Че те и без това си закъсняват с час-два, със смяната тъкмо ще влязат в график и ще пристигнат навреме на крайната гара.
Пример - обяснение: Влака който ще стои 1 ч в Клисура и се движи за София ако не направи този престой през следващата г Копривщица и г Пирдоп и останалите гари до г София пътниците от ези гари задължени ли са да бъдат на гарите 1 ч по рано. И да кажем не беше влак а автобус щеше ли да се откаже от пътниците. И къде щеше да направи престоя преди 3:00ч или в 4:00ч като времето за смяна на часовника се връща с 1 час назад, Така че при връщането на часа влака си чака времето по разписание.
Пролетта 13 влака ще карат малко по-бързо да дойдат навреме. Дайте имената на този велик гений от БДЖ!
А като местим напролет стрелките влаковете престигат със закъснение 1 час но са взели всички пътници.
От управлението на японската железница са изумени от нашето ноу- Хау. Скоро премиерът шинзо абе ще изпрати железничари японци да черпят челен опит от нашите експерти
Що се хванахте толкова за този един час престой.Те постоянно са с по 3-4ч фира вие за един час проблем направихте
За тези които мислат с задните си части. Ако трябваше да се качите в тези влакове по кое време щехте да се на гарата по зимното или по лятното време и колко от вас щеха да плюят защо влака не ги е чакал.
Белград строи високоскоростна линия до Будапеща,за специални влакове с висока скорост,колко са изостанали Сърбия българите си купиха 8 самолета Ф16 да хвърчат,в България има ретро влакове изненада за туристите да гледат как се пътува без климатик и със стари релси,КАКВО големо удоволствие.Давай Европа на ретро влакове.
А, като местим стрелките напролет 1 час напред тези 13 влака ще трябва да вземат разстоянието, което изминават за 2 часа за 1 час .
Предлагам в България да въведем същия принцип и в авиацията. Пътуваш до друга държава със самолет, но престояваш междинно няколко часа някъде поради часовата разлика в другата държава.
Вот дъ фак !? Явно освен подвижния състав и умственото развитие на ръководството не е мръднало от 40 години.
Обичайна практика в България е да се ръсят простотии и институцийте да не мърдат пръста за удобството на гражданите.Предлагам влаковете да стоят по 1 ден на гарите на високосните години, за да са по-лесни сметките по експлоатацията им.В цивилизованите Европейски страни такава практика няма. Има я в САЩ, но там железницата е долнопробна и бавна така или иначе.Има дори такова понятие като стандартно железопътно време, което е прешественика на часовите зони. Точно за да няма такива абсурди.
Простотията не ходи по гората ... Бързите влакове ще престояват 1 час, това е най-голямата глупост. Всички влакове които до 1 час биха стигнали до крайна гара или възлова би трябвало да си продължат да се движат. Това говори за дефицит на управленски капацитет в БДЖ, НКЖИ и в Транспортното министерство
Това с едночасовия престой може само някой много умен човек да го измисли. Сигурно ако беше ръководител полети, щеше да кара пилотите един час да кръжат безцелно.
Те от БДЖ обясняваха, че и в Дойче бан е така, ама от там даже бяха изумени що за нелепица е това. Означава ли чи при другото местене на времето регистрират закъснение от цял час?
Нали, ако чакат 1 час, ще пристигнат с още един час по-късно.Не разбирам защо да се изчаква - по-добре да им напишат времето на пристигане по новото време и толкова.
хм, а при преминаване към астрономичеко (т.нар. лятно) часово време, как процедират?избързват с един час ли?
13 влака ще престоят час на гари заради смяната на времето