Статията е бързи и яростни т.е.пълна тъпня като цялата поредица на филма.То не бе летене въртене ,че от тази статия на там отиват работата
Гледам, много ,,знаещи,, се ,,изхождат,, по темата.Скъпи ,,знаещи,, ,Статията дава първична информация на хора, които не владеят успешно автомобилите си и търсят причините за грешките си. Тя не е за Вас!!!
карайте на 4-та или 5-та в градски условия и това което ще спестите от гориво няма да ви стигне за носни кърпички, като ви връчат сметката за ремонта на колата.
"При ускорение кракът остава на газта".Когато превключваш на по-висока предавка,газта леко се отнема,но в никакъв случай не се превключва без тази процедура.Елементарно е,но не е зле да ги пояснявате тези подробности.
описанието е ужас ... тая статия е за некви руси каки да се дърпат по светофарите ли?Ако си достатъчно бърз с лостта "нагоре" е абсолютно безсмислено да подаваш междинна газ, защото така или иначе слизаш от по-високи обороти на по-ниски. Да не говорим, че ще удряш всеки път ограничителя на оборотите. Това, което може би авторът се е опитал да обясни, се отнася за down shifting, което е пък е съвсем друга бира и няма нищо общо с магистралите, сухото време и ... абе пълни глупости.
Бързото превключване на предавките не се ли отразява негативно на предавките , предвид синхронизаторите, които са изработени от мед?
Когато шофирате по горепосочения начин, а също и натиснете бързо линка под статията, получавате, съвсем логично - .мама.ти, от останалите водачи.
Лошото е, че стилът на каране на над 50% от водачите в градски условия е - постоянно рязко скачане по *** - газ-спирачки, отвратително лашкане и оставиш ли си едни разумни 7-8 метра до предната кола, баца ти *** веднага ще се ръгне отнякъде пред теб и ще скочи върху спирачките, защото връхлита колата пред теб, но пък това ще го направи много горд и ще му направи деня...ПП. само мен ли линкът към Automedia.bg ме отвежда в bg-mama ?
Също така преценката на пътните условия си има значение - преди изкачване дали да ускориш, да ползваш разумно предавките както на изкачване, така и на спускане, дали да подгониш светофара или да оставиш колата да убие скоростта, когато така или иначе изпускаш зеленото, да оставяш малко дистанция до предния, което в не малко случаи ти спестява от спирането и последващото ускоряване от 0 и т.н. - пестиш гориво(вредни газове за целия град), пестиш и от накладки, ако щеш дори.
Най-икономичното шофиране е така да се каже "равномерното" и преценено. Умерено ускоряване, поддържане на двигателя близо до оптималния работен режим и използването му за намаляване при спускане или дори при приближаване на червен светофар, когато оборотите са над 1700-1800. Вече 4 собствени и още няколко служебни коли сменям и винаги съм около(понякога и леко под) минимума заложен по каталожни данни(и градско и извънградско и смесено)при това без изобщо да карам бавно.
Саждите, за които пишеш са в еднакво количество при бензиновите и дизеловите автомобили с Евро 5 и 6. Защо искаш спиране само на дизеловите? Най-важното замърсяване е с СО2, а там най-голямия замърсител са автомобилите на газ, следвани от автомобилите на бензин. Защо искаш спиране на дизеловите? В България замърсяването от автомобилите достига до 7% от допустимите норми. Защо изобщо пишеш за спиране на автомобили?
Дизеловото гориво трябва масово да се спре от производство. Неговите сажди тровят и нас и децата ни. Или LPG или метан или бензин,тези горива не отделят сажди а само допринасят за натрупването на парников газ,което също не е Ок но поне е компромисен вариант.
Моля да ми обясните също и как да превключваме ""късно"" и ""бавно"". Ще съм Ви признателен до гроб! ! !
Това инструкторите трябва да го обясняват на учащите се, иначе е статия за слабоумни шофьори.
Ранно и бързо превключване на скорости – какво ни носи?