22

Дидо

преди 4 години

Статията е бързи и яростни т.е.пълна тъпня като цялата поредица на филма.То не бе летене въртене ,че от тази статия на там отиват работата

21

Готин

преди 4 години

Гледам, много ,,знаещи,, се ,,изхождат,, по темата.Скъпи ,,знаещи,, ,Статията дава първична информация на хора, които не владеят успешно автомобилите си и търсят причините за грешките си. Тя не е за Вас!!!

20

незапознат

преди 4 години

карайте на 4-та или 5-та в градски условия и това което ще спестите от гориво няма да ви стигне за носни кърпички, като ви връчат сметката за ремонта на колата.

19

Щирлиц

преди 4 години

"При ускорение кракът остава на газта".Когато превключваш на по-висока предавка,газта леко се отнема,но в никакъв случай не се превключва без тази процедура.Елементарно е,но не е зле да ги пояснявате тези подробности.

18

Анонимен

преди 4 години

описанието е ужас ... тая статия е за некви руси каки да се дърпат по светофарите ли?Ако си достатъчно бърз с лостта "нагоре" е абсолютно безсмислено да подаваш междинна газ, защото така или иначе слизаш от по-високи обороти на по-ниски. Да не говорим, че ще удряш всеки път ограничителя на оборотите. Това, което може би авторът се е опитал да обясни, се отнася за down shifting, което е пък е съвсем друга бира и няма нищо общо с магистралите, сухото време и ... абе пълни глупости.

17

водач на МПС

преди 4 години

Бързото превключване на предавките не се ли отразява негативно на предавките , предвид синхронизаторите, които са изработени от мед?

16

ХХХХХ

преди 4 години

Междинна газ се подава когато сваляш скоростите, от четвърта на трета например!

15

Оборотомер

преди 4 години

Когато шофирате по горепосочения начин, а също и натиснете бързо линка под статията, получавате, съвсем логично - .мама.ти, от останалите водачи.

14

Уравновесен

преди 4 години

Лошото е, че стилът на каране на над 50% от водачите в градски условия е - постоянно рязко скачане по *** - газ-спирачки, отвратително лашкане и оставиш ли си едни разумни 7-8 метра до предната кола, баца ти *** веднага ще се ръгне отнякъде пред теб и ще скочи върху спирачките, защото връхлита колата пред теб, но пък това ще го направи много горд и ще му направи деня...ПП. само мен ли линкът към Automedia.bg ме отвежда в bg-mama ?

13

Уравновесен

преди 4 години

Също така преценката на пътните условия си има значение - преди изкачване дали да ускориш, да ползваш разумно предавките както на изкачване, така и на спускане, дали да подгониш светофара или да оставиш колата да убие скоростта, когато така или иначе изпускаш зеленото, да оставяш малко дистанция до предния, което в не малко случаи ти спестява от спирането и последващото ускоряване от 0 и т.н. - пестиш гориво(вредни газове за целия град), пестиш и от накладки, ако щеш дори.

12

Уравновесен

преди 4 години

Най-икономичното шофиране е така да се каже "равномерното" и преценено. Умерено ускоряване, поддържане на двигателя близо до оптималния работен режим и използването му за намаляване при спускане или дори при приближаване на червен светофар, когато оборотите са над 1700-1800. Вече 4 собствени и още няколко служебни коли сменям и винаги съм около(понякога и леко под) минимума заложен по каталожни данни(и градско и извънградско и смесено)при това без изобщо да карам бавно.

11

do 8

преди 4 години

РАзлика между LPG и бензин няма!!!Метана е друга бира.

10

NY

преди 4 години

Някои караме автоматик...ха, ха

9

До 8 внучето

преди 4 години

Саждите, за които пишеш са в еднакво количество при бензиновите и дизеловите автомобили с Евро 5 и 6. Защо искаш спиране само на дизеловите? Най-важното замърсяване е с СО2, а там най-голямия замърсител са автомобилите на газ, следвани от автомобилите на бензин. Защо искаш спиране на дизеловите? В България замърсяването от автомобилите достига до 7% от допустимите норми. Защо изобщо пишеш за спиране на автомобили?

8

Анонимен

преди 4 години

До ЛаикБързо превключване - при 1500-2000 оборотаБавно - 3000-5000

7

дедо ви

преди 4 години

Дизеловото гориво трябва масово да се спре от производство. Неговите сажди тровят и нас и децата ни. Или LPG или метан или бензин,тези горива не отделят сажди а само допринасят за натрупването на парников газ,което също не е Ок но поне е компромисен вариант.

6

дедо ви

преди 4 години

На 2-ра с 90 км в час,много добра динамика. колата вие оборотите са 6000 и всичко е ок!

5

Лаик

преди 4 години

Моля да ми обясните също и как да превключваме ""късно"" и ""бавно"". Ще съм Ви признателен до гроб! ! !

4

Анонимен

преди 4 години

Това инструкторите трябва да го обясняват на учащите се, иначе е статия за слабоумни шофьори.

3

Неее!

преди 4 години

Не е истина. Някой не знае как да натиска амбреажа.