25

Анонимен

преди 4 години

Значи днес немецът си купува дизелов автомобил и утре му забраняват да го кара.А после България била Абсурдистан!

24

Хасан

преди 4 години

Целта на целия цирк е да се ограничи движението на тълпите. Сега куцо и сакато се качило на кола, велосипед, тротинетка и се мотае по пътищата. Това е недопустимо за елита и следват забрани. Свиквайте с НСР.

23

Davigo...

преди 4 години

целта е хазната да се напълни😜

22

ефект-нула

преди 4 години

Никоя забрана няма да е ефективна, докато няма глобален ефект. Аз съм бил по работа в сев Китай, Тянджин и северно от Далян, там е адът на Земята-коли евро1,2,3,4,...има даже VW-2 ра серия-чисто нови. От мръсотия и химичните заводи наоколо получихме разни обриви! Така е на много места, а въздуха е общ и обикаля, обикаля.. Сегашните локални ограничения са все едно да забраниш оборската тор в твоя двор, а съседа ти да държи в съседство 2-3 камиона, но си траеш, защото и на теб ти трябва.

21

Анонимен

преди 4 години

Тъжното е, че след всяка подобна забрана по искане на екотерористите, въздуха се замърсява повече, вместо да стане по-чист. До същото води и налагането на уж по-екологичен транспорт като велосипеди например.

20

Анонимен

преди 4 години

Велосипедите са за разходка. С велосипед сериозна работа не можеш да свършиш, но за да го разбере човек, трябва IQ-то му да е поне на средно ниво. Градският транспорт също има ограничено приложение. В повечето случаи автомобила няма алтернатива.

19

House M.D.

преди 4 години

Къде се намира Шутгарт?

18

13

преди 4 години

Автомобилите са отживелица. Днес има много по-високи технологии и еко транспорт. Например влак и велосипед. Велосипеда е по-висока технология от автомобила. По-ефективен, ефикасен, адаптивен и адекватен в града, където живее 90% от населението. Но за да го схване човек, му трябва много високо IQ за да може да види всичките фактори, които са десетки, а повечето, дори сред немците, го нямат. Затова си карат автомобилите и така едни хора на запад, и други на изток печелят доста. :)

17

Анонимен

преди 4 години

Ако целта беше по-чист въздух, в Берлин трябваше да забранят и бензиновите коли под Евро 6 за тези 2,9 км улици. Принципно дизеловите автомомобили не замърсяват повече от бензиновите с изключение на азотните оксиди. Като цяло бензиновите автомобили са по-голям замърсител на въздуха.

16

Замърсяването

преди 4 години

С въглероден окис бензиновите замърсяват три пъти повече от дизеловите с същия Евро стандарт. Бензинов с Евро 6 замърсява колкото дизелов с Евро 2.-С неметанови въглеводороди (NMHC) и с въглеводороди (THC), замърсяват само бензиновите.-Проблемът на немците е, че ЕС ще ги глобява за превишаване на допустимите норми при замърсяването с азотен оксид - единственото замърсяване, при което дизеловите замърсяват повече от бензиновите - по Евро 6 с около 30%, при Евро 4 и 5 - около 3,5 пъти.

15

Замърсяването

преди 4 години

С фини прахови частици - дизел и бензин по евро 5 и 6 е едно и също.-С въглероден двуокис - бензиновите замърсяват с 50% повече от дизеловите при Евро 5 и Евро 6, преди това повече, а това е основния замърсител.-С азотен диоксид - дизеловите замърсяват повече от бензиновите при един и същи стандарт, но дизелов с Евро 6 замърсява колкото бензинов с Евро 4, а дизелов с Евро 5 или 4, замърсява 2-3 пъти по-малко от бензинов с Евро 2.-Целта не е по-чист въздух, а може би ограничаване на трафика

14

Немска му работа

преди 4 години

Хубава работа, ама немска.Не могат да осигурят знаци за само 2,9 км улици.А ако трябва да ограничат движението на някакви коли в централния район на Берлин, какво ще правят?

13

ноби

преди 4 години

до всички любитеши на нафтовите печки, вие виждате ли какво става след вас ? ама какво ви пука, пред вас е чисто

12

Анонимен

преди 4 години

Тези "екоактивисти" вредят и пречат навсякъде по света...

11

Анонимен

преди 4 години

Пак от грешния край!Като ще махате дизелите, ограничете производството им!

10

Анонимен

преди 4 години

Странно е как колите от днес за утре стават мръсни.. Отдавна стана ясно, че всичко е за пари и да се купуват нови коли. Изминаха 10-ина години от предната "промоция" по време на кризата, време беше за нова. Общината и автокъщите в района, сега доволно потриват ръце... 300 000 клиента. Производителите и те..

9

Анонимен

преди 4 години

Е като си плащат и могат да влизат това ще пречисти въздуха ли?

8

брях

преди 4 години

Те германците били по-бавни от нас бре!Шофирам си аз Бургас-Варна гледам знак за ограничение до 60 км/ч,намалям,след това знак край на ограничението,увеличавам до около 88 км/ч и насреща камера от триногите,но не се пртснявам и продължавам така.След време в къщи идва честитка.По пъря минавам един път на месец-два.Гледам знака с край на ораничението го няма.След време пак поставен.Луда работа,бързаци!

7

До 4.

преди 4 години

Ами то и за бензинова и за дизелова кола в гараж е едно и също.Но за бензиновите,които наистина замърсяват,забрани няма.А електричката е също потенциален замърсител,заради батерийте и.Но все още не са така масови,затова се"котират"като чисти за околната среда,което е една илюзия.

6

Анонимен

преди 4 години

От дизела излиза само CO2,които е необходим на растенията за да фотосинтезират.А това че няма достатъчно зелинена в градовете за да бъде въздуха чист,не са ви виновни дизелите.Апропо от статията се вижда,че не замърсяването на въздуха а нуждата от пари прави дизелите "замърсители".Иначе,защо за едни може а за други не?