1. Това не са учители!!! Това са са ПЕДАГОЗИ(ДЕТЕВОДИТЕЛИ) и чат-пат ПРЕПОДАВАТЕЛИ, които НИЩО НЕ СА ДАЛИ ОТ СЕБЕ СИ! Ползват наготово разпределения, учебник, учебна програма и учебен план и нямат НИКАКВИ разработени лични материали, които да ПРЕПОДАДАТ.2. Повечето са ТЕХНИЧЕСКИ И ТЕХНЕЛОГИЧНО НЕГРАМОТНИ - а иновациите, проектите, разработките и пр. са НАЙ-ЯВНИ в тези области.
Браво МОНи -× иноватори.После ,ще вземете идеята и ставате най -велики.Но...дотам има време,разстояние.Акого търсите при интелекта,той ще схване,че го РАБОТИТЕ,за безпариии.Ако ви сенатресе безмозъчен,няма кой знае какво да Ви каже.Утопията ви непри-хваща.Или ,ни се отклонява внимяниетоот ОТНЕМАНЕ НА ДЕЦАААААА!!!
Абсолютно измислена система за кражби... Никой не го е.... е за децата! Ако беше така, щяхме да имаме класове до 18 деца, и учители с огромни права... А, не тази дженърска лява система... Сега едно 50% излизат чист Байганьовци...
България 1338 г. е оцелявала сама, въпреки "усилията" на другите чуждоземци Т. Е. Вероятно има достатъчно мисловен и физически потенциал за това.Правилно поставения въпрос, на подходящи, образовани и добронамерени хора, ще доведе и до положителен резултат. И.. не повече от 18 деца в 1 клас. Всичко нагоре е, в повече. Когато на децата им е приятно в училище, тогава ще има напредък, а не да се чувстват като в задълженителен затвор, без право на избор, обичайно спящи по чиновете през 1я час.
България 1300 г. е оцелявала сама, въпреки другите. Т. Е. Вероятно има достатъчно мисловен и физически потенциал за това.Правилно поставения въпрос, на подходящи, образовани и добронамерени хора, ще доведе и до правилен резултат.
Идеята е интересна и ще бъде полезна но да нямат пръст в това НПОта на сорос защото те съставят учебниците и заличават истирията на България
Масово образование, а!? Насила всички да учат. Колко време ви трябва да осъзнаете, че не става. Мъка за децата, мъка за учителите и родителите и за ва като не знаете каква по-нова глупост да измислите.Толкова ли е трудно да проумеете елементарни неща-въведете възможност за избор на предмети по интереси. Който не може да се справя с физическо или математика, или е тотално на Вие с пеенето, не го мъчете. След 4 клас въведете по-гъвкави схеми за предметите. Задължителни по-малко, повече избираеми.
Намалете броя на учебните часове. 7 за 1 ден е много. След 4 я час вече никой нищо не слуша. Макс 5 часа.
Ups...i otkrit publichen konkursi za svestenici, muftii, popove, imami, vladiki, hodji..., patriarh...oi, oi,...
Децата трябва да се научат да пишат и смятат. Заради иновациите децата не четат книги, смятат елементарни сметки с калкулатора на телефона си, не могат да пишат, защото ги изпитват с тестове. Положението с грамотността на днешните деца е много сериозно. Четене и писане му е майката, а не иновации. Иновациите са за грамотни и знаещи деца.
"иноватори""създаване на култура на иновации""нови методи на преподаване" Да нямате предвид привърженици на истамбулската конвенция и свободното избиране на пол от първолаци?
МОН ще прави конкурс за учители иноватори