Нека го обмислим от страната на Тесла. В България са платежоспособни:МутритеИТ специалистиВисши държавни функционери (мутри)Едри земеделци (мутри)Едри бизнесмени (мутри)Така, изключваме мутрите защото за тях статус е да си имат нещо германско/италианско с ревящ В8. Остават ИТ-тата, те са малко за да оправдаят влизането на този пазар. С други думи, българите не са дорасли за електро автомобили.
само дето тея ли он батерии са по скъпи трудни и опасни от киселинните акумулатори в електрокарите по жп гарите през 80 90 те години ...нищо ново под слънцето
Като чета коментарите и някак се замислям какво ли са си говорили за автомобилите по кръчмите и коневръзите каруцарите преди 120 години.Вероятно, че автомобилите са смешни, бавни, къде ще им търсиш гориво, само некви гъзари футуристи си ги купиват...друго си е да си яхаш кончето....ни гориво му требе, ни път.Та такива ми ти работи...масата хора не обичат и трудно приемат новостите, но така или иначе прогресът не може да бъде спрян.
Хайде купувайте електрокари. Какво чакате.Не се притеснявайте кажете какво ви спира ?Няма нищо срамно. Освен да говорите празни приказки по форумите. Ето това сте вие Еакулозите !
До шоферТази сутрина обявиха патент, за батерия на кола, която може да изкара над милион мили. Това 1 600 000 км. Преди 100 години, да не си мислиш, че е било мнго вървежно, да пътуваш с кола. Имало е конни станции, но не и много бензиностанции.Технолгоаията се развива, а ако запази и половината от инерцията си, до 30 години, тез неща ще се зареждат за 20-30 минути, ще тежат наполовина, ще са по-евтини и ще минават десетки милиони километри.
До Сп??нсВсяка втора кола е непосилна за 99% от българите. атова преобладават 12 годишни ес класи, 15 годиши голфове и Дачия ...
Днес минах да внеса един чек в банката и видях реклама на "Модел 3" на "renting" за скромната сума от 760?+ДДС /НА МЕСЕЦ . Сума непосилна за 99% от българите, та тъййй.
Ами аз на туит не вярвам, чакаме следните събития от Тесла в България:- достатъчно зарядни (бързи, не от ония дето 2 дена зареждаш)- представителства в по-големите градове и сервизи- завод в Европа (в момента в САЩ може и около 35$к Модел 3 да е ама тук по-малко от 45k евро няма) Преди това не може и да се мисли за такава набутвация, колата ми е да ми служи вярно , не за гъзария и "обичам новите неща".
До шоферМоже да ни светнеш къде, какво и защо, виждам, че си запознат с нещата и си ги виждал лично изглежда... е?
Тзои електрокар с цена на батерия започваща от $9К нема как да пробие в Бг. За тия пари се взимат 6 тона гориво, една яка гермаска V6/8 и и се скъсват шортите от многогодишно каране без да се чудиш къде да заредиш ток и кога батерията ще даде фира! Що не пише от къде добива кадмия и колко деца го добиват? Що не пише къде рециклират батерийте и колко народ живее там?! КЛОУН
Напротив! Електромоторите на Тесла са 3-фазни индукционни, асинхронни работещи на променлив ток.....
"В крайна сметка ще направим така, че Никола Тесла да се гордее, след като неговите коли ще са в страните, откъдето са корените му", допълни Мъск, имайки предвид учения от сръбско-американски произход, създал революционната електрическа система с променлив ток.===Никола Тесла няма нищо общо с компанията на Мъск и колите му. Колите на Tesla, нямат нищо общо с променливият ток. Тоя е препушил с нещо некачествено, а уж е милиардер.
Абе бе Бойчо, с гугъл транслейт ли преведе "Superchargers" като "Свръхкомпресори". Много си зле.
Tesla поглежда по-сериозно към Източна Европа