13

Анонимен

преди 4 години

И отделно самата система е недомислена. При изтребителите се ползват много софтуерни решения, които компенсират хардуерни недостатъци, но при изтребителите пилотът винаги може да катапултира при проблем. От Боинг са се опитали да приложат военна система при цивилни пилоти без изобщо да отчетат, че техните пилотски качества са различни и че като им замигат всички лампички в кабината, може да не се сетят веднага, че проблемът е МКАС. А като се сетят е вече късно. Абе много скапана история.

12

Анонимен

преди 4 години

Всъщност едно време са падали много повече самолети. Реално сега жертвите са много по-малко и това се дължи именно на компютъризацията и на стандартизацията на протоколите за определени ситуации. Проблемът с Боинг е, че за да сертифицират Макс, са излъгали много жестоко и пилотите не са били подготвени за такава ситуация. Отделно самата система в някакъв момент получава повече контрол и това отново не се съобщава на пилотите. Отделно вероятно има и калпава партида за не-САЩ и ЕС.

11

Анонимен

преди 4 години

Едновремешните самолети не падаха като круши щото нямаха компютри. Имаше пилоти вместо компютри и всичко беше ок. Компа трябва да работи само когато се включи авто пилота да подържа височината курса и скороста. Когато се изключи авто пилота управлението изцяло трябва да се поеме от капитана а не самолета да си прави каквото му скимне. Неможе самолета да управлява капитана.

10

Анонимен

преди 4 години

Да знаете, че Мах го преименуваха на 737-800, така че като се опитат да ги пуснат да летят си имайте едно наум. Райън еър са поръчали бая от тях, и само чакат да получат разрешение да летят с тях. Тъжното е, колкото повече ровят, толкова повече проблеми изравят и никак не е ясно как ще завърши сагата. На теория след всичките проверки би трябвало да е един от най-безопасните самолети, но честно казано Боинг загубиха много откъм доверие на пътниците.

9

Анонимен

преди 4 години

Казах на Боинг да купят *** софтуер ако искат безпроблемно да им летят самолетите, ама те не та не. Ето го сега резултата. Хак им е.

8

Bad Company

преди 4 години

Гафа на Боинг е безспорен. Въпреки това 737 MAX ще бъде най-продавания самолет в света заедно с моделите на Аербъс. И бразилски самолети ще има, и канадски /съвсем не лоши/...........Е, руски няма да има ама това е друга тема.......

7

Анонимен

преди 4 години

При бай тошо боингите не падаха.Дойдоха ГЕРБ на власт и боингите взеха да падат.Ама те *** пак ще гласуват за фандъкова и затова боингите са на това дередже.

6

Анонимен

преди 4 години

когато правиш всичко само с цел печалба, накрая сам се прецакваш - за пример Боинг и VW. Яко глоби за тия капиталисти, които поставят печалбата пред сигурността и здравето на хората!!! Бойкот и фалит!

5

Предложение

преди 4 години

Боинг да направят завод в България! Скоро след това никой от проблемите им няма да има значение...

4

Анонимен

преди 4 години

Кога най-сетне светът ще разбере, че индийците не стават за нищо!

3

Анонимен

преди 4 години

Какво е виновен този, че боинг си правят софтуера в Индия....

2

Анонимен

преди 4 години

Част от бюджетите на тези компании никога няма да бъдат напълно прозрачни защото се занимават и с военни самолети.Никога няма да ви кажат "правим нещо което няма да ви кажем какво е нито какво може нито до къде сме стигнали обаче ще ви кажем колко смятаме да похарчим за него и кой ще ни е клиентът"

1

Анонимен

преди 4 години

За малко повече печелба нанесоха сериозни щети на марката Боинг.