27

R

преди 4 години

а персонал откъде ще внасят, щото днешните служители и за *** не стават - отделно, че 50% от прихода от един курс (основно в пътническите влакове) им влиза в джоба

26

До 8

преди 4 години

Цената на влаково трасе което се движи с 300км/час е около 17-25 милиона долара на километър. Сметни за тези малки 500-600 километра колко пари ще струва изграждането. Мисли малко...

25

Пътник

преди 4 години

Към лукса пишете и пристигането до крайна гара и то на време

24

Анонимен

преди 4 години

Няма ли РСВ, въобще не ми се хвалете

23

Анонимен

преди 4 години

А и 7 ... още нещоЕдна кола струва 20 000 лева, ако е някаква скапана, каот Дачия, а Мазда, Тойота и подобни са от 25 000 до 55 000 лева. Вече несмкте коли, може и дава пъти повече да са ти, за един Седан. Не всичко можем да си позволим такива покупки.

22

Анонимен

преди 4 години

До ..."Та закакво ти е спален вагон закакво ти е ресторант и още и още ако пътуваш най много час!"Защото искам, да пътувам комфортно?

21

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 7Добре? И защо го каза това? За да опонираш, нали?

20

Аз

преди 4 години

Прилича на стая на БКП от 80те години :)

19

Waffen SS

преди 4 години

Това е много добре,но още повече ме интересува ,какъв е контингента,който ще пътува с тези вагони.Надявам се,че "***"и миришещи на скунс няма да бъдат допускани поне в тези вагони

18

Анонимен

преди 4 години

Царските чиновници-сноби да се возят.

17

TerribleThunderLizza

преди 4 години

Кога ще спре болката

16

Анонимен

преди 4 години

"Германските вагони са близо 30-годишни, но през 2005 г. им е направен капитален ремонт" т.е. преди едни 15 години... И българинът се радва на "новичкото"!

15

аа

преди 4 години

Истината е, че автобусното лоби е доста силно. А железницата би се явила конкурент. Отделно в момента железницата е място за крадене в големи размери. А всяка една развита държава е с развита железница. И ако имаме влакове и железопътни трасета като хората, то задължително ще се пътува с влак вместо с автобус. В Германия никой не пътува с междуградски автобус - само с влак или самолет. А ако може влаковете да пътуват с максималната си скорост, биха били по-бързи и от автобусите. Но ...

14

Вагоностроител

преди 4 години

Че във вагоностроителния завод в Бургас за толкова ще поръчат нови вагони, а и български, които дават хляб на български работници. Не виждам смисъла?!?

13

ИСТИНАТА

преди 4 години

БДЖ е в тотален нокаут заради "компетентни" мениджъри и министри. Докато не изхвърлите от вагоните всички ***-нга-сари няма да има бял ден, никой не иска да се вози до миризлив, черен, крадлив и на всичко отгоре без билет.

12

Анонимен

преди 4 години

А защо трябва да сме втора употреба като крадете милиони всяка година... Искаме нови и вагони ресторанти.

11

Анонимен

преди 4 години

30 хиляди евро на вагон е без пари! Значи с парите от няколко депутатски лимузини може да си подновим ЖП-парка!

10

Анонимен

преди 4 години

До АнонименПроблемите с локомотивите са драстични последните години. Описаният случай не е някакъв прецедент. До сега 3 пъти ми се е налагало да чакам на гарата защото локомотива се е развалил, като единият път чаках 3 часа...

9

Анонимен

преди 4 години

Не само вагони. И локомотиви нови трябват. В събота международния влак от Турция седя 2 часа след Костенец, защото машината му изпрегна и трябваше да идва друга от София. Хората си изпуснаха полетите...

8

...

преди 4 години

Сега да ви оясня що това е НАПЪЛНО ИЗЛИШНО! При положение, че най-дългата дестинация в БГ железопътна е няма и 540км ако се сложи влак дето се движи с 300км/ч то ще отнема към час и 20мин от край до край! Айде и спирки и прочие да сложим още час 2 часа аиде и 10мин! Та закакво ти е спален вагон закакво ти е ресторант и още и още ако пътуваш най много час! Та така драги ми смехурковци! Сега като патуваш 2-3 дена до бургас ти требе, но в други случай не!