако тука стане така ще оревете света, второ като се бавиме с наща част ги прецакваме щото няма да имат нужния трафик да я изплащат. А тия където хейтят да заминават у сръпско

153

българин

преди 4 години

Имам няколко маршрута за пътуване през Сърбия , редовно от 4-5 години . За тези години почти всички участъци от тези маршрути , които бяха в лошо състояние , сега са с нов асфалт ( не кръпки)! При всяко пътуване ми се е налагало да карам някъде по насипан чакъл и разровен път , подготвен за асфалтиране . Дразнещо е , но е за хубаво !

152

анонимен

преди 4 години

Най-интересното е , че в построявнето активно участие взима и фирма ТРАСЕ ! Дали има разлика в построеното в Сърбия и в България ..?!

151

българин

преди 4 години

Често пътувам до Сърбия и гледах как построиха тази отсечка от магистралата . Сърбите извършиха чудеса - срязаха половин планина , на друга планина бетонираха целия скат , на места магистралата минава в дере на колони над река , тунелите са перфектни , и всичко това със собствени средства !

150

Гост

преди 4 години

По сръбските новини казаха,че този участък от 86,8км струва 485млн евро и се изгражда от 2011г.,като заради геологически пропуски беше замразен за 4г

149

Анонимен

преди 4 години

Тук някакъв ***-*** бръщолеви глупости - 100 км в Сърбия стрували 6?.Да преминеш през Сърбия с кола ти струва точно 15? като караш 550 км само по магистрали. Магистралата София Бургас е точно 365 км. Какви 50? в посока. Смешно е че глупчовци които през целия си живот са пътували единствено от Сусурлево до Трапоклово се изживяват като форумни Супермени.

148

пепи

преди 4 години

Точките в Испания са 12.Ако нямаш нарушения - стават 15.Масово се прави ремонт на ремонт.Или има участъци с бабуни и ограничения на 80 километра.Има 5 платени магистрали за излизане от Мадрид - около 2 евро за 15 километра.Заплатите не са кой знае колко по високи като число.Наскоро започнаха да им изтичат концесиите на магистралите и ги някой ги национализираха.Но има още доста платени.

147

пепи

преди 4 години

Аз съм шофьор в Испания и мога да кажа че магистралите не са кой знае колко по качествени.Отделно има и платени.Ако не искаш по тях - обикаляш по националите.Тоест републикански пътища с голям трафик и ниска скорост.Скоростта е ограничена на 120 и отделно всички които карат стока са с ограничение на 90.Глобите за телефон са по 100 евро и три точки.Ако си по професия шофьор,могат да те глобят и ако не държиш волана с две ръце.Също ако си над 0.125 промила.

146

Анонимен

преди 4 години

Сърбия взима заеми за да строи, нашите са с европейски средства и 10-на процента наше участие. Общите дългове на Сърбия са около 50% от брутния национален продукт, нашите са 22% при положение, че имаме и по- голяма икономика и износ близо 2 пъти по- голям от техния. Не че сме цъфнали, но Сърбия не може да бъде пример. Полша, Словакия или Унгария - да