29

Waffen SS

преди 4 години

Може да се отбележи,че почти всички ръководители на отдели,както министри и зам.такива в Мин.на транспорта са съсобственици,чрез подставени лица или други форми в автобусни и авто-превозвачевски фирми.Тяхната основна задача и да отклоняват пътнико-и товаро-потоци от БДЖ,в полза на автомобилните превози вече повече от 25-30 години.Паралелно с това върви и другата им дейност по саботиране и увреждане функционалността на железниците по всякакви начини и пазарно ориентирани способира

28

Анонимен

преди 4 години

#КОЙ съсипа най-важния за всяка една държава, най-евтин и ефективен транспорт - държавните железници?

27

Анонимен

преди 4 години

Временно са 14 влака. Тепърва ще стават повече. Няма как локомотивите и вагоните да станат повече. Няма резервни части, няма и хора които да ги ремонтират.........Do sbogom Bulgaria ostana malko, derzaite i pak glasuvaite za BB, blizo e!

26

Анонимен

преди 4 години

"БДЖ ще пусне няколко обществени поръчки през септември за подмяна на подвижния състав. Става въпрос за търгове за минимум 5 или 6 локомотива, както и за между 30 и 50 вагона втора употреба, какъвто е и дневният недостиг в железницата сега. " Септември си мина, а не са пуснати такива поръчки. Само влакове се отменят и спират

25

На пазар

преди 4 години

Подготвят БДЖ за продажба. По пътя на Булгартабак.Познайте кой ще го купи без пари.

24

Николай Георгиев

преди 4 години

С изненада научих от Интернет,че за една година в Германия-родината на аутобаните,БМВ-тата ,Мерцедесите,Фолксвагените,Аудитата -да не ги изреждам по нататък-тамошните железници превозват 2 млрд. пътници.Да не би там да са балъци/според нашенските разбирания/.Колкото са балъци тези ,които ползват столичното метро/вкл. и аз самия/-да не забравяме,че метрото е влак.А в белите държави влакът е един вид извънградско метро.Максималната скорост на ИСЕ /немския влак -стрела/ стига 300 км/ч.Достатъчно.

23

Inatut

преди 4 години

Обаче софия бургас с влака е 18 лв на посока и въпреки това има гратисчии, има и 50% намаление след тия пари за пенсионери и студенти .. е как да успее бдж. Като се е превърнало в социално подпомагане..

22

Анонимен

преди 4 години

До СандоТя отдавна е фалирала!А Бибипко само локуми разтяга.

21

ДртПрч

преди 4 години

Да не съм ром, че да се кача на влак!

20

БДЖ София

преди 4 години

Колко време няма инвестиция по тези проблеми,чакат да спре БДЖ и да започнат да се карат в парламента.ЗАЩО?ЗАЩО?Сметките криви излязоха налива пари за глупости ГЕРБ,сега няма пари,София да плаща БДЖ или там има метро.Самолети Ф16 американците си оправиха сметката,българите да ходят пеша или на автостоп.

19

Анонимен

преди 4 години

В тая държава всеки краде като за последно ,ама всеки. Гадно и крадливо племе сме си

18

Анонимен

преди 4 години

В Холандия влаковете са чисти и бързи и с тях можеш да стигнеш навсякъде.И много редовни.

17

Анонимен

преди 4 години

Не се сещам в България да бъде осъден чиновник за злоупотреба с държавни средства, виж граждани за данъци има много.Смятате ли, че при това положение държавата има шанс за бъдеще?

16

Анонимен

преди 4 години

В Тикеоландия се краде като за световното, а нищо не функционира както трябва.

15

Анонимен

преди 4 години

Ами те повечето локомотиви са на 50 и повече години .Аз се чудя още как работят след такава зверска експлоатация в нашите железници

14

Анонимен

преди 4 години

Винаги бих предпочел да пътувам с влак отколкото с автобус.

13

Анонимен

преди 4 години

Рязаха локомотиви за повреден лагер от 2000 лева само за да го докарат до приватизация.

12

Мутриса

преди 4 години

Нямат пари за зимни гуми и локомотивите не палят.

11

Анонимен

преди 4 години

ЗАКРИВАЙ ТОВА БДЖ

10

шматка

преди 4 години

Не мога да разбера защо не купуват машини.