Намерете начин да спрете притока на хора към София. Това се превръща в кошмар!!!!Няма въздух за дишане. Няма място което да не е задръстено от хора и коли. Да не говорим за простотията, агресията и диалектите на новодошлите.
Архитектчето пък си иска да чертае план, Майчето - да проверява другите, белия правоспособен Ангел ще се бори с неправоспособните, независимият Борко ще "дестимулира" стигането от точка А до точка Б.
Всичките им мерки за трафика, които чета, ще намалят средната скорост. Като вися един час с колата, вместо половин, как ще се отрази това на замърсяването? Мда, не се бяха сетили. А на икономиката? И за това не се бяха сетили...Трябва да мислят точно в посока как да повишат скоростта на придвижване. Скоростта на придвижване на населението е вързана в една хубава икономическа формулка - вдигаш скоростта, икономиката расте... Мма кой да я е чел?
Първата стъпка е да се спре грабежа на общински средства така характерен за ГЕРБ. С тези милиарди, които ГЕРБ краде всяка година, София трябваше да е по-добър град за живеене от Виена. Фандъкова какво предлага? Предлага много популизъм и възможност за пореден грабеж.
Реалността е, че автомобилите в България ще се увеличават, вкл. и в София, защото доста изоставаме от средното ниво за ЕС. Такава е тенденцията въпреки намалението на броя на колите в България в последните 2-3 години. Проблемът не е в броя на колите, а в некадърното управление на автомобилното движение. Не може една учителка по руски да решава транспортните проблеми на София, сякаш София е град с 10-20 хиляди жители. Над 10 години транспортната схема в София се влошава и то много.
Почти всичките предложения на кандидатите зс кмет на София неминуемо ще доведат до влошаване на трафика и повече катастрофи, въпреки че се предлагат уж да ги намалят.
Автомобилите в София са значително по-малко на единица площ в сравнение с подобни градове в Ес, но изглеждат много повече заради изключително много влошената организация на движението и паркирането, както и от заради това, че в София няма подземни и надземни многоетажни паркинги. Например в Париж автомобилите са около 20-30 пъти повече на единица площ, но изглеждат значително по-малко в сравнение със София.
София е над 10 ПЪТИ по-малка от Истанбул. Средната скорост с кола е 14 км./час. Лека е един Колата да стане скъпа в града - парите от колите в силен градски транспорт.Само дето *** е склонен да дреме във вехтата ЕС класа и да трови всички с дизел без катализатор само да не се качи на трамвай.А властта пък гледа да му угоди за да му добара данъците и да ги харчи с мерак.
За да ви харчат данъците всякакви лакърдии ще ви наразправятСамо истината че 1/3 от колите трябва да изчезнат от София няма да смеят да ви кажатСега средната скорост в града е 14 км в час и скоро и последния клошар ще е с кола
Да София е за 500 хил души.Вече е 2 млнможе и повече.С презастрояванетосе превръща в столично гето.Трафикът е до 50 хил,без строит.машини,които бълват ужас във въздуха.Къммомента автомобилите са над 1 млн.Тировете са отделно.Сероводорода не е2 пъти,а поне 5 над нормата.Ще изгинем
Само за седмица ще оправя трафика в града ми. Всички Сеяндури си отиват по родните места. В София трафика ще стане какъвто е в Събота и Неделя когато новите Софиянци отиват да напълнят багажниците с лютеница. Не чувстват ли Сеяндурите че София стана пренаселена. Град който е предвиден за 400 000 човека може ли да побере още 1 000 000 колкото са новите Софиянци. Ами резултата е видим или сеяндурските управници са слепи. Какво ни успиват и лъжат. Едни и същи лъжи 30 години. Ай Сиктир бе сеяндури..
Как да се справим с трафика по ул. Тинтява напр? Няма начин. И Господ да дойде няма да може. София е за макс 700 хил.души. Днес са над 2млн, а до 10г. всеки 3ти българин ще живее в София. София е европейският Мумбай. Тиня, мръсотия и гадост само за начало
На едно място събрани толкова *** хорица, кандидати за кмет. Не ви ли е ясно, че проблемът е в МАТРЯЛА ! Липса на възпитание и култура. Сменили лозята и царевичака с жълтите павета.... няма шанс...
Първо трябва да бъдат изхвърлени всички участвали в управлението от ГЕРБ, БСП и ВМРО после ще е по лесно
Как да се правим с трафика в София? Идеите на основните играчи