Лично ми се е случвало преди 10 години да премина през прелез засяпан в телефона си и да не го отразя въобще, усетих се едва след като го бях преминал.Слава Богу, бариерите бяха вдигнати и влак нямаше. В продължение е години го бях преминавал (работих в околността) и явно ми беше станала рутина.
До опетковма ти влак виждал ли си бе алоо. Апа жп прелез знаеш ли какво, апа бариера, апа ..... ???
Проблема е другаде! Велосипедисти, тУртУнеткаджии, мотористи- всичко иска да има права! Само права и никави задължения. На пешеходните пътеки презичат яхнали велосипедо-тротинетките, спуснати бариери за тях не важат, по улиците се появяват внезапно и се шмугат отляво-отдясно. Моторджиите не падат под 200, "прескачат висичко, а ако дадат фира идва лозунга "пази моториста".Е това е проблема, че всяко малцинство иска предимство, а най-лошото е че му се дава такова. А инак сме законност и демокрац
Какво е виновен машиниста че на тая не и достига мозъка. Работих 30 г. като машинист на дизелов локомотив 04-та серия. Имало е инциденти но никога машинистите не са подлагани на такова унижение. Никой машинист уважаващ себе си и професията няма да се качи пиян в локомотива. Как машиниста може да предотврати инцидент, като завърти волана на ляво или дясно. Докъде я докарахте тая кочи, на бе мутрите.
Отървала се е с голям късмет. На сушата по-голям от влака няма, тези бариери не са за украса. Аз дори и без бариери гледам, има няма прелез, има ли релса се гледа. Не си струва. 1 секудна гледане да се спести, после цял живот мъртъв.
Локомотив отнесе велосипедистка, минала при спуснати бариери