23

Анонимен

преди 4 години

Еърбъс това е самолета , Боинга е некаква пародия, каца като каруца.

22

Анонимен

преди 4 години

Предпочитам американска машина пред руски самальот.

21

Анонимен

преди 4 години

По-добре Боинг да се насочат към производството на селскостопанска техника и да оставят самолетостроенето на Еърбъс.

20

Анонимен

преди 4 години

A "великата" Русия защо не произвежда самолети?? Ххахах! Бразилия прави а руснаците не могат!

19

Сата Н

преди 4 години

До 16 Продължавай да му сипваш, казало ти е точно това, което съм ти написал и аз, ако можеш да четеш. Добро прасе е.

18

Анонимен

преди 4 години

До МдаАбе явно тоя прехвален модел няма да го бъде. -------Той тоя прехвален модел лети от над 40 години, като бях в началното училище ми бяха донесли един стикер с Boeing 737 и си го бях залепил на рамката на Балканчето да се фукам.

17

Анонимен

преди 4 години

На Боинг летя поне два пъти в месеца. На руски самолет няма да се кача никога.

16

Да допълня...

преди 4 години

До Мда 22 Щом Боинг правят страхотни машини , бъди сигурен че ще ги докарат до съвършенство. Това е Боинг , не е шега работа.Най добрите в бранша.

15

Я па я..!

преди 4 години

Руснаците са добре. Нямат граждански самолети по света и нямат проблеми. Ама по бомбите нямат стигане.

14

Мда

преди 4 години

Абе явно тоя прехвален модел няма да го бъде. Жалко, че е на път да повлече към дъното куп читави авикомпании, които си бяха разчели разрастването залагайки на него. А Бойнг наистина прави страхотни машини, но тук издънката е колосална.

13

Ххх

преди 4 години

Ама кой си ти, че да ни казваш кое е правилно и кое не бе.... Член на мафиотска фамилия! *** наглец.

12

Анонимен

преди 4 години

Ми аз не летя с 737. Не ме вълнува.

11

Анонимен

преди 4 години

те и за совалката им бяха из4ислили 4е до уж 200 полета няма да имат изгубена но.....!!! много се лъже на тоя свят!!

10

До Сата Н

преди 4 години

Сипах на прасетата и едно от тях / завършило е авиоинженерство в Холандия/ ми каза, че дефектоскопията на крила и други критично важни компоненти на един самолет било рутинна практика в поддръжката на леталата.Да му сипвам още или да го оставя гладно, че да не ми дрънка глупости, експерте?

9

Сата Н

преди 4 години

След като се завират в крилата да проверяват профилактично с дефектоскоп и след като са открили пукнатини (всъщност се наричат МИКРОпукнатини - буквално не се виждат с просто око) значи контролът е на ниво. Мда. Айде вървете да забъркате на прасето, че се скъса да цвичи. И без това скоро няма да летите със самолет, само ще гълтате кемтрейлс.

8

Абе..

преди 4 години

..такива работи не се ли случваха само на руските самолети, какви са сега тези лъганици за Боинг, не мога да разбера...

7

Анонимен

преди 4 години

Самолетът е добър, но явно Путин е подкупил Федералната авиационна администрация. Корупцията няма край.

6

Радул Мисирков

преди 4 години

А у нас моделът ГРОБ създава проблем на цялата държава!

5

Анонимен

преди 4 години

Стига глупости, тези самолети летят от 20 години, това са някакви пр акции.

4

Тъжно и жалко

преди 4 години

е , че в САЩ контролът очевидно е на висота за разлика от този у нас и по света, където щом кажат американско като, че ли това гаранция за качество. По- скоро е симтом колко калинки назначиха на ръководни длъжности