8

Анонимен

преди 4 години

Бойко Борисов реже 50 пъти лентички за откриване на 5 км отсечки на магистрали за 9 години, а останалите са рязали 6 пъти лентички за 30 км отсечки за по-малко от 4 години. Кой е построил повече магистрали средно на година? Този, който е рязал 50 пъти лентичките или тези, които са рязали 6 пъти лентичките? За кой клас е задачката?

7

Анонимен

преди 4 години

През последните 13 години са построени около 410 км магистрали, като ГЕРБ е строил по около 23,6 км магистрали средно на година, а останалите са строили по около 52.8 км на година.

6

Обективен

преди 4 години

Оказа се, че при управлението на ГЕРБ са пострени по-малко магистрали средно на година, в сравнение с управленията на НДСВ+ДПС през 2001-2005 години и управлението на НДСВ+ДПС+БСП през 2005-2009 години. При това при ГЕРБ 1 км магистрала струва значително повече от 1 км при предишните две правителства. Ако искате повече магистрали, не гласувайте за ГЕРБ.

5

Радослав

преди 4 години

Най натоварения път в цялата страна Русе-Бяла все още чака след 45г. плануване да се направи, затова ежедневно на него стават катастрофи! Ама той не е приоритет на властта защото не е направление София-Морето или София-Гърция! А това, че милиарди левове се плащат от камиони и коли движещи се по този път е без значение за управлението! То на Дунав мост няма осветление и като влизаш вечер в България от Румъния все едно си попаднал 2000г назад в миналото ние за път мечтаем!

4

Анонимен

преди 4 години

Повече магистрали трябват Пак ще гласувам за Бойко

3

Асан Мюмюн

преди 4 години

Маалата ша одим да берем

2

Анонимен

преди 4 години

като свърши ограничението 60 и бързат все едно ще изтече срока на годност на товара. А точно след километър имат допълнителна лента за изпреварване.

1

Анонимен

преди 4 години

Има ли ден без катастрофа в Североизточна мутроландия. Поне досега няма. Всеки Божи ден някой се убива или потрошава. В този край на мутроландия са се събрали на можещите шАфиОрчета. Спрете да се избивате бе Сеяндури.