14

Ткаф

преди 4 години

До До ТкафНе казвам, че 200-300 е добре. Казвам, че 80 е зле. Имам по над 100 хил. км с кола и мотор, и доста повече с камион. И колело карам, макар и рядко. Виждам ситуациите от всички страни.

13

До Ткаф

преди 4 години

Казваш, че затова мотористите се движат с 200-300 км/час, вкл. и в анселните емста, защото било по-безопасно. Кажи го на родителите на загиналия.

12

Ткаф

преди 4 години

До ФактТака е в някои изостанали държавички - все още има отделна скорост за мотоциклети, останала от времената след 2-та световна. Да караш мотоциклет с 80 е доста по-опасно, от колкото да се движиш с 90-100 като всички останали, защото всякакви пишман шофьори с 30 годишни опели и фордове те изпреварват, мислейки, че моторът е широк точно една педя и минавайки на коъсм от теб. Ако има и някой в насрещното - без колебание избутват мотоциклета в канавката.

11

Факт

преди 4 години

Разрешена скорост за мотористи:до 50 км/час в населено мястодо 80 км/час извън населено мястодо 100 км/час по магистрала*Реална скорост на мотористиМежду 200 и 300 км/час навсякъде

10

Анонимен

преди 4 години

Какъв стрес е преживял водача на автомобила кагато е видял че моториста е в платното му. Дано на никой не му се случва да види как моторист се самоубива в автомобила му. И да искате нищо неможе да направите защото мотористите летят с над 100 км по тесни пътища. Как да ги спасиш такива като се движат с космическа скорост. Бог да го прости момчето. Родителте му ще ги гризе съвеста докато са живи че са купили убиец на детето си.

9

Митьо

преди 4 години

До kromНе се подигравам мен, писнало ми е от безмозъчни мотористи, фучащи около мен, с обърнати към калника номера, за да не ги ловят камерите. Същото важи и за някой индивиди а коли, но са доста по- малко. И аз съм карал мотор като младеж, бил съм разумен и главата ми е на раменете. А за тия бяснокаращите сега, ама хич не ми е жал, когато се трепят, радвам се, че не са погубили някой случаен минувач. Капиш?

8

До 5

преди 4 години

Преди да се изказваш по дадена тема, първо прочети малко по въпроса, за да не се излагаш! Не грайфера е определящ за сцеплението, а каучука от който са направени гумите. Основната роля на грайфера е да извежда водата, когато се кара по мокра настилка. Отделен е въпросът, че асфалтът в България е под всякаква критика. Не защитавам неразумното каране!!!

7

Krom

преди 4 години

До Митьо - жалко човече си. Човек е загинал. Бог да прости човека! Но за Митьо това е повод да "блесне". Митьо, седмично поне по десет автомобилисти се избиват на пътя. Що не "блеснеш" за всеки от тях? Да се подиграваш със смъртта на хората е особено долно и гнусно. Като самия теб. Хубав ти ден!

6

ПодВолаТеле

преди 4 години

До ???Не се напъвай толкова.Написали са ти "възрастния", за да го азграничат от по-младият водач на мотоциклет, който за съжаление вече не е между живите. Не за да го нарекат "дядка" или нещо подобно.

5

???

преди 4 години

Цитат: Колата е управлявана от 62-годишен водач....Тестът за употреба на алкохол на възрастния водач е отрицателен.*Какъв е критерият за възрастен? Аз все си мислех, че след 18 години човек е възрастен, а не дете, но някои явно мислят по друг начин. По какво се различава човек на 62 години от човек на 52 години например по отношение на понятието "възрастен"?

4

Анонимен

преди 4 години

Докога ще умират млади хора бе. Кога ще забранят Пистови мотори да се движат по пътищата. Тези мотори не са за обикновен път те са за писта. Направени са за състезания. Някой виждал ли е какви са гумите на тези мотори. Та те нямат грайфер гладки са като бръсната глава. Как такива гуми ще държат на пътя такава бързооборотна машина. Къде спът институциите кой ги е одобрил и разрешил за движение.

3

Митьо

преди 4 години

Пазете мотористите се ей. Кат видите, отбивате в десно и спирате до покой. Те са с предимство и скорост под 150 е срам за всеки истински маторист

2

Анонимен

преди 4 години

абе пазете ги бе

1

Даа,

преди 4 години

За кой ли път, за кой ли път...