96

Дискриминация

преди 4 години

Всичко което може да бъде причинено от една тротинетка може да бъде причинено и от велосипед! Няма логока да се третират различно! Да не говорим, че има и велосипеди които се движат на ток! Какво - според размера на гумите ли ще се дискриминираме!?Уж искаме екологичен транспорт(личен и обществен) в София, а някои се опитват да пречат, уж загрижени за нещо си. *** грижовници се навъдиха внезапно наоколо - не на нази тези сценки жалостиви!

95

Да допълня...

преди 4 години

До Munchen_DE Правилата за движение на велосипеди са конкретизирани. Няма такива.За тротинетките също не трябва да има такива.Оставете ни глътка въздух.Стига с тези пари.

94

Анонимен

преди 4 години

Утре като надрусан тротинеткаджия прегази некое дете на тротоара или в някоя градинка ще ми ревнете къде е била държавата.държавата винаги е на едно и също място у кеннеффа

93

Анонимен

преди 4 години

Което си е вярно, вярно си е, като равноправни участници за тротинетките:- регистрация в КАТ- задължителен пътен данък- задължителна ГО- задължителен ГТП- категоризирана квалификация на водача- дълбочина на протектора на гумите по-голяма от 1.6мм- аптечка, заверен пожарогасител, триъгълник

92

Анонимен

преди 4 години

Да ... цялото президентско воинство,и сабрания *** у парлам....

91

Анонимен

преди 4 години

На някой боклув в власта му пречи мозъка,тротинетките.да пукяса дано,урода

90

БГ-еко

преди 4 години

1. Докога отрепките каращи авто-БРАКМА за 1500 лева ще:а) замърсяват въздуха(с отровни, задушливи и канцерогенни газове), води и почви(с гуми, масла ръждясали отломки); б) няма да плащат по 5000 лева ЕКО-такса! Вместо да ги спират от движение се регистрират в КАТ??? в) шумят с двигатели и клаксони, дрифтят; г) отнемат жизнено пространство като паркират неправомерно по тротоари и градинки; д) най-нагло превишават скоростта; е) карат пияни и дрогирани.

89

Анонимен

преди 4 години

До 87На къси? Nunebot ES4 с батери оака, батка, ще ти кажа смао че минавам по 45-50 км с едно зареждане! Перфектни са и за сериозни обиколки :).

88

Анонимен

преди 4 години

Българите имали проблеми ...какво проблеми може да има народ, който от един месец само дъвче рая тема. Проблеми ... оерфектно ИС е бегето ейййййййййййй.

87

Анонимен

преди 4 години

За да си участник в трафика трябва да имаш книжка за правоуправление-първо,второ платена застраховка и трето регистрационна таблица,за да те намерят,ако нямаш не става! Каската също е задължителна!Това не са играчки! Бяха едно време!

86

смешни хора

преди 4 години

Тротинетките прецакват такситата, демек наще фирми вият на умряло, прецаква бензинджиите, демек и те вият на умряло, прецаква застрахователи, и те не се кефят. А импотентния КАТ изпълнява поръчки, но сами не си знаят законите. Всеки ретрограден парапитек без катализатор дал си последните пари за изгнило БМВ, потдържа тия структури и е против смотлъовците с тротинетки и колела /които в повечето случай взимат за месец колкото играча за година/. Ми то и с коли има инциденти да ги забранят.....

85

123

преди 4 години

Кое е престъпно? Законите са измислени за робите.Очаквайте да въведат гражданска отговорност, данък и винетка за тротинетка. Тротинетките не замърсяват, безшумни са, с малки габарити. Идеални за къси разстояния в града. Много хора ще предпочетат тротинетката пред автомобила в града. Може би петролната или автомобилната индустрия се страхуват за печалбите си?

84

Абсурд

преди 4 години

Това е бъдещето на транспорта в градски условия,Кранчето за КАТ,се затваря

83

рфл

преди 4 години

В България не могат да виреят много тротинетки и велосипеди. Българина е страшно нетолерантно и комплексирано парче, емоционален вакум и нужда от похвали, мързел, и това при мъжете, за жените да не говорим. Велосипеда му "пречи" че трябва да завърти волана 2мм, "забавя" го с 1сек, а той за това време може да изкара пачки или да се намаха с кебапчета. Или пък да му забранят бръкмата. Тая 1 сек си е само негова, ценна, само това му е останало на бок.лука. После реве лош въздух.

82

ГРОБ на икономиката

преди 4 години

ГРОБ просто изнудва поредните си жертви - фирмите с тротинетките. Само ненoрмални инвестират в тази страна.

81

джо

преди 4 години

Разбира се ,че тези средства ще се използват все повече, но трябва да има правила.Къде може и къде не може да се ползват. Всичко това касае живота на участниците в движението. Погледнете в интернет какви инциденти има с тези тротинетки и ще ви настръхнат косите. Не винаги вина носят водачите на другите превозни средства.

80

Анонимен

преди 4 години

личния ел транспорт няма алтернатива като цена,единствено велосипеда,но трябват доста усилия там и за по-дълги преходи хората не го предпочитат,този вид транспорт ще се разраства с големи темпове до момента, в който не влезе масово и всеки ще си има такова средство.Така,че просто трябва регламент и ограничения на максималната мощност без регистрация.Всеки опит да го направят извън закона,ще среща все повече противници и непопулярност,тъй,че е безсмислен и времененАко бореха така и джигитите

79

Дюкяна ми е разкопча

преди 4 години

Колко да е скъпа 1 тротинетка - колкото Каско+ГО+винетка+наем паркинг(гараж) еднократно накуп, а после зареждането е стотинки. При автомобила плащането е същото, но продъжава ежегодно +КАТ, глоби, бензин, масла, гуми, ремонти, сервизи, тенекеджии.Аааа, да не забравим и цената на самия автомобил :-))) - 10-20-50 000 лв., кой колкото има или му дадат на кредит. Що ти е таз планина от мъки!? Я да ми гризкат дръвцето смукачите!!!

78

джо

преди 4 години

Връзката с големината на колелата е просто ДИНАМИКА. Това е дял от физиката, който разглежда законите за движение на телата. На тях са базирани всички постулати и решения в автомобилостроенето и транспорта.Термини като сила, въртящ момент, предавателно отношение , за които може да се информираш в интернет. Всичко може да се сметне предварително .

77

Munchen_DE

преди 4 години

Те хубаво са със статут на велосипеди, но на никого ли не прави впечатление, че и за тях също няма никакви правила, или поне не се спазват?Никой не зачита пресичащите пътя им пешеходни пътеки, никой не слиза от колелото при пресичане. Никой не спазва ограничение на скоростта до 20 км/ч. На Цар Борис III блъснаха малко дете на наши съседи.Много моля, конкретизирайте правилата за велосипеди и после приравнявайте с тях.Иначе не се съмнявам, че всичко в БГ е анархия!