13

пепи

преди 4 години

А клиентите знаят ли.

12

Анонимен

преди 4 години

Волво НЕ минава на ток, а просто ще произвежда пълнеж за портфолиото си. Ще мине на ток, когато започне да произвежда единствено електромобили, което едва ли някога ще се случи. Все пак произвеждат и камиони, а и има и други алтернативи.

11

Анонимен

преди 4 години

Кое замърсява повече - бензина с който карат колите с ДВГ или въглищата с които се произвежда ток за елекрическите коли. Щото въпреки всички напъни дори и в Грмания енергията от ветро и слънчеви генерации е под 20%. Печалбите на производителите на автомобили спаднаха много и сега измислиха електрическите коли за да си ги увеличат. Ами разходите на енергия за да влачиш навсякъде 1 тон батерии вместо 60 литра бензин как ви се струват.

10

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 10СССР беше една силно изостанала страна и нямаше как да мине на ток защото никога не е имала собствени технологии.

9

Анонимен

преди 4 години

До хахха 4Я кажи повече за тези изобретения? И я кажи, как така НИКОЙ НИКЪДЕ не се нае, да ги направи? Защо в руснаците не минаха яко на ток и ел. коли още през 50те години, ползвайки отркитията и изобретенията на Тесла? Не е, като да речеш, че ЦРУ или "петролната мафия" са имали да кажат нещо по въпроса ... не и в СССР. Може би просто, медиите в търсене на снезация, за пореден път раздуха работата и изкривиха истината. Ама е по интересно, да вярваш на приказки, предполагам ...

8

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 6В момента, повечето обитатели на "блоквоете" не могат да си позволят подобни коли, но има места, където са изкарали няколко "поста", които са с по 2 контакта, за да може, да си заредиш колата, на ценаа на ел мрежата. Идеята е, до 5 години, да са до всяко парко място. Спираш си колата, оставяш я там и си се зарежда по обичайния начин на същата тарифа.

7

Анонимен

преди 4 години

И ограничения на скоростта.Защото масовият акъл едалеч назад из клоните на хилядолетията.

6

Анонимен

преди 4 години

До АнонименНа специални зарядни станции с голямо напрежение. Кой е казал, че ще може *** да зарежда с разклонител от ел. мрежата на коптора в който живее?

5

Анонимен

преди 4 години

И как да го зареждам пред блока някой знае ли? Щото и в Швеция живеят в блокове само са по малки. Къде ги зареждат тия коли точно?

4

хахха

преди 4 години

Минаването на ток било неутрално за околната среда ... към момента смях в залата. Като пуснат изобретенията на Никола Тесла за улавяне и използване на свободната енергия в пространството, на който електро-магнетичен принцип почива и придвижването на т.нар. нло тогава да ми говорят за неутралност към околната среда. Ама някои субекти ще станат кръгла нула без да държат хората в енергийно робство.

3

The Ghost

преди 4 години

Има- няма до 10г след истерията по ел колите, света ще усети големия гаф с тях .. батерии, повреди..

2

Ken

преди 4 години

След като за 40 минути се зарежда до 80%, не може ли да се каже, че за 50 или 55 се зарежда до 100% или не е така ?

1

Анонимен

преди 4 години

"Скандинавския" производител е всъщност китайски производител. Китайски *** с европейска опаковка и име НЕ ЩЕМ.