Християн Петров - директор на ЦГДебилност явно е раздал безплатни абонаментни карти на всички циг***ни в София, само на 7% не, защото гратисчиите са от този етнос.Очаквано при следващото му изокване по медии че е раздал и на тези 7% безплатни карти.
До Карта не си заслужав 28 Така е. Купуваш карта , на другия ден се гътнеш и картата отива на кино. Със заемите е същото. Така е във всичко.
До АнонименТочно обратното - нормално е абонаментните карти да са изгодни за да се купуват масово и да има гарантирани приходи за дружеството при по-малки разходи за поддръжка на билетната система. Нормално е месечната карта да е колкото 30 билета, тримесечната колкото 75-80 така всички пътуващи редовно си купуват карти, при цена на месечната карта 100 билета и тримесечната 220 много малко хора ще купуват карти съответно приходите ще намалеят, разходите за билетната система ще нарастнат.
Софиянци още се возят гратис, както през Бай Тошово време.И парното им е гратис и се плаща от цяла България.Още живеят през социализма.
тия 7% ги отчетоха, защото линиите, където са големите гратисчии, никой не ги проверява. Всека сутрин в метрото ме проверяват, а там най-малко гратисчии има, но явно имат да изпълняват поръчка да оправят статистиката. Никой не вярва на лъжливите Ви статии.
Как ги изчислиха тези 7%?Ромите влизат ли в това преброяване?Никой не ни съобщава 1) каква част от пътниците в софийския обществен транспорт са от ромски произход и 2) каква част от тях си купуват карти или дупчат билети? Дали поне половин процент правят това?
Доста погрешно е решението на Фандъкова да оскъпи билетите за сметка на абонаментните карти, които са също доста скъпи, но в сравнение с билетите изглеждат евтини. Резултатът се вижда - пътуване гратис и пътуване с личен автомобил вместо с градския транспорт. Принципно една неперсонализирана месечна карта за всички линии трябва да струва колкото 50-100 билета, а не както Фандъкова направи 35-40 билета. Тримесечната трябва да е колкото над 220 билета, а не под 100, както е сега.
Това е при сравнение с брутните заплати, но трябва да се сравняват нетните заплати, т.е. чистата сума, която получаваме след всички задължителни удръжки и сега през 2019 абонаментните карти струват 4 пъти по-голям процент от нетната минимална заплата в сравнение с 1989, а през 2017 бяха пет пъти по-скъпи.
Прави ми впечатление, че контрольорите са 100% далтонисти - виждат и глобяват само белите пътници. За команчи, ирокези, апачи и други племена, съставляващи електората на управляващатга шайка, няма глоби, няма санкции, актове - нищо. Като ученик и студент пътувах гратис всеки ден и просто спринтирах, като ме свалят контролните шкембета. Но сега ми се налага да пътувам редовен, защото работя и нямам време да бягам, да споря със селски чичаци и бракувани полицаи и да се занимавам с глупости.
Абонаментниет карти са опит да се прикрие истината, че общественият транспорт е адски скъп. За сравнение с 1989 година, една неперсонализирана тримесечна карта за всички линии в София струваше 1,50 лева, което беше месечно 3,2% от брутната минималната заплата и 1,6% от средната заплата.През 2017 година при минимална заплата от 460 лева, даже тази уж евтина персонализирана годишна карта за 365 лева, излиза 6,6% от минималната заплата, за 2018 е 6%, а за 2019 е 5,4% от брутната минималната заплата
ТУК РАЗНИ разбирачи говорят гл/пости, че ако ползват годишна карта веднъж, пътуването ще им струва 365 лв. При вашия случай нормалномислещ човек ще си купи ЕДНО билетче, а не годишна карта. Но, ако ползвате всеки РАБОТЕН ден по 4 превозни средства, при годишна карта, ЕДНО ПЪТУВАНЕ ЩЕ ВИ СТРУВА 30 СТОТИНКИ!за останалите има дневни карти по 4 лв, тридневни по 10 лв, петдневни, месечни и т.н. Картите са за хора, които ползват градския транспорт и най-вече за тези, които могат да си правят сметка.
До 22Ясно е, че няма да си взема карта за 365 лева, но ми писна някакви да ми обясняват колко евтина била годишната карта, а за мен тя би била адски скъпа. Заради отвратителният градски транспорт в София, се преместих в Центъра и сега живея на пешеходно разстояние от работата ми, т.е. на работа ходя пеша и градски транспорт не ми трябва. За какво да купувам "евтината" карта от 365 лева, когато в годината я имам я не, 50-60 пътувания с градски транспорт?! Имам кола, ползвам и такси, когато ми се
Алоу градската дебилност. Цел Младост пътуват без карти и билети. Що лъжете хората. Оправете си статистиката. Апропо ...вдигнете отново билетите на 5 лв ги направете, че все още има едни 10 процента балъци да си плащат за рейс и трамвай, белким спрат и те да купуват. Смешници
До 16Картата струва 365 лева. Ако пътуваш един път в годината ... защо ще си вземеш такава карта?
20 лева глоба ... ми те я *** спрат я ни *** спрът на меси а идин пат аз га мина 50-60 пати по шеф и шейзе ша спестя поне 10 леа
От адска мобилност живеят в 80 те години още, лелки пилшат на тетрадки, чичовци пълнят туби с нафта от рейсовете. И съответно и статистиката им е заблуда и пропаганда. Над 80 процента в наземния транспорт са без всякакви билети и карти. Включвам себе си и семейството. Причини - висок цена, ниски доходи и толеранс към етнос определен, който не подлежи на глобяване. Ето ви лелки и чичковци за смешната статистика.
Така е, в тези жеги и празни булеварди си карам колата, климатик, радио, кеф!като се напълне столицата с провинциални козари, първо поколение с обувки, ще се возя пак в рейсовете, ГРАТИС! няма да плащам необосновано и незаконно скъп билет в размер на 1.60!
Преди кто бачках в София пътувах гратис с автобуса всеки ден.Мислих си че се пътиува безплатно ото в нащо село има кондуктор който те таксува.След 1 месец разбрах че билета се плащал ама пак продължих да се возя гратис и така цели 3 месеца
Голяма заблуда е, че годишната абонаментна карта от 365 лева е евтина. Първо тя е персонална и може да се ползва само от един човек. Второ, ако пътуваш един път в годината, пътуването ти струва 365 лева, ако пътуваш 100 пъти в годината, пътуването ти струва 3,65 лева. Това е доста по-скъпо от времето когато в София имаше кондуктори и имаше билет с прекачване и примерно от Княжево до площад Славейков ми струваше 4 ст. с два трамвая. Тези абонаментни карти по 365 лева ги плащаме ние останалите.
Гратисчиите в София намаляват - вече са едва 7%