24

Наблюдател

преди 4 години

Все файда, едно влакче, което някой ден също ще махнат . Радвайте се, че още го има!

23

Анонимен

преди 4 години

Като я подарят на някой наш другар, който на ушким ще я спаси, всичко ще си дойде на местото.

22

аззз

преди 4 години

Това е златна мина. Ама явно не могат да се разберат кой да прибира златото.Кой печеливш, кой губещ като предприятие се решава с молив и лист в ръка.Какво значи - не е печеливша? Някой вярва ли, че няма да има хора, които да се качват на яки цени само заради гледките? Аа не , не че вярва - ами прави сметки на другите колко им излиза и как парите валят. Спрете да мислите за пари - току виж - потекли.

21

334, до 21

преди 4 години

Който не е видял теснолинейката, той може да разсъждава за финансови загуби и нецелесъобразност. Зад всичко стоят автобусните фирми на Доган, които унищожиха БДЖ. Никой от властта не е видял с очите си - още по-малко да се е качвал на теснолинейката, - затова преди години побързаха да закрият теснолинейката гара Варвара-Пазарджик, която същи беше уникална. А сега и тази, за която са вложени страхотни човешки и финансови ресурси.

20

До 22

преди 4 години

Тогава я вземи на концесия тази линия, поддържай си я, привличай туристи, направи печеливш бизнес, спечели много пари, но съм твърдо против от мойте данъци да се изливат милиони за да може маняци като теб да си чешат крастата.

19

Анонимен

преди 4 години

Това е нещо екзотично и трябва да се запази . В нея са се вложили много средства и труд . С малко мозък може да стане нещо много търсено . Ако се спре ,за отрицателно ще се разграби и край на мача . Никога няма да се възстанови след това .

18

Напът или на път

преди 4 години

Когато думата напът е наречие,трябва да се пише слято според правописния речник.Например: Напът съм да се сдобия с нов телефон.

17

Анонимен

преди 4 години

До ///И като е печеливш бизнес, къде са туристите, къде са парите, смешнико? Големия бизнесмен, обаче с мойте пари.

16

Анонимен

преди 4 години

Гълъбов,"напът" се пише НА ПЪТ!Справка - "Официален правописен речник на българския език" 2012 г.дЕдовците като им понапреднат годините ги Фаща склерозата и стават дребнави. Ти Дедо разбра ли за какво иде реч, или си много бунадясъл?

15

Анонимен

преди 4 години

Гледат да унищожат всичко, защото сигурно ще я приватизира някой и ей така, за без пари, дори с дългове.

14

Дедо

преди 4 години

Късайте ги тия дипломи.....ако ВЪОБЩЕ ги имате,де!

13

Дедо

преди 4 години

Гълъбов,"напът" се пише НА ПЪТ!Справка - "Официален правописен речник на българския език" 2012 г.

12

///

преди 4 години

Това е единствената запазена работеща теснолинейка на Балканския полуостров.В други държави щеше да е превърната в атрактивен, добре печелещ атракцион. В други държави.

11

Sichtpunkt

преди 4 години

Тази линии трябва да се закрият не само там, а в цялата страна, трябва да останат само онези които са ефективни, трябва да се изградят високоскоростни трасетаЧул *** за високоскоростни влакове и "барабар Петко с мъжете". В Англия, Германия и много други страни в света си пазят и експлоатират старите влакове и атрактивни жп. линии. Имаме една такава и нея да затрием.

10

Анонимен

преди 4 години

Във всяка друга държава биха го оставили.Царе сме по разсипията..

9

Анонимен

преди 4 години

Като знам в Австрия, Швейцария, Италия и къде ли не какви теснолинейки има - с панорамни вагони, електрифицирани, чистички. На прави участъци се движат със 60-70 км/ч. Туристите луди пари плащат да се возят на тях. А нашите безхаберници от БДЖ-то... Какво, не могат да купят 1-2 локомотива втора употреба ли???

8

Анонимен

преди 4 години

Няма дума "напът". Моля, не ме цензурирайте, когато посочвам грешки!

7

Пламен

преди 4 години

Та викаш, писахте до Джелял Касапина, та да ви излъже отвисоко, ако изобщо обърне внимание. Да не се окаже, че Решетников има пръст в цялата работа? Няма живот в тази страна, няма... Ама виж, стадиона в Кърджали и УНСС, какви милиони ще усвоят, и някое друго околовръсно на Ямбол ще дооправим от предният ремонт. Схемата ГЕРБ оползотворява, като за последно! Идват избори, вземете мерки!

6

До 5

преди 4 години

И като създадано, очевидно според теб не се нуждае от поддръжка, не се нуждае от гориво, не се нуждае от персонал и т.н.? Ей така се върви влакчето, без да генерира никакви разходи? Колко ни струва на нас това влакче, искам да напишеш!

5

Анонимен

преди 4 години

НЕЩО СЪЗДАДЕНО ДАГО УНИЩОЖИМ, КРАСИВО ВЛАКЧЕ И ВЪРШИ РАБОТА