Германците нямат никакви технологии и нищо освен скапана кола не могат и няма да могат да произведат.Колите им останаха последното дърво за което да се хванат преди да глътнат вода но и това е до време.Автоиндустрията им е пред тотален крах с което си и отива тази гнусна държава.
Че то цялата ракета Ариана е френска барабар със спътниците и самолетите плюс двигателите им плюс космодрума.Клоун!
въпреки всичко Русия в лицето на СССР стана световна икономическа и военна сила, сама със собсвени сили.---------Просия грабеше Източна Европа и Средна Азия. И победена Германия, от която изкрадоха технологии и цели заводи. Руснаци се чудят как в заводите им още се срещат машини, произведени в Германия преди войната.
А Германия каква космическа техника произвежда?----------Германия произвежда много повече космическа техника от Просия. Ракетите Ариана и един куп спътници, които руснаците не могат и няма и да могат да произведат.
Красимире не знаеш как да копираш снимка от германските онлайн Медии ли?Текста си го чети ти
Мдам и аз мисля че е крайно време да напоим Европейската земя с немска кръв много ги търпяхме.Яко нагли парчета.
услуги за споделени услугисподеляне на услуги за споделени услугиуслужливо услугачество на споделеното споделянеуслуспослугоспо, да живее "Сагапо"!
Годината не е 39 само немската армия да прекрачи в Полша Франция или Белгия и ще бъдат попилени от ураганен огън.Така седят нещата в днешно време.
Всичките ми колеги,които променитезавариха в Русия ,останаха там да живеят.Почти несе прибират.Ако няматепредстава за руския човек,изпадате вбезизходица.Обясненията са в живота.
До Анонимен 108Абе факт.Даже и децата на русофилите са в Германия и САЩ, а не в Русия.Не знам кой за кого е ***.Ти за колко българи си чул да са заминали за Русия.Няма и да чуеш.Никой не ще.
Като поутихне малко темата с колите, все ще излезе някоя друга от сорта, която по принцип засяга масата като цяло, т.е. "раята" или по-модерно казано - данъкоплатците.Идеята е прозрачна - търсене на повод за нови данъци/грабеж. Така го разбирам.
На никой не му трябват, това е илюзия, че ни трябват да замърсяваме по 100 начина. Ако не им харесва пазара да закриват, 100 000 работника все ще им намерят работа в други браншове в които има липса. Тези от които произхождаме, част са мигрирали в Азия, след време са се върнали тук и са превзели, тези които са останали и са основали Минойската цивилизация и Троя, впоследствие части от Византия, и всичко това без нито едно БМВ! Но сега на всеки му трябвал поне един автомобил, защото така!
Зелените *** бълват глупости срещу автоиндустрията но никой от тях не отговаря на въпросите:- кой ще построи цялата инфраструктура нужна за зареждане на електрическите им таратайки?- от къде ще се добиват всички елементи нужни за производството на батериите?- какво се случва с негодните вече батерии?- след като електрическите им *** уж имали нулеви емисии, нима производството на електричество не замърсява околната среда?Еко глупости за еко наивници.
Аха, значи американската авто индустрия е ударила дъното през 2008 г, а сега било ред на германската?!А споменахте ли че Дженеръл Мотърс и Шевролет се изтеглиха изцяло от ЕС през 2017-18?А количеството продадени американски автомобили в ЕС (дори със самозапалващата се тесла)? Отговор - клони почти към 0!То няма американска авто индустрия от край време! Просто гермаснката бележи лек спад в момента! Това е!
Eкзистенциална криза с автомобилите тревожи Германия