28

Анонимен

преди 4 години

Мария Габриел ще оправи пакета (Мобилност)

27

Joko

преди 4 години

Имаше МНОГО писания по въпроса, но на мен така и не ми стана ясно, кой трябва да се връща в БГ. Камионът с водача или сам водача. Ако последното е вярно, какъв е проблемът за смяна на "екипажа" на място, както се прави от авиопревозвачите ?

26

Анонимен

преди 4 години

Така и не разбирам как Франц примерно има чисто нови Мерцедеси постоянно, шофьорите му са наспани и свежи и следят правилата по буква. Франц плаща 5к евро бруто заплата (щото данъците в геемания са почти 50%),плаща хотел, поддържа Мерцедеса в Мерцедес и... Е на печалба! А *** прави точно обратното и "едвам свързва 2та края" а видиш ли направят ли го като Франц, е там вече "фалирал", "безработни" веднага милиони...

25

Иво

преди 4 години

Толкова време се молих да го приемат и накрая е факт! Евала. Да му мисли *** предприемача. Като го натиснат да плаща данъци *** реве като разп0рен а после що нЕмаме пътища.. Ми щото сичко е далавера

24

Русофил

преди 4 години

България живееше от туризъм и транспорт. Туризмът мутрите го "секнаха" с ниското заплащане - българите в сектора са почти изяло изместени от по-ниско платени украинци, македонци, молдовци, руснаци и т.н. Сега си заминава и транспортът. Търговията за българите отдавна е прецакана от западните търговски вериги. Така че ускоряваме процесите на имиграция, *** и анихилация. Да живее ЕС!

23

Анонимен

преди 4 години

Скоро и пакет Лекари, пакет учители, пакет ай ти... всичко трябва да е по евро страндарти, особено заплащането. Който се мисли за бизнесмен без да може да плаща нормално заплати да закрива и да се маха. Не ме и тересува къде!

22

Анонимен

преди 4 години

Поредния " Успех" на режима Борисов!

21

Пак аз

преди 4 години

Непрекъснато ни заплашват,че ще останем без работа....при този глад за шофьори в целият свят....гладни ще останат само т.нар. бг "бизнесмени".

20

Бургас

преди 4 години

Най-тъжното е ,че Макрон защитава бг работника по-добре от наш,те "патриоти",

19

тцтц

преди 4 години

добре ве бойко що не мое да извоюва тогава разрешително да возиме до русия европейски стоки и да търгуваме с руснака мани ги тея евросъюз ше спрем да возим там давай към Русия туй е голям пазар бай Тошо ги е разбирал тея работи

18

хехехФорумджия

преди 4 години

айде за последно довечера на паркинга да си направиме парти ядене и пиене на корем и Лепа Брена да думти и койт ми открадна обувките сабото до мюнхен от резервоара на камьона ги бях остаил се проветрът докат спя да си ми ги върне и поече не се дразнете с набора Макрон че спи с бабички а ние с млади *** че виж кво ни направи мръсника

17

Анонимен

преди 4 години

Честито колеги.Довечера черпя по една бира на паркинга.

16

Анонимен

преди 4 години

Точно това е. ЕС иска да ни съсипе бизнеса. А дори и да не иска, го прави. Не стига, че вече нямаме свиневъдство и земеделието също изчезва и нямаме почти никаква индустрия, а сега и това. Разбирам, че трябва работните условия да са по - добри, но може би българската икономика не е готова за толкова драстична промяна.

15

въй

преди 4 години

споко ве в Европа много ТиР пътува ежедневно за кадърните шафьори пак ше има работа ... ше се преместят във френски спедиции Бг чорбаджията като закрие офиса ама Бг шафьора *** Ганчев Балкански сигурно ше е по-назад в списъка с хубавите курсове хубавите кирии са за франсетата пък и кви ли квартири ше им дадът ми е много интересно да не се окаже че в кабината им е по-хубо да си спят хората - абе нека бе нека да направят нещо за шафьора не е лек занаят

14

Анонимен

преди 4 години

А толкова ли ще се радвате като останете без работа? Защото с хубави условия на работа ама без работа си е все същото, даже по - зле..

13

знайко

преди 4 години

еми тя работата ясна кучетата си лаят кервана си върви - Европейците не позволиха "Бг бизнесмени" да возят там с командировани шофьори и камьони и да изкарват пари да подбиват цените на местните транспортьори пък да плащат данъци тук и да ги осигуряват на минималната заплата ами сега ше фалират "бизнесмените" и шофьорите ше се преместят във френски и немски спедиции и ше спят на служебни квартири дано е добре за тях че не е леко в кабината 3 месеца да си

12

Анонимен

преди 4 години

Българските шофьори да бъдат извън пакета - друг път! Правилата са за всички от ЕС.

11

Анонимен

преди 4 години

Честито на всички български шофьори!Днес е празник за всички нас!Най сетне и ние ще се чувстваме малко повече европейци.Студеният душ е за робовладелците.

10

гербисто-патриот

преди 4 години

Нека да не оставяме така нещата и ЕС да даде парава на работниците пък било то и некакви шофьори. Това са работници, те трябва да правят кактово им каже чорбаджията. В БГ-то е така. Нека да ги мачкаме и да къртят по кабините като скотове.

9

Анонимен

преди 4 години

Европейският съюз е повече вреда, отколкото полза. Ограничава държавната помощ, раздава наляво и надясно пари за вили, затворихме 4 блока на АЕЦ Козлодуй заради тях, все още дори не сме в Шенген. Да се надяваме, че в бъдеще няма да ни накарат насила да приемем истанбулската конвенция и имигранти.