28

Анонимен

преди 4 години

Замърсяването е само едната страна на проблема. Мисля, че много от коментиращите автомобилната тема или не са наясно, или не вярват, че нефтът и природният газ наистина ще свършат още преди края на този век, при сегашните темпове. А темповете на използване на тези ресурси май се увеличават. Как ще го има автомобилния транспорт тогава, ако не е електрически?

27

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 26"Решението е намаляване на населението с около 70%"Ти би ли си съгласил да си в тези 70%? Има ли причина да не си?

26

Анонимен

преди 4 години

е-колите не са решение изобщо защото като се сметне замърсяването на околната спеда от производството за батериите им, замъсяването е по-голямо от това на бензинов автомобил за 10 години. Първо проучете, после пишете глупости.

25

Анонимен

преди 4 години

"Писна ми от техно-религиозни илитерати дето не могат да ми цитират един физичен закон, ама ми врекат за безплатна енергия."Еми то това им е останало, не разбираш ли? Учили физика до 9-ти или 10-ти клас, сторило им се е сложно, после спрели. Години по-късно се сещат там за едни формули и - магия! Там има магия! Щото не ги помнят, не ги разбират, ама има някаква световна конспирация. Почетат малко някой еко-*** в интернет и са убедени в някакви фантастики, дето са направо смешни...

24

Анонимен

преди 4 години

Е-колите не са никакво решение , с изключение на това, че въздуха в градовете ще стане по-чист . Честно казано, Решението е намаляване на населението с около 70% ...

23

Учителя

преди 4 години

До До 20 Ученика Ами ти я вземи си произведи един дизелов двигател- ДВГ. Трябва ти най-малко леярна...ще опушиш района с нея...после масла, гориво...

22

Учителя

преди 4 години

Лично аз на покрива си имам волтаици и почти не ползвам ток от мрежата...ако повече хора направят така ще се прочисти въздуха и няма да има нужда от големи централи...само за през нощта, когато хоратя спят :)

21

Анонимен

преди 4 години

Е то щеше да е изненада поне веднъж някой капиталист да излезе да каже "Да, ние унищожаваме природата". Нито тези ще го кажат, нито онези, които копаят за шистов газ, нито онези, които копат за злато

20

Анонимен

преди 4 години

До УчителяМного си ***. Мислиш, че въздухът е мръсен само ако го виждаш. Ами тока от какво се произвежда най-вече.

19

До 20 Ученика

преди 4 години

Я вземи си произведи в къщи една прахосмукачка на батерии, вкл. си произведи батериите, и една на ДВГ. Поработи с двете, после ги извади от употреба. Да те питам ли кое замърсява повече.

18

Учителя

преди 4 години

"Вече стана ясно. че електрическите коли замърсяват повече от колите с ДВГ"?! Бре! Че как стана ясно това бре? Я си пусни една пералня у вас...или хладилник...или прахосмукачка...ама де не са електрически а на ДВГ...тогава ще разбереш кое замърсява повече и кое по-малко...

17

Waffen SS

преди 4 години

""За целта са използвани 420 милиона литра чиста вода колкото 168 олимпийски басейни.""Какво искате де кажете с тези цифри,ако е до количеството вода,то е смехотворно малко.420М литре= на 420 000 м3.Панчаревското езеро има обем някъде към 7,5 милиона м3 вода , това е къв 16 повече вода от това количество посочено в статията

16

Анонимен

преди 4 години

Принципно вятъра разнася замърсяването навсякъде, а вече стана ясно, че като цяло ел.превозни средства замърсяват повече от тези с ДВГ. Специално за София проблемът са само фините прахови частици, но от отоплението. Неизмитите улици са вторият по големина източник на ФПЧ, които се вдигат във въздуха от всичко, което се движи - вятъра, автомобилите, вкл. и ел.колите, тротинетките, велосипедите и т.н. На практика ел.кола замърсява с ФПЧ заради движението си колкото кола с ДВГ.

15

Анонимен

преди 4 години

като копаят за злато по безвредно ли е? а за газ или нефт?

14

Анонимен

преди 4 години

Ами винаги при всяко индустриално производство се нанасят някакви щети на природата. Това е неизбежно. Суровините трябва да се извадят от земята.Но специално в този случаи със сигурност лития в батериите е в пъти по безопасен от изгорелите газове които бълват колите с ДВГ и после всички ги дишат 24/7.Минната дейност и преработката поне става далеч извън населените места и трае кратко време.

13

Анонимен

преди 4 години

Поредната глупост, само защото някой иска да си продаде безкрайно скъпите е-коли не значи ,че трябва ежедневно да четем поредната пропагандна статия...

12

Анонимен

преди 4 години

До Никола ТеслаВъв физиката (пък и извън нея) безплатен обяд няма. Не изкарваш енергия от нищото. Ако Тесла е намерил как да го направи преди 100 години, до сега и други да са го направили и други. Писна ми от техно-религиозни илитерати дето не могат да ми цитират един физичен закон, ама ми врекат за безплатна енергия. Ако толкова ви се прави, отваряйте учебниците, докажете го и си вземете нобеловата награда, в ерата на интернета, няма как да ви заглушат разните там масони и илюминати.

11

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 10 Водорода е батерията на водородните коли. Самото му производство струва повече отколкото производството на батерия и нейното зареждане. Има няколко плюс-а : енергията е в по-концентрирана форма, тоест клетките заемат по-малко място и са по-леки, вода имаме много. Изисква се чудовищна производствена база за да преминем на водород. Струва ми се, че няма как да излязат сметките. Япония се мъчи с водородни клетки, гледай на там.

10

Никола Тесла

преди 4 години

Никола Тесла го е измислил още преди 1 век, но краварите са му скрили всичките разработки. Човека още преди 1 век, е преустроил Форд Т, на електричество....карал е за тогавашните стандарти със 140км/ч. Но краварите засекретиха всичко, за да може един век фамилията Рокфелер и приближени да печелят от петрола.

9

Анонимен

преди 4 години

Ел.колите нямат бъдеще. Проблемът е в съхранението на електричеството. При използването на водород не е проблем, че се губи енергия, тъй като електричеството не се използва в съхранен в батерии вид.