При Хонда водородните клетки отдавна са факт - още от 2007. Автомобилът се предлага обаче само за щатите и то под наем. В Калифорния оттогава има изградени водородни станции. Крайният продукт изхвърлен от автомобила е вода! Защо всички се хвърлят към ел. задвижването ми е необяснимо при положение, че камиони, кораби и др. скоро няма да са на батерии. Искам някой да ми обясни, как точно ще се топля през зимата с ел. автомобил и как ще си пусна климатика през лятото. Какъв пробег ще измина тогава?
И още нещо: не съм запознат какво точно вкл/чва гаранцията им, но на 10г. батерията ще работи НО на колко процента? Обикновенно след 4-5 година капацитета пада мимимум с 20-30 % а на 8-10година? Имам литиево полимерни батерии на около 15г. е да работят, но на 20-30%.Така че като се говори да се казва всичко, ане подбрани факти!
Т.е. разбирам от статията че от Тойота гарантират че батериите им ще умрат след 10г. ?Споменава ли се колко е цената им? Споменава ли се,че правителствата масово дотират батериите?А за екологичната кактастрофа при производството им изобщо няма да коментирам!И не ме разбирайте погрешно-аз съм ЗА ел. джади и от много години ползвам много такива,но това е изключително скъпо хоби,без изгледи за поевтиняване.Днес една батерия струва 1$ за 1ват/ч.. Сами си сметнете колко струва една бат. за кола!
много си *** Саше.По темата.Българина отдавна измисли как да се кара с вод но никои няма интерес и печалба от тая работа.Друго е дати заложат 10 години живор на батерията и да те доят като крава.
До СаИмаш ли хибрид или само по принцип си говориш? Май е второто, защото аз съм карал с над 80км/ч само на ток, но иначе и оценки даваш....
Това на снимката е бъдещето- водородната клетка, същото, което оня клоун Мъск нарече "глупаво". От килограм водород можеш да изкараш 240 пъти повече енергия в срвнение със същото количество от "умните" му батерии.
Toyota с безпрецедентна гаранция на батериите