13

икономист

преди 4 години

Ако всички деца по мое време бяха задължени да се явяват на изпит и по двата предмета, сигурно средните резултати щяха да са също толкова трагични. Но чак пък 80% от децата въобще да не пипнат текстовите задачи, това вече е озадачаващо, и говори доста зле за нивото на децата. По наше време, може би само 40% от децата, не биха решавали тези задачи, най-много 50%

12

икономист

преди 4 години

До Анонимен 11И при нас имаше проблеми, но не сме били чак толкова зле, колкото завършилете през последните 15 години. Жалко, че наистина не може да се направи адекватно сравнение между различните поколония. Проблемът идва от това, че постоянно се променян правилата на играта. Едно време имаше национален изпит-тест, сега има национално външно оценяване, Бог знае още какво ще измислят. Преди можеше да си избереш по кой от двата учебни предмета да се явиш на изпит - БЕЛ или математика.

11

До Анонимен 8

преди 4 години

"Какво НЕ научих в училище, въпреки 5.88 успех?- Как да изхраня семейство от четерима!"Ми как да го изхраниш? Мислиш, че този успех е показател за грамотност? Виж си сам какво и как си написал. Джокер - пише се "четирима". Как имаш 5.88 - не знам. Така е в България. Пишат се високи оценки на хора, които не заслужават и после - ама защо не знаят ученицикте. Ми няма да знаят, като не ги и оценяват адекватно. Не ги оставят по изпити, преминават успешно и висше завършват дори пълни неграмотници.

10

Анонимен

преди 4 години

Всъщност проблем за учениците са всички учебни предмети, просто по тези се провеждат НВО и си личи дупката. Останалите предмети също се препжодават на ниско ниво, съдържат средновековна и безсмислена информация, която, в нашето образование, се целИ да се наизусти и възпроизведе - средновековна метода на обучение. В главите на човек така дълготрайно нищо не остава. И предходните поколения, към които съм и аз, не са по-умни и не са повече научили, не се лъжете, че е различно.

9

aaa

преди 4 години

Ами улеснете децата-премахнете тези две дисциплини.И без-друго навсякъде се говори, че училището трябва да е забавно,а не да стесира децата.Оставете ги да се забавляват с телефоните си!

8

Анонимен

преди 4 години

Стаматов и Александров да не са ви зачислени на щат? Други директори няма ли в тая държава?

7

Анонимен

преди 4 години

така е чуждите езици не са лесни

6

V

преди 4 години

,,Проблем ,, за психопатите са тия проблеми. Оценките трябва да са в труда. Защото живеем в свят в който са важни труда и резултатите ,а не оценките и кетапите ;) СВЕТА НЯМА ДА СЕ ПРОМЕНИ СПЕЦИАЛНО ЗАРАДИ ТОЗИ ДЕ.ГЕНЕРАТ. Този натрапва дегенеративната си ,,ценностна система ,, на малки деца. Учи да не работиш по държавните хранилки и някой е длъжен с труда си да ти плати вишото от по 60 - 100 000 лв. закара България на дъното на всички класации .Този е де.генерат с власт .

5

до 6

преди 4 години

Язък.Ако грамотността и манипулирането са свързани,то в България никога не е имало като цяло грамотно поколение след 1944г

4

Анонимен

преди 4 години

До ТитоГрамотните поколения, преди това, бяха много трудни за манипулация, нали?

3

Анонимен

преди 4 години

До бгТова е най-*** нещо, което прочетох този месец, а оня ден четох tweet-овете на Тръмп.

2

Тито

преди 4 години

Министърът да обясни държавната политика, насочена към умишлени съсипване на образованието. Девизът е "Неграмотни с дипломи". Неграмотните са лесни за управление.

1

Анонимен

преди 4 години

Да! математиката е трудна за повечето хора. Български език? Моля? Не за карам, ученицете да помнят писанията на световно неизвестни писатели и да развиват теми, есата, които не са есета, а колекция от неща, които трябва да помниш и да напшеш в точно определен ред, защото недай си, някой да изрази оригинална мисъл!Защо не са толкова важни биологията, фзиката, химията, философията и информатиката? Сещате се, нали? Неща, който всъщност може да ми помогнат, да реша някалв проблем!