30

Анонимен

преди 4 години

1972 година ,като машинист на експрес ЧАЙКА карах влака от София до Бургас за 4 ч и 40 минути !!!??? Й .Василев

29

Анонимен

преди 4 години

1972 година ,като машинист на експрес ЧАЙКА карах влака от София до Бургас за 4 ч и 40 минути !!!???

28

7 мухи с един удар

преди 4 години

Що си дадохте да ви унищожат БДЖ то бе хора? То е платено с кървави пари на Турския на времето. Кръвта е била на пра-дядовците ви.

27

Анонимен

преди 4 години

Чакай че нещо не разбрах, годишно с дотациите , БДЖ въртят 200 млн. И някой вярва ли че ще се намери чужд превозвач, да ви осигури превоз с нови композиции на толкова малък пазар .Ако Варна -София е скоростна отсечка и влакът я минава за 3 часа , ще рече че с две композиции ще можеш да имаш влак на всеки 4-6 часа и да се надяваш да си избиеш разходите, но при сегашните условия..... Първо трябва да ремонтират из основа главните трасета, за да позволяват 120-160 км/ч пък после ще видим

26

Анонимен

преди 4 години

До 20Сори, ама не е точно така. А и ако си на 19 години, с двам образовани и работещи родители, си много, ама мега ФИФА зверски прецакан, шот такив като тежи сиалт да набримчат цените до небесата и такива като чене, да могат да заживеят кро бело хора след 10 години мъки, ама ПАК да не им стигат паричките. Ypод!

25

Анонимен

преди 4 години

Следващия след Борисов, колко неща го чакат, дано да е някой оправен, за 10 години нито една реформа.

24

Анонимен

преди 4 години

До 25Е,еми то пак добре ,че от София до Бургас се пътува 6 часа,щото от София до Видин се пътува почти толкова!

23

Анонимен

преди 4 години

След като разбрали, че влакът от София до Бургас пътува 6 часа, китайците останали впечатлени от размерите на България.

22

Глупости

преди 4 години

КОЙ ШЕ ДОЙДЕ У БЪЛГАРИЯ, ДА ВИ ПРОВЕЖДА ", социална дейност" с БДЖ, бе... ХАХАХААААА....ВИЕ ЛУДИ ЛИ СТЕ......??!!!ТАКА ШЕ СИ КАРАТЕ, С КОНСКИТЕ ВАГОНИ!!!!.... ПА МОЖЕ И С КАРУЦИТЕ НА РОМИТЕ, ЗА"ПО-СОЦИАЛНО".... ХАХАХААААА....

21

Анонимен

преди 4 години

Китайците нали искаха да направят завод за влакове в България? И какво стана после? ГЕРБавата мафия и нейния вожд ги изгониха.

20

Циник

преди 4 години

Никой няма да дойде да става ЖП превозвач в тази държава. Ще дойде само някой мошеник за да нареже железата за скрап и толкоз.Кого да превозва?България е депопулирана, селата са с по 5 баби на кръст.

19

Глупости

преди 4 години

От тая т.н. "социална дейност" на БДЖ, сме в тая система за скрап и мръсотия в железниците!НАВСЯКЪДЕ В ЕС -ЖЕЛЕЗНИЦАТА Е СКЪП ПРЕВОЗ!НЯМА ЕВТИНО И ЗА "без пари"!ЩОМ ИСКАШ ДА СИ БОГАТ , ЩЕ РАБОТИШ И ЩЕ СЕ НАУЧИШ ДА ПЕЧЕЛИШ С УМ И РЪЦЕ!ЖЕЛЕЗОПЪТНИЯ ПРЕВОЗ , НЕ Е ЗА ЛУЗЪРИ И ХОРА НА СОЦИАЛНИ ПОМОЩИ , БЕЗ РАБОТА И ОБРАЗОВАНИЕ!ОБРАЗОВАНИТЕ ---ДВИЖАТ СВЕТА!/..не при.ми.тиви.те и глупаците.../ ТОВА ВИ ГО КАЗА И КОМУНИСТА РАДЕВ!

18

Анонимен

преди 4 години

БДЖ се преструктурира вече 30 години. И колкото повече се преструктурира, толкова повече се изхвърлят стари кадри и се земат роднини на ръководството. Сега вече там сите са шуранайки и баджанаци на шуранайките. Станаха едно голямо роднинско семейство. Няма дипломи, няма образование, важното е да си роднина.

17

Дървар

преди 4 години

Тиквата само машинист не е бил. Но руснаците каквото не могат да откраднат, то почва да се руши.Железницата пряко влияе на доходите на Лукойл. А само разписанието да се регулира и бензиностанциите ще изсъхнат като всичко стане удобно за хората. Мутрата от Банкя има интерес в контрабандата на горива. Железницата му е конкурент. От Ц. Гара до банкя с в влака е 20 минути за левче. С гр транспорт 2 часа и 5 лева в посока.

16

До 16

преди 4 години

Вече не сме с Русия, червен *** такъв. Тихо там, живей с римляните в името на интернационализма и трай.

15

БДЖ София

преди 4 години

Белград Будапеща се строй скоростна линия,България нема линий за влакове ,РЕТРО стила си остава верни да каруците от 60/70 години.Бъдещете тое в метро или движението.Не замръсява,няма задръстване от автомобили,няма катастрофиПарите отидоха за самолети Ф16 американските кошници.Русия щеше с намаление да ни даде нещо.А и войска няма ,за бизнеса трябва да мислиш както с турския газ поток.

14

До 9

преди 4 години

Железниците имат и социална функция. А иначе е много по-лесно влак по основна линия от София Пловдив да спира в селата по пътя отколкото да има автобуси

13

Виктор

преди 4 години

А така да стане частно. Сега БДЖ е гола вода, поне после да сложат нови влакове. Ееее цената ще е друга, *** по други влакове да има.

12

селянин

преди 4 години

За 30 години кражби в БДЖ няма нито един осъден.

11

фатмака

преди 4 години

Няма смисъл да се чака, да идва външен превозвач.БДЖ както бившето Енерго сега НЕК бяха строени с парите на данъкоплатците по време "соца". След 1989г същите бяха приватизарани и обрани, след което НЕК премина във външни фирми, но със същите български работници. БДЖ трябваше също да премине във външни фирми.Другаря -министър Мутафчиев нищо не направи и дефакто фалира БДЖ.