15

Анонимен

преди 4 години

През този канал никоя фирма с товарни (карго) кораби няма да плати таксите и риска от повреда и практически не се ползва от по-големи кораби. Има ограничено газене, т.е корабът трябва да е с лек товар. Пасажерският кораб има малко водоизместване, затова са "спретнали" атракцията- за пасажерите, това им е бизнеса. Килският канал в Германия също се ползва рядко от големи кораби, там цената за минаване е по-висока отколкото празен кораб да обиколи Дания. Става дума за суми от стотици-хиляди евро.

14

ПС

преди 4 години

През далечната 1974 г. съм минала от там с български пътнически кораб. Изживяванвто е неповторим и както разбирате незабравимо, а съм го и запечатала на черно-бели снимки.

13

кантонера

преди 4 години

ако пуснат Каракачанов, дали ще мине

12

ДО 11

преди 4 години

Гледал си много пиратски филми - какъв Лоцман трябва да има в този тесен канал ?Умори ме от смях .Добре че не добави и Боцман .

11

Анонимен

преди 4 години

До 9:Да, естествено че се качва лоцман,пилотажът е задължителен. Но не и рулеви, или само при по-специални случаи. Иначе корабът си има в екипажа поне 3-*** правоспособни кърмчии. Впрочем дори и с пилот, отговорността е винаги на капитана и теговият авторитет е абсолютен.

10

Чудно

преди 4 години

Няма начин да не са поожулили боята.

9

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 7Все ми се струва, че местен лоцман винаги се качва да направлява чужд кораб при всяко движение близо до брега или при влизане в пристанище.

8

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 5Е като могат, що сефте минават?

7

Анонимен

преди 4 години

Малките кораби на БМФ- 1.5-2хил. тонните "Клисура", "Перущица" и другите от серията навремето минаваха през канала, както и учебният "Вапцаров" . Там обаче освен пилотът се качват също така техни кърмчии,и те са на руля през целия преход. Корабът наистина минава буквално на една ръка разстояние от отвесните страни на канала. Отгоре от моста гледката на минаващия кораб е интересна.

6

Ром"с

преди 4 години

Интересен Е кКоритския канал ,който е започнат да се строи още преди н.е. !

5

Анонимен

преди 4 години

Голямо чудо, няма що. Вие знаете ли че тези лайнери могат да маневрират с точност до сантиметъри, GPS навигация, липса ня вятър, няма вълнение.

4

Архимандрит Груйчо

преди 4 години

"Кораби преминават през него от 1893 година. За пръв път обаче плавателен съд с тегло 24 344 тона и дължина от 195,82 метра успява да го преплава без проблеми" А преди какви са били проблемите? :))))

3

Тя има лош дъх

преди 4 години

аз преминах през нейния лош дъх

2

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 1 Плавателните съдове преминават по различни разписания от едната и от другата страна.

1

Анонимен

преди 4 години

Добре, че наобратно не е влязла някоя гемийка, че щяха да се заклещат.Еднопосочна улица ли е този коринтски канал?