55

до #56

преди 4 години

Аз платих 700 лева всичко за "В" категория. (**дори и фактура не ми издадоха че сам платил**)Отидох на теория в 9ч сутринта . Никои не ми каза в колко часа е , и кога започва . Бях на 10 метра от стаята за теория.. ( пушех цигара) Никой не спомена името ми .. след 10 минути когато се върнах ми казаха че сам пропуснал изпита и трябва да платя 63 лева за да ми насрочат друг ден. Направо им вдигнах скандал.. 700 лева за една цигара . Стегнах си багажа и заминах в Англия .

54

Анонимен

преди 4 години

Тук инструкторите са много зле (поне повечето, но има и доста добри). Като цяло добре, че беше тубата да видя какво е defensive driving и чичко гугъл да ми каже за какво да внимавам на изпита, останалото е пълна пародия и едни грешни пари за часове.

53

Анонимен

преди 4 години

...Чрез мобилно приложение двата телефона на курсиста и на инструктора, се засичат по GPS локацията....Демек, ако искам шофьорска книжка, трябва да си купя и смартфон така ли? Има ли някакви изисквания за марка, модел, ОС?

52

Русия

преди 4 години

Нали матряла на ОПГ ГРОБ и Гробчу Бибиткув с Жипката и те тряа да са порадват на МПС-та , е не като Гробчу със служебна Жипка и горива , но толкоз на матряла му стига.Вижте къв Примитив е премиярът ни , вий ко очакватхти?

51

Реалист

преди 4 години

Изпитът за шофьорска книжка не е толкова съществен, както ни го пробутават. Никой не е станал добър шофьор само от шофьорски курс. Курсът е за да се добият някакви базисни знания и умения, с които да можеш да излезеш сам на пътя и да се научиш да шофираш.

50

Хм

преди 4 години

На едни и 10 часа им стигат,на други и 100 са малко!Въпросът е дали изпитът е обективен.Вижте какво става във Фейсбук,когато някой постне въпрос от листовките-купища грешни отговори!И то за въпроси от първа страница...

49

Константин

преди 4 години

Такива инструктори си ги избирате, аз уча от а и б за мотоциклети и си давам 20 часа най-малко. Но то е важно да имаш съвест. Но прави сте, за А категория и като цяло системата за обучение е опорочена и не само от ДАИ, а и от инструкторите, както и ръководителите на МТИТС и агенцията.

48

Константин

преди 4 години

До 123Не си прав, аз съм инструктор за А категория и смея да твърдя, че си уча курсистите и определено им давам градски карания. Но си прав за 90 процента от колегите. Аз се учих от един много добър инструктор и моторист.

47

123

преди 4 години

За А е много зле. Никой "инструктор" дори не предполага, че трябва да те учи нещо или да караш градско.

46

Анонимен

преди 4 години

Мани, мани. Вие да видите изпита за "А" как е, ще се хванете за главата :)Първия инструтур вика "който не е карал 5 години без книжка, да не идва при мене". Отидох при друг(че не съм карал без книжка, тоя само искаше да имаш "Б" кат. поне 2 год.). Ония ни наквъца по полигона, блъскахме 10 часа конуси, после 10 минути градско и вика "Готоуи сти". Изпита на късмет и магия. И по време на изпита карах повече градско, отколкото по време на обучението.Общо взето със или без "А" - все тая.

45

Анонимен

преди 4 години

В кой ъгъл се слага винетката?В петият.

44

Ко? Не!

преди 4 години

Какви 30 часа бре ?! Аз нещо съм пропуснал във времето! По мое време, там началото на 90-те години за категория "B" курса ми към СБА, то тогава май други нямаше, беше близо 3 месеца! Само теорията ми беше по 2 часа вечер.

43

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 42:Тук не е място за риторични въпроси.Темата е достатъчно сериозна.Всички са наясно как става, въпросът е защо нямаме желание да го прекратим и не говория само за отговорните лица ами за всички като общество не се вижда желание.И това е най-страшното!!!

42

NN

преди 4 години

Безумие, просто лишаваш инструктора от право да обучава.

41

Анонимен

преди 4 години

Много притежатили на книжки са неграмотни. Как става този номер, не знам.

40

Анонимен

преди 4 години

Каквито експертите такива и листовките, респективно такива и шофьорите. И после идват статистиките за инцидентите! Веригата е повече от ясна така че не се чудето много много.Проблемите се знаят какви са и от къде идват, въпросът е как да се преборим с тях и дали има желание изобщо!

39

Анонимен

преди 4 години

До джигитИма резон. Има не малко хора без смартфони. И част от тях не от безпаричие. В крайна сметка си е въпрос на лична свобода.

38

к

преди 4 години

Не е само до курсове важно е устройство зад волана след курса да ли мисли с това което носи на раменете си. Лошото е че хора с побелели коси карат безобразно масово се нарушава закона и правилника това е до възпитание не до курсове.

37

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 13"Задължително ли трябва да е с телефон, или може и с фотоапарат?"Не може с фотоапарат. Снимките ще се качват онлайн в системата. Без обработка, че с фотошопа се правят чудеса. От министерството ще ви информират, какви модели телефони трябва да придобиете, за да си изкарате изпита.

36

Мими

преди 4 години

Значи, според последните модни тенденции, шофьорския курс е 31 селфита ! Че, то аз си правя по 62 на ден. Това означава, че съм виртуазна шофьорка !...Само малко трябва да поработя върху гримиране по време на движение, засичане на други коли, газене на пешеходец на зебра и не на последно място - заемане на максимален брой паркоместа с един автомобил...ама това са дреболии и бързо ще ги науча.