Ех, другарят Ерменков пак нещо не е разбрал.Опорните точки бяха от ясни по-ясни.*** е от САЩ, не от Италия бре Таскоо. И да четеш не можеш бре. Срамота!
За всички, които не вярват, нека дойдат във Варна и да погледнат от малкия мост към пристанище Одесос. Купищата се виждат. Даже се бяха запалили, обаче казаха официално, че се е запалила купчина скрап. Басиму как гори железотоо...
Значи, статията е политическа, друг говори глупости, глобите са големи, никой няма сметка да вади пари, транспортът скъп...Да се чуди човек въпросният *** що ще тука и как е дошъл! И тъй като едва ли идва през портал от паралелна вселена значи, че не стопляме врътката. Дали се кара по жп или с морски по повечко и донякъде, а после се претоварва на автомобилен, все тая, след като е тук. Някой го е измислил, платил е по веригата и се предполага да е на печалба, едва ли го прави на полза роду
Не само се вкарват баклуци за горене. В България се внася отпадъчна пласмаса за преработка замърсяваща дейност . Посегнаха на хляба на ромите. Никой не им изкупува отпадъчната пластмаса тя отива за отлежаване на нашите сметища които много често горят и ни обгазяват. Но това е съдбата на колонията България. И за всичките тези добринки които въшим плащаме огромни суми за вредни емисии.
От БСП много бързо забравиха това, че точно в техен мандат изникнаха и се разпределиха всички централи за "зелена" енергия, която сега плащаме на безбожни цени.То не бяха соларни панели, вятърни перки...Никой не ще да пуска кокала.
По темата за кризата на Италия с *** френската телевизия говори още преди месеци и тогава се спомена, че се извозва към България и Швеция. Така че не са само политически измишльотини това, просто нашите т.нар. журналисти пишат само каквото им кажат. Също ми е интересно къде са "зелените" активисти да си задат въпроса какво правим ние редом с Швеция, които имат една от най-развитите програми за преработка на отп.а.дъци. Потърсете из чуждите новинарски сайтове - информация има.
По темата за кризата на Италия с *** френската телевизия говори още преди месеци и тогава се спомена, че се извозва към България и Швеция. Така че не са само политически измишльотини това, просто нашите т.нар. журналисти пишат само каквото им кажат. Също ми е интересно къде са "зелените" активисти да си задат въпроса какво правим ние редом с Швеция, които имат една от най-развитите програми за преработка на отп.а.дъци. Потърсете из чуждите новинарски сайтове - информация има.
По темата за кризата на Италия с *** френската телевизия говори още преди месеци и тогава се спомена, че се извозва към България и Швеция. Така че не са само политически измишльотини това, просто нашите т.нар. журналисти пишат само каквото им кажат. Също ми е интересно къде са "зелените" активисти да си задат въпроса какво правим ние редом с Швеция, които имат една от най-развитите програми за преработка на ***. Потърсете из чуждите новинарски сайтове - информация има.
До Анонимен 33 и 37-Не разбирате от транспорт,на ос натоварването е разрешено е до 11,5т,тотала-44 тона.А за всички спорещи ремаркетата пристигат на влак от Германия и Австрия и тонажността там не играе роля.
Поредната пушилка на руския резидент. Сега ще я подхванат всички сайтове, вестници, телевизии.............
И тоя е за Нареченски бани! Не знаех,че при някои мъже прецъфтяването се изразява по силно и видимо!
До Анонимен 37Когато товарът е по конвенция ADR т.нар. опасни товари - да,но в повечето случай товарите от този тип са за " А табела" т.е. неопасни товари ,но специфични и определени с номерd в единен класификатор и подлежащи на контрол .
До Анонимен 33При нормално триосно ремарке над 22 тона товар винаги си "в кереча" . Глобите са жестоки, започват от 1800 евро. А в дадения случай /говорим за отпадъци/ камиона трябва да има и ADR. Статията е чисто политическа, Таско Арменков говори пълни глупости. Никой няма да извади пари от джоба си за да докара отпадъци на така цена щото Ташунко е рекъл тъй:)
Това са чужди инвестиции и пари в България. Превръща се в гетото на Запада. Трябва да има гето за богатия Запад, където да си крие бокклука.
До Bad CompanyА по колко тона може да вози един тир? Щото разни хора казват до 8 тона на мост или къде 44-44.5 тона с влекача и ремаркето. И като включиш в тия сметки и отстъпката за голямо количество във времето, грешката може и да е вярна...
Ерменков: В нашите ТЕЦ-ове се гори италиански боклук