Юрданке, пусни трамвай ***.........Или се махай там от където си дошла. 1,5 млрд. лева имаш и Нищо. Много Крадеш Юрданке.
о не вземат да ремонтират тия тари ж п линии ами ще правят вело алея явно пак ненкави пари ще прибират
Нагли софиянци окрадоха парите ,селата нямат канализация и пътища,линейка неможе да стигне за болни хора и т.н.ТЕЗИ ГЕРБ строят да се пукат от хвалене.Колко неща правя за София с чужди пари.
Фандъкова ще открива всяко преместено паве поотделно само и само да е в обектива, та да ни набиват в главите да я изберем. Твърде евтино, господа от ГЕРБ. В София това не работи. Писна ни от нея и от тъпите й ремонти, за които плаща с нашите пари.Гласувам за Мая Манолова.
какви още ТЪПАНАРСКИ "проекти" Фъндъчката ще ПОДАРИ на "ТОЧНИТЕ ФИРМИ" преди да да падне от стола?Давате ли си сметка,"софиянци",че тая след два месеца ще е "посланик" някъде по света,а вие ще й сърбате попарата?
браво!..КОНГРАЧУЛЕЙШЪНС!!!!!Правите това "велосипедно трасе" и София автоматично става "модерен европейски град",а България-просперираща държава с огромна промишленост,изобилно земеделие,високообразовни и работливи люде!..Да живей!..Да живей!.."ПРОБЛЕМИТЕ СА РЕШЕНИ"!!!!!!!!...."Във секо село-велосипедна алея!"...Така ще преборим корупцията и лошите пътища.
Същото като в Бристол, много добра алея за тичане, велосипеди и разходки.Голямата част от активно спортуващите са се вманиачили до професионални велосипеди.
много моля Тая да не прави Нищо ! да не подписва Нови договори за Нищо ! Какво са се разбързали с "проектите" ,-да се приберат комисиона бърже? ,че след изборите се не знае
Това трасе може да се използува за широкорелсов трамвай с няколко места за разминаване.Трасето пресича на две нива три оживена булеварда"шипченски проход" до БАН,"Цариградско шосе-При 4-ти км,"Драган Цанков"при Интерпред и след това край Токуда до Хладилника както вървеше влака.Това трасе ще може свързва и трите метро линии/.При БАН,отклонението от 3-ти метр.диам.,при Интерпред Първи метр.диаметр, а при Хладилника -втори метр.диам.Все пак това трасе е било част от околовръстната линия едно време
До Само питамИмаше една групичка колоездачи около Жоро, веломеханика на националния отбор по колоездене, лека му пръст. Та те редовно караха от София до Пловдив, и къде ли не, по магистралата. Не бяха случайни хора, колоната я пазеше отзад една S-класа, за да не ги отвее някой завеян в аварийната лента. Имаше и заможни колоездачи. После хапваха в с. Марково и се прибираха обратно към София. Даже там им пееше Мара "Отварачката".Има велосипеди, които струват по 10-15 бона с подобренията.
Тези "велоалеи", които всъщност са намацани с боя ленти по автомобилните шосета и пешеходните тротоари са пълно безумие.
По околовръстната линия която вече не съществува щото мутрите я унищожиха и предадоха за скрап може да се стигне с велосипед до всички около градски квартали. Без нито за момент да се влиза в центъра. Безопасно и за велосипедистите и за автомобилистите. Това можеше да се направи още преди 15 години. Но уви сеяндурите не са запознати с картата на София. Те си познават дълбоката провинция където са пасли оФците.
Старите лапачи с нови обещания... Ако не сте си направили изводите от това което правят 10 години и похарчените милиони с които този град трябваше да блести а не да мънкат и да прехвърлят горещите картофи...
Защо не свържете велосипедната мрежа на София с Морската градина на Бургас? Една велоалея край магистралата и готово.
Правят велосипедна алея в София по стара жп линия