91

До Анонимен 108

преди 4 години

До @107Не е съвсем така - бюро "Туполев" завършва свръхзвуков пътнически самолет за около 30 пътника. Всъщност, бизнес самолет. Ще почакаме и ще видим какво ще се получи! Желая им успех!

90

Анонимен

преди 4 години

Защо ли на руските пътнически гениални самальоти им е забранено да летят в ЕС? Странно, а?

89

Анонимен

преди 4 години

Ту-144 има самонедно име и то е ПРОВАЛ. Изобщо не го ставнявайте с Конкорд, който летя 30 години по всички краища на света. Ако беше въпрос само за субсидии, и руснаците щяха да го субсидират да лети за гьзария, нонтой продто беше ненадежден и опасен за хората.

88

шматка

преди 4 години

Имам два въпроса към списвача.1 Защо го наричат Конкордски щом не е краден2 Как така бил по безшумен от Конкорд но един абзац по надолу пишете че че бил прекалено шуменЗащо не напишете че в бързането си да реализират плановете на Конкорд преди самия Конкорд допускат маса конструктивни грешки които отсраняват през следващите години.

87

@107

преди 4 години

Абе те така или иначе няма да им платят нищо, колкото и да врещят. Но по-интересното е че и досега няма нов свръхзвуков самолет. Явно тогава са направили някакво чудо инженерите ама е било до там. Сега май има само един проект за свръхзвуков самолет и все още не са решили проблема с шума. Тегаво.

86

Анонимен

преди 4 години

Сходството между Ту144 и Конкорд е продиктувано от аеродинамиката. Няма много варианти да построиш граждански свръхзвуков самолет. При достигане на скоростта на звука фюзелажа се нагрява и разпада, подемната сила намалява заради това че.летят на18км, двигателите са сложни за подръжка и на самолета му е позволено да лети свръхзвуково само над океана. И всичкото това нещо е толкова скъпо че полета се оказва субсидиран от Еър Франс за едната гъ.зария.

85

Анонимен

преди 4 години

НАСА придобива последния Ту-144 през 99, в най-тежките дни на Русия ;( Толкова е тъжно. От друга страна, Конкорд е имал същите проблеми -твърде шумен, горещи стени, екстремен за пътниците, труден за пилотиране и абсурдно скъп. Предполагам руснаците са го осъзнали малко по-рано от Еър Франс и БритишЕ. И все пак гениални машини. Щеше ми се по е Конкорд още да беше жив.

84

Анонимен

преди 4 години

Пълно копие и то много лошо изпълнено на "Конкорд", възкликва един от френските дизайнери при появата на Ту 144. След разследване се разкрива един от екипа по линия на Френската Комунистическа Партия е бил завербуван от СССР за шпионска дейност. За двигателителите "Ролс Ройс" въобще не могат да се доближат до качеството им и така ментето си заминава твърде бързо като всяко менте.

83

коментар

преди 4 години

Писна ми да ви чета глупостите.Т144 съм до виждал и разглеждал отвътре . Беше паркиран на летище София и свободен за достъп.На летище Лондон гледах излитане на Конкорда и то от непосредствена близост..И двата самолета бяха доста шумни , но все пак гледах нещо уникално.Само мога да поздравя конструкторите и на двата самолета.Всичко останало е ГЛУПАВА политика.

82

Ахмет ага

преди 4 години

От руските пияндури ч-п за зеле не става !

81

До русофобите

преди 4 години

Спрете да изливате помия върху нацията, създала легенди като Запорожец, Москвич, Жигули, Волга, телевизори Темп, Рубин и Юност, магнетофони Юпитер и фотоапарати Смена! Светът и до днес ги ползва и се прекланя пред руския технически гений!

80

Анонимен

преди 4 години

92 Стар пожарникар, откога GM почнаха да слагат ракетни двигатели на кадилак и буик, или може би само на пожарните? Я пак виж там из Уикипедията за РД170, има доста инфо.

79

Юдеомасон

преди 4 години

селянив ЕС има американски ботуши хората са богатив България има руски ботуш и...са бедни

78

V

преди 4 години

Да направиш такъв самолет е оле.гофрения .Грешките започнаха още с ту 160 .Ту160 не трябваше да е толкова голям .А да носи 20 тона не 40 .А ту144 да е с аеродинамиката на Ту160 Ама примерно със същите двигатели 15 тона 150 тътника .С криле долу на корема това ще харчи много гориво .Такъв самолет може да се направи на базета на ту 160

77

Анонимен

преди 4 години

Леле българино...Много си зле! ЕДва ли се усещаш.Тая американска "свободия" Ти е изпила мозъка.Превърнал си дечицата си в Американофилчета.За пари и омраза към Русия само говориш! За съжаление си! На времето една табела на руски език нямаше.А сега от люлката учиш децата си на американофилизъм! Европа е окупирана от американски ботуш.Както и руснака не я е окупирал за 45 г..-:( Табели на английски на всякъде.Та да се чуди човек къде се намира! Промит ти е мозъка вече! Къде е българското в теб???

76

Анонимен

преди 4 години

На тия колхозници и китайска химикалка да им дадеш да изкопират, пак ще я направят три пъти по калпава и чуплива от оригинала.

75

Анонимен

преди 4 години

В России никога не се копира изцяло технологии и дизайни. Нееее. Всичко сами си рисуваме и чертаем. Слава России.

74

стар пожарникар

преди 4 години

До Анонимен90 Прословутият двигател който си цитирал, е създаден от "GM". Рус0филистичната управляваща п***пл***ч в Булгария не споменава че патента е продаден на сесере, с условието, да продават КОРПУСИ на двигателя на САЩ. Обурудването, американците си го правят. От р00сия, само корпуса, тоест, чирашката работа и метала.

73

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 90 Всичко в бъдеще време. Трябва и време за да откраднат нещо ново, за да се опитат да го направят. И накрая достигат, до някъкъв москвич. Това е нивото им.

72

Анонимен

преди 4 години

Руснаците не са спрели да развиват аерокосмическите си технологии. Днес съобщиха, че започват производството на най-мощния двигател РД171МВ, с 800т тяга, за новия им кораб Союз5 и Федерация. Оня ден пък показаха новите костюми, с които ще летят космонавтите.