34

Анонимен

преди 4 години

Християн Петров - директор на ЦГДебилност явно е раздал безплатни абонаментни карти на всички циг***ни в София, само на 7% не, защото гратисчиите са от този етнос.Очаквано при следващото му изокване по медии че е раздал и на тези 7% безплатни карти.

33

Да допълня...

преди 4 години

До Карта не си заслужав 28 Така е. Купуваш карта , на другия ден се гътнеш и картата отива на кино. Със заемите е същото. Така е във всичко.

32

Я па я..!

преди 4 години

Това е нормално при тези "евтини " билети.Работиш половин час да си купиш билет.

31

vlady

преди 4 години

До АнонименТочно обратното - нормално е абонаментните карти да са изгодни за да се купуват масово и да има гарантирани приходи за дружеството при по-малки разходи за поддръжка на билетната система. Нормално е месечната карта да е колкото 30 билета, тримесечната колкото 75-80 така всички пътуващи редовно си купуват карти, при цена на месечната карта 100 билета и тримесечната 220 много малко хора ще купуват карти съответно приходите ще намалеят, разходите за билетната система ще нарастнат.

30

Анонимен

преди 4 години

Софиянци още се возят гратис, както през Бай Тошово време.И парното им е гратис и се плаща от цяла България.Още живеят през социализма.

29

някой

преди 4 години

тия 7% ги отчетоха, защото линиите, където са големите гратисчии, никой не ги проверява. Всека сутрин в метрото ме проверяват, а там най-малко гратисчии има, но явно имат да изпълняват поръчка да оправят статистиката. Никой не вярва на лъжливите Ви статии.

28

Непълно инфо

преди 4 години

Как ги изчислиха тези 7%?Ромите влизат ли в това преброяване?Никой не ни съобщава 1) каква част от пътниците в софийския обществен транспорт са от ромски произход и 2) каква част от тях си купуват карти или дупчат билети? Дали поне половин процент правят това?

27

Анонимен

преди 4 години

Доста погрешно е решението на Фандъкова да оскъпи билетите за сметка на абонаментните карти, които са също доста скъпи, но в сравнение с билетите изглеждат евтини. Резултатът се вижда - пътуване гратис и пътуване с личен автомобил вместо с градския транспорт. Принципно една неперсонализирана месечна карта за всички линии трябва да струва колкото 50-100 билета, а не както Фандъкова направи 35-40 билета. Тримесечната трябва да е колкото над 220 билета, а не под 100, както е сега.

26

Карта не си заслужав

преди 4 години

Това е при сравнение с брутните заплати, но трябва да се сравняват нетните заплати, т.е. чистата сума, която получаваме след всички задължителни удръжки и сега през 2019 абонаментните карти струват 4 пъти по-голям процент от нетната минимална заплата в сравнение с 1989, а през 2017 бяха пет пъти по-скъпи.

25

Анонимен

преди 4 години

Прави ми впечатление, че контрольорите са 100% далтонисти - виждат и глобяват само белите пътници. За команчи, ирокези, апачи и други племена, съставляващи електората на управляващатга шайка, няма глоби, няма санкции, актове - нищо. Като ученик и студент пътувах гратис всеки ден и просто спринтирах, като ме свалят контролните шкембета. Но сега ми се налага да пътувам редовен, защото работя и нямам време да бягам, да споря със селски чичаци и бракувани полицаи и да се занимавам с глупости.

24

Карта не си заслужав

преди 4 години

Абонаментниет карти са опит да се прикрие истината, че общественият транспорт е адски скъп. За сравнение с 1989 година, една неперсонализирана тримесечна карта за всички линии в София струваше 1,50 лева, което беше месечно 3,2% от брутната минималната заплата и 1,6% от средната заплата.През 2017 година при минимална заплата от 460 лева, даже тази уж евтина персонализирана годишна карта за 365 лева, излиза 6,6% от минималната заплата, за 2018 е 6%, а за 2019 е 5,4% от брутната минималната заплата

23

Жо

преди 4 години

ТУК РАЗНИ разбирачи говорят гл/пости, че ако ползват годишна карта веднъж, пътуването ще им струва 365 лв. При вашия случай нормалномислещ човек ще си купи ЕДНО билетче, а не годишна карта. Но, ако ползвате всеки РАБОТЕН ден по 4 превозни средства, при годишна карта, ЕДНО ПЪТУВАНЕ ЩЕ ВИ СТРУВА 30 СТОТИНКИ!за останалите има дневни карти по 4 лв, тридневни по 10 лв, петдневни, месечни и т.н. Картите са за хора, които ползват градския транспорт и най-вече за тези, които могат да си правят сметка.

22

От 16

преди 4 години

До 22Ясно е, че няма да си взема карта за 365 лева, но ми писна някакви да ми обясняват колко евтина била годишната карта, а за мен тя би била адски скъпа. Заради отвратителният градски транспорт в София, се преместих в Центъра и сега живея на пешеходно разстояние от работата ми, т.е. на работа ходя пеша и градски транспорт не ми трябва. За какво да купувам "евтината" карта от 365 лева, когато в годината я имам я не, 50-60 пътувания с градски транспорт?! Имам кола, ползвам и такси, когато ми се

21

Мита

преди 4 години

Алоу градската дебилност. Цел Младост пътуват без карти и билети. Що лъжете хората. Оправете си статистиката. Апропо ...вдигнете отново билетите на 5 лв ги направете, че все още има едни 10 процента балъци да си плащат за рейс и трамвай, белким спрат и те да купуват. Смешници

20

Анонимен

преди 4 години

До 16Картата струва 365 лева. Ако пътуваш един път в годината ... защо ще си вземеш такава карта?

19

Анонимен

преди 4 години

20 лева глоба ... ми те я *** спрат я ни *** спрът на меси а идин пат аз га мина 50-60 пати по шеф и шейзе ша спестя поне 10 леа

18

Анонимен

преди 4 години

От адска мобилност живеят в 80 те години още, лелки пилшат на тетрадки, чичовци пълнят туби с нафта от рейсовете. И съответно и статистиката им е заблуда и пропаганда. Над 80 процента в наземния транспорт са без всякакви билети и карти. Включвам себе си и семейството. Причини - висок цена, ниски доходи и толеранс към етнос определен, който не подлежи на глобяване. Ето ви лелки и чичковци за смешната статистика.

17

гратисчия

преди 4 години

Така е, в тези жеги и празни булеварди си карам колата, климатик, радио, кеф!като се напълне столицата с провинциални козари, първо поколение с обувки, ще се возя пак в рейсовете, ГРАТИС! няма да плащам необосновано и незаконно скъп билет в размер на 1.60!

16

Бай Ганьо 2

преди 4 години

Преди кто бачках в София пътувах гратис с автобуса всеки ден.Мислих си че се пътиува безплатно ото в нащо село има кондуктор който те таксува.След 1 месец разбрах че билета се плащал ама пак продължих да се возя гратис и така цели 3 месеца

15

Анонимен

преди 4 години

Голяма заблуда е, че годишната абонаментна карта от 365 лева е евтина. Първо тя е персонална и може да се ползва само от един човек. Второ, ако пътуваш един път в годината, пътуването ти струва 365 лева, ако пътуваш 100 пъти в годината, пътуването ти струва 3,65 лева. Това е доста по-скъпо от времето когато в София имаше кондуктори и имаше билет с прекачване и примерно от Княжево до площад Славейков ми струваше 4 ст. с два трамвая. Тези абонаментни карти по 365 лева ги плащаме ние останалите.