До кратко и ясно 27 Умник...Погледни топ 10 на най-добрите военни самолети ,и тогава плямпай кой бил на дъното..Да те питам къде сме ние в тая класация и къде е БГ самолета като сме имали някога авиостроене
Бе като дигаш машина произведена през 1987 се тая каква работата е ясна ... още повече пък руска дето хич ги няма във авияцията Винаги са били на дъното
Единстеният адекватен коментар 17 Жоро, на русофобите и русофилите да припомня, че преди 2-3години и ние ремонтирахме едни двигатели в Полша, доколкото съм чел словаците преди повече от 10г. са се отказали от "оторизирана поддръжка и ремонт", сега берат резултатите, и ние ще ги берем, ако "вдигнем самолета" някога, възможно е да се дадат свидни жертви, и тогава Н.Ненчев трябва да излезе и да обясни защо и как ги вземат тези решения, защото сме я докарали дотам, че *** и ефрейтори да решават
Само с минуси не става, тролчеви. Трябват и факти. А фактите са ужасни за МиГ 29 -в цялата си история САМО Е БИЛ СВАЛЯН БЕЗ ДА Е СВАЛИЛ НИЩО. Ай давайте на минусите пак:)
До гошуМисля че целият бивш източен блок е оставил МиГ-овете на доизживяване докато се сдобият с нови изтребители.Просто ги подържат горе долу без да влагат много инвестиции в тях защото де факто вече са ги бракували.Сложна техника +недостатъчна подръжка=катастрофа
Ама словаците защо нямат още Фъ-16???Веднага да им се предложат, номерът минава. За справка - буrapистанците!
Най ме кефи рано сутрин разпенен ФИЛ да защитава съветската "непобедима" техника :)Така ясно виждаш болестта.
Това желязо, гордостта на гусин Радев, в цялата си история само е било сваляно без да е свалило нищо. Когато не го свалят пада само.:)
Това ли беше самолета загубил всички войни срещу запада :) Както и су57 ще загуби всички бъдещи войни. То само на пропаганда нестава.
До до шматкаВярно ли вярваш на приказката за горивото.Това не е пътнически самолет подложен на обслужването на 15 различни сервизни служби при което е възможно някакво объркване.
По време на тренировка: МиГ-29 се разби в Словакия