21

Тъжно е

преди 4 години

До ФиненТъжно е, че хора, които не владеят дори материала, изучаван в основното училище, могат да работят като журналисти. Как може да назначават такива хора и кой ги назначава? Може би подобен ***?

20

Финен

преди 4 години

Неграмотен съм аз, не мога да членувам, то бяха финЕН, според средностатистическияТ, електрическияТ...бързо обратно в основното училище!

19

LosHo

преди 4 години

Германците газ пикаят, че милярдире, които наляха в разработване на дизеловите двигатели отиват на кино! Кон - Каруца - автомобил с двигател с вътрешно горене- автомобил с електромотори - ???Никой не може да спре еволюцията

18

Анонимен

преди 4 години

В "тубата" (да ти 3ба българските извращения) има клипчета, как някой си навира батерии в носа...

17

Анонимен

преди 4 години

":-) Трябват милиарди за инфраструктура за електричеството. Абсолютна лудост. :-)"Трябваха милиарди, за да има бензиностанции, рафинерии, доставчици, шофьори да карат огромн цистерни ... Абсолютно лудост ....О не - оказа се, че има печалби за милиарди, следователно се създаде цялата система!Познай, ако EVN знае, че я чакат 10x печалби, дали няма да се развърже кесията....

16

Анонимен

преди 4 години

До 13И колко хора са в графа"всеки ден минавам по 1000 км и зареждам само на бързите станции"? Защото повечето рявко минават над 40 км на ден.

15

Анонимен

преди 4 години

А корабите, камионите, локомотивите в сащ колко са екологични?

14

Анонимен

преди 4 години

Искам да видя как енергото ще захрани всички ел. автомобили спрени пред някоя панелка. :-) Трябват милиарди за инфраструктура за електричеството. Абсолютна лудост. :-) Никакъв шанс в Европа ел. автомобили да пробият скоро.

13

Анонимен

преди 4 години

За производството само на една батерия се изхвъргат в атмосферата стотици тонове замърсители. Хората които ги произвеждат работят със специялно облекло и кислородни маски. Как ви се струва защо са с кислородни маски щото около тях въздуха е планински ли. В производството на батерии се влагат продукти които ги извличат от недрата на земята това нее ли замърсвване на планетата ни. Има клипове в тубата качени от работилите в производството на батерии и са се махнали защото не искат да умрат на 40 г

12

Анонимен

преди 4 години

Битката в БеГе е дали ще има читави електрички нов внос, щото масово не можем да си позволим нови коли...От там ни е и негодованието. В съседна статия пишеше - 3000 нови коли продадени в БеГе за 2019.... Ко да си говорим повече?

11

Анонимен

преди 4 години

До Арда без филтърСметки без кръчмар. Ако зареждаш на зарядна станция ти смятат тока по 72 ст. на киловат. Т. е. да си заредиш батерията и да минеш около 250 км с едно зареждане ти излиза около 15 лв. на сто километра разход. С моя дизел ми излиза 12 лв. на сто километра при сегашните цени на дизела. След като ел.мобилите станат достатъчно популярни и достатъчно много ще измислят правила, как тока за тяхното зареждане да ти е достатъчно скъп.

10

Арда без филтър

преди 4 години

...Или 100 км, за 15.54 лева.С една Телса, модел 3, ако зареждаш на 0.18 лева kWh, ще минеш 100 км за 3.40 лева.За 6000 евро Теслата може да мине 345 000 км.

9

Арда

преди 4 години

До шифер"С цената на нова батерия 6К? при преход до 400км се купуват 6 тона гориво. С 6 тона гориво ще ще карам няколко години V6 и ще му скъсам шортите от кеф."Ъм... Първо - прехода на някой вече стгна 630 км.Второ - гледаме цената на ЦЯЛАТА МАШИНА, а не просто на батерията. Защо не вметнем и цената на резорвара, ауспуха, свещите, ect... ? Трето - средната цена на бензина е 2.22 лв. За толков, ще слоциш 5300 литра. При среден разход от 7/100, ще минеш 75714 км....

8

Анонимен

преди 4 години

Т. е. сегашните автомобили само се експлоатират. Те не са произведени и няма да се рециклират, и нямат батерии и при производството на гориво за тях няма никакви екологични проблеми и замърсявания. Тия автомобили са паднали от небето и замърсяват само при карането им с отделените от изгарянето на горивото газове.

7

Анонимен

преди 4 години

До шифер"Отново и отново: колата е бензин или дизел. Другото е електрокар."А на газ?Демек кола е "електро" + латинксата дума за кола? Кола означава нещо, което се двици на КОЛела. Коловоз. Колоездач. Колело (велосипед). Това, че някой реши, че написа някъде че думата е "електрокар", при положение, че 98% от наелението позва електрическа кола, "ел кола", "кола на ток" или просто думата кола, не е означава, че е написано на камък, дето бог го дава на Моше.

6

Анонимен

преди 4 години

Сравненията са некоректни - сравняват екологията при производството и рециклирането на електромобила единствено с екологията при експлоатацията на фолксвагена с двигател с вътрешно горене. А тези автомобили също са минали през процес на производство и също им предстои рециклиране. За това обаче премълчават, то не влиза ли в сметката?

5

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 4Някой хора това плануват ;)

4

Анонимен

преди 4 години

Поредните празни приказки. Един човек издиша половин литър СО2 в минута. Това са 30 литра в час или 720 литра / денонощие = 1.33 килограма. За една година е половин тон. Да не говорим кравите колко произвеждат. Тогава да ликвидираме хората и кравите ?Поредните безмислени глупости. Който не е учил пише по партийните вестници.

3

V

преди 4 години

Ха ха .Производителите имат интерес да ви продадат колкото е възможно по сложен и скъп механизъм.А чистата ядрена енергия е ограничавана точно от Германия в ЕС .В ЕС като искат да забранят нещо вдигат изискванията до степен проекта да не може да се реализира на пазарна основа ,а не го забраняват заради международни правила ;) Петролната зависимост на Европа води и до не конкурентно зърнопроизводство и много други проблеми и вредни задокеански влияния ;)

2

шифер

преди 4 години

Отново и отново: колата е бензин или дизел. Другото е електрокар. С цената на нова батерия 6К? при преход до 400км се купуват 6 тона гориво. С 6 тона гориво ще ще карам няколко години V6 и ще му скъсам шортите от кеф.А фокато му късам шортите еколозите още ще се чудят къде да ютилизират далите вече фира батерии на електрокарите.