Тунели сме правили още от "Дядо Йоцо гледа чускулна сила, здрави ръце и конски гальоти! Бедната все още социалистическа НР България в онези гладни години и с онези технически средства построи "Козница"!Сега едно толкова нужно съоръжение се бави, а строежът му се изкарва толкова труден, като полет до Марс! Срам, Бойко Магистралски!
Който е карал по магистрала Егнатия Одос в Гърция знае че преди всеки тунел има табела с цената в евро, като парите са осигурени от фондове на ЕС, а не от бюджета. Най-дългият тунел е преди Йоанина и е 7-8 км, обаче супер осветен, с камери и вентилатори на всеки 50 м., с телефони SOS и оширения за аварийно спиране. Тунелите при Витиня за сравнение са като катакомби. Никой не помни последно кога не е имало ремонт там. Пълнене на едни бездънни джобове. ГЕРБ ме карат да се срамувам че съм българин
За тези пари хората 10пъти по-дълги и трудни трасета изграждат. Иначе верно че проекта е на над 100г.
Нещо обещания за балотажа виждам... ;) За години наред в квартала нищо не пипаха, а предизборно се сетиха да оправят тротоари, че е най-лесно. И да слагат едни колчета на супер ненужни за това места, където и без друго никой не паркира. Кой ще спират с тия колчета? Пешеходците ли? Да, вярно, на пешеходците пречат. Много пречат! Обаче хем разни фирми на техни хора се облажиха от ненужно поставяне на колчета с километри, хем предизборно лъжат хората. Е, как да им гласуваш на такива???
Прав си, но простите ни управници не го виждат това.Дори е еврокоридор и ЕС може да даде 85 процента от парите.Освен, че това е пътят между Букурещ и Истанбул, този път свързва северна и южна България по средата на Стара планина и свързва Русе и Плевен със Стара Загора и Пловдив.
Задължително трябва да се направи автомагистрално преминаване на Шипка.Иначе след време пак ще се дават пари.Това е път Букурещ-Истанбул все пак!
267,2 млн. лева за тунела под Шипка: Общо 10 километра