И защо доцентът е решил,че обществото ни има нужда от тази сузанита???? Питам и отговор не искам! Щом това е подходящият пример за ...е гати обществото, егати държавата
Няма лишо човек да се приема да не се срамува че е секс играчка човешка тоалетна с която се правят извращения , всеки си има мислене нейното е по добре известен *** от колкото нещо по рязлично. От лични наблюдения тия който ги пръскат от секс от 14годишни като станат на 22,23 са жив зян . Но за ромите няма закони тва го доказва и тази ***
Д-р Христов ми е преподавал и мога да кажа че е един от кадърните хора в УНСС. Млад човек с практически знания от бизнеса, който правеше занятията интересни и полезни за студентите.
надпис в ТКЗС "Да дадем на страната повече продукция с по-високо качество." А за тия дето се сещат теро-реро)))
Тя е точно това - продукт. Човек отдавна не е, защото хората имат достойнство и се самоизграждат като личности. А хлапето е израснало в среда, в която всеки ще я ползва и продава за пари. А професорът много хитро е отговорил на обвинението в обида - да, той не я обижда, тя самата се е поставила в положението на под-човек, с помощта на двата индивида, наречащи се родители. Ще я гледаме някой ден как са я намерили предрусала в канавката и тогава сигурно ще има сълзи и сополи от плебса...
Имам въпроси към икономистите от УНСС)))Тая продукт ли е или плод?Има ли десетични дроби в попарата?Може ли сузка да спаси трикрако куче Използвам момента за да кажа че продавам пrасе.
Е нема да изучават Достоевски, я. То това не е за всеки и там е разликата между продукт и талант, межу хартия и книга.Защо никой оперен певец не е продукт? А?
До Анонимен 55За реклама на тоалетната хартия се дават много пари докато всеки почна да се възмущава от Сузанита и като се появи Луцифер и Буда медиите, влогърите, блогърите и тн и направиха безплатна реклама.
16-годишната Сузан Мурад, известна като Сузанита, рядко влиза в час... И В СЪЩОТО ВРЕМЕДоцентът показал Сузанита като пример за успешен маркетинг продукт, който съществувал заради потребността на обществото ни, от хора като Сузанита.КОЛКО ОТ ВАС СА СЪГЛАСНИ ДЪЩЕРИТЕ ИМ ДА НЕ ХОДЯТ НА УЧИЛИЩЕ И ДА КАРАТ РАЗНИ ЧИЧКОВЦИ....СЕЩАТЕ СЕ.Според тоя доцант?! децата ни трябва да са такива...що за тъпня...
Сузанита преди години успя да накара цялата държава да говори за нея и то без да дава хиляди левове за реклама. Мисля че студентите изучаващи музика трябва и те да учат за нея понеже в музиката най-важното е да накараш хората да те слушат.
а Милде Дзен гардън требва да е обект на аланиз от студентите във филосовския факултет.докато не измислят Милде "критика на чистия разум."...ЗАКРИВАЙ!!!
то и тоалетната хартия Милде е маркетингов продукт и съществува заради потребността на общестовото мека е, евтина и мирише хубаво.Всеки може да си я позволиD Ползваш и хвърляш...
Доцентът показал Сузанита като пример за успешен маркетинг продукт, който съществувал заради потребността на обществото ни, от хора като Сузанита.????
УНСС))Че е продукт, продукт е...на селсктото стопанство. Явно затова им се е наложило на студентите да я анализират.Егати университета щом се занимава с такива.
сам я на живо по разни басейни. Съвсем обикновено момиче-като лице и телосложение. Това на клиповете е много пипано!
Уравнението е просто: Родителска алчност+безхаберие+детински акъл+миловидно дете от женски пол, нагласено и гримирано като възрастна с показване на малко месце = успешен маркетингов продукт в БГ - вариант.
Защо не си намериха някой друг, вместо тази малка ....? Толкова ли няма свестни хора за "проучвания"? Голяма ***...ня е този интерес към нея и самата тя.
Народа веднага скочи да плюе... Доцента е направил добра лекция и е дал добър пример. Сузанита е успешен продукт чието време и успехи изтече. Направи пари. Скандала продава в България.
"...16-годишната Сузан Мурад, известна като Сузанита..." "...Дъщерята на Орхан Мурад...""Коя е тя и защо съществува?"- Коя е майката?- Защо трябва да се коментират богатите "пубери"?- И на кой в БГ му "дреме" за отрочето на протурските...
Скандално: Сузанита - успешен маркетинг продукт?