Дадох ширината като мярка защото под мен са я ползвали като такава. А околовръстното е с габарите на АМ тракия без да включваме локалните платна и тротоарите. А Вие господине да не би да работите в АПИ за да сте сигурен че изискванията към магистрален път са по "големи" (каквото и да означава това- носимоспособност на настилка или ширина на лентите или ширина на банкет и допустими дъги) от тези за околовръстния, защото аз съм точно на обратното мнение.
Хайде бързо си наредете поръчките към фирми на приятели, преди да ви е измел народа от власт...
Околовръстното не е магистрала, независимо колко е широко, а и магистралите могат да бъдат с 20 ленти или повече във всяка посока и да се говори за ширина е не просто смешно, а тъжно. Изискванията към магистралите са много по-големи, отколкото към това Околовръстно шосе на София и затова са и по-скъпи, но при ГЕРБ всичко е наобратното, за да се краде повече.
През 2010 година Плевнелиев каза, че километър от магистрала Тракия струвала 2,2 милиона евро (4,3 милиона лева). ГЕРБ май удвояват цената всяка година без значение какъв е пътя - магистрала или Околовръстно на София.
това околовръстно не трябва ли да е от бюджета на столицата , а магистралата около Ст Загора ще си седи вълнообразна със знаците с ограничение 90 то и с 70 не може да се кара , аман от такива Бойкови пътища
Миналата година един министър на ГЕРБ (Нанков) каза, че в България 1 км магистрала се строяла за 3,1 милиона евро, а Околовръстното даже не е магистрала, но км струва 4 пъти повече от километър магистрала.
Не се занимавам с пътно строителство, но вие съвсем го взехте за мезе този път. Като толкова лесно и евтино се изгражда нов водопровод, канал, газификация, 4 пътни възела, заповядайте и го направете. Аз съм най- големия критик на всичките безполезни търтеи в парламента, но за да изказвате такива мнения не си имате и понятие от строителство, а може би и от нищо друго освен лентяйстване.
144 598 366 / 6,08 = 23 782 625,99 лв./км24 милиона лева за 1 км път?! От платина да беше, нямаше да е толкова много!
За толкова пари + вече дадените за сега построената отсечка, в Австрия или Швейцария, щяха да са направили тунел под Витоша, директно от Църна Маца до колелото за Перник.
А защо не ги дадохте за партийно субсидии тези пари ?? Има партии които гладуват ,делят от залъкъ си за телевизия
Това добре, ама каква връзка със а.м. Струма ? Целия трафик ше се набие на Бояна и там край, този етап ще е ключов. Сега ше се премести тапата само
До 13 За по малко пари правят тунели и магистрали в Норвегия ве приятел, там сигурно са на 300 евро месечна заплата нали?
До всички питащи "не е ли много": ами не е много, защото работниците, които ще работят ще работят на обект в София. Те са дошли тук за да получат по-висико заплащане. За да го получат се получава, че и себестойността е по-висока. Какво не ви е ясно. По същата причина и жилищата тук са по-скъпи. Просто заплатите на работниците са по-високи. И понеже и жилищата са по-скъпи от там и наемите са по-високи. Само с питане се занимавате по цял ден. Нещо да свършите ли?
До ДреЩе видите тоя път колкото ние видяхме магистрала Русе - В. Търново! Ще си виси в проек 30г.+ и по време на избори ще ви вадят прашасалата папка да ви я развяват пред очите, че уж нещо ще се прави. Ама пък и вие все пак сте София, може пък и да се случи преди да се родят правнуците ви! При вас поне нещо от дъжд на вятър се случва, я на някои дупедат ще му е писнало да кисне по задръстване, я някои от родата на Тиквата ще му се обади и ще му се примоли за тоя път и ще стане, някога!
3 ленти, 3 надлеза... МС даде пари за Южната дъга на София