22

Историк

преди 4 години

Шофьорите преди 1989 се пенсионираха на 60. Главно военни се пенсионираха по-рано. Шофьорите със сигурност работеха до 60.

21

Преводач

преди 4 години

International Road Transport e името на организацията, Международен Пътен Транспорт, на дренски е TIR.

20

Тъп като галош

преди 4 години

Баща ми се пенсинира на 60 през 1979,като цял живот е карал тежки камиони.Казвам го на този,който знае или лъже ,че тогава уж са се пенсионирали на 55 ,преди 1989!Това се казва *** от класа,хем не знае ама пък лъже-комунист!

19

T. I. R

преди 4 години

Това T. I. R е международна организация все още действаща със седалище Женева!!!!

18

T. I. R

преди 4 години

ТАКА-T. I. R ,означава Transport International Relations, защо им викат тираджии??????

17

Пенсионер

преди 4 години

За шофиране на ТИР тази възраст не е допустима. Не е първия случай, затова работодателите трябва да осигуряват редовен контрол на здравето на шофьорите. И синдикатите да изискват по-добри условия за работа.

16

777

преди 4 години

Да, над 12.5т и на автобуси над 40 места са 2-ра категория.

15

шматка

преди 4 години

Мисля че и сега над 12т е втора категория

14

777

преди 4 години

Най смешното е, че в момента, в първа категория труд, попадат балетистите. Немога да проумея, как техният труд, е по тежък от шофьор на автобус, или тежкотоварен автомобил.

13

На ви капитализъм

преди 4 години

При социализма имаше 1-ва, 2-ра и 3-та категория труд.1: военни, полицаи, миньори, АЕЦ, ВЕЦ, ТЕЦ, вредни производства2: енергетика, транспорт, тежък физически труд - строители и др.3: всички останали1 и 2 се пенсионираха по-рано защото не е едно и също да стоиш в офиса зимата с парно лятото с климатик и да откачаш и да закачаш вагони в сняг до кръста или да сменяш далекопроводи на -20 градуса в планината през зимата.Сега махнаха парите за клас, махнаха категориите и гледайте какво става.

12

Нов

преди 4 години

На днешно време работиш докато умреш , защото явно малцина достигат до мизерната пенсия !

11

Анонимен

преди 4 години

Преди 1989 шофьорите ги пенсионираха по-рано - на 50 или 55 години, а не на 60, както бяха останалите мъже. Сега работят докато не получат инфаркт.

10

до 3

преди 4 години

И на какви години ги пенсионират в ЕС,в Русия 50% процента от работещите се водят на север от Москва и се пенсионират жените на 50г. а мъжете на 55г. останалите са жените на 55г. а мъжете на на 60г.Сега по новият закон (който още не е приет)жените ще се пенсионират на 60г. а мъжете на 64г.и това е за 3 категория труд.В ЕС жените са 64г. а мъжете на 67г. както ще го направят и у нас.Така,че не пиши лъжи в ЕС съм на работа и за мен е нормална тази възраст за пенсия.

9

Анонимен

преди 4 години

другара, в Рассия и там дигнаха пенсиите до 65 г! Искай от Путин да те пенсионира на 60 и да ти направи столичная водка 1 рубла като през комунизма, ***!

8

ДО 2

преди 4 години

ИЗПЕРКАЛИЯ, ТОЗИ ЛОЗУНГ БЕШЕ НА МОДА ПРЕЗ 90 -ТЕ! АЙДЕ БЕГАЙ НА ХУБАВО ПРИ ПУТИН ДА ТИ ДАВА 600 ЛВ ЗАПЛАТА КАТО НА ДРУГИТЕ РУСНАЦИ! ТЪПАН!

7

Анонимен

преди 4 години

ще зачестят подобни инциденти с тая възраст за пенсия! Този е шофирал на 67г!!!Интересно как ще коментират това застъпниците за високата възраст за пенсиониране!

6

Анонимен

преди 4 години

Не му е понесла промяната на радеФ на човека

5

Даже

преди 4 години

и при постоянното вдигане на възрастта, на тези години би следвало да е пенсионер.

4

Анонимен

преди 4 години

Това е много сериозен проблем. Шофьорите водят много заседнал начин на живот. Постоянно са под напрежение зад волана. И като седнат на паркингите вечер, хапват, пийват, няма движение, а напредването на възрастта също оказва влияние и проблемите се натрупват. Нещо трябва да се промени.

3

Анонимен

преди 4 години

ПРАВ СИ, ОБАЧЕ И В КОМУНИСТИЧЕСКИ КИТАЙ, КУБА, ВЕНИЦУЕЛА- ДО СКОРО ПОЛИТИЧЕСКИ ТРУДОВИ ЛАГЕРИ, А В СЕВЕРНА КОРЕЯ И ДО СЕГА ИМА ТРУДОВИ ЛАГЕРИ ДО 4 КОЛЯНО, НА ДРУГАРИ, НА КОИТО ПАРТИЙНАТА ЛИНИЯ НЕЩО СЕ Е ПОИЗКРИВИЛА, В РУСИЯ ВЪПРЕКИ ПРОТЕСТИТЕ И ТАМ КЪСНИ ПЕНСИИ. РАННИТЕ ПЕНСИИ В ГЕРМАНИЯ, ИТАЛИЯ И НЯКОИ ДР ЕВРОДЪРЖАВИ.