49

Тодар Правешки

преди 4 години

Ех, другарят Ерменков пак нещо не е разбрал.Опорните точки бяха от ясни по-ясни.*** е от САЩ, не от Италия бре Таскоо. И да четеш не можеш бре. Срамота!

48

Батко

преди 4 години

За всички, които не вярват, нека дойдат във Варна и да погледнат от малкия мост към пристанище Одесос. Купищата се виждат. Даже се бяха запалили, обаче казаха официално, че се е запалила купчина скрап. Басиму как гори железотоо...

47

Гроздето е кисело

преди 4 години

Комуниста Еременков го е яд, че не може да се включи в делаверата .......

46

Анонимен

преди 4 години

ТЕЦ-Габрово - заповядайте зимата !!! За какво плащаме заплати на служителите от РИОВ ?

45

До 36

преди 4 години

Значи, статията е политическа, друг говори глупости, глобите са големи, никой няма сметка да вади пари, транспортът скъп...Да се чуди човек въпросният *** що ще тука и как е дошъл! И тъй като едва ли идва през портал от паралелна вселена значи, че не стопляме врътката. Дали се кара по жп или с морски по повечко и донякъде, а после се претоварва на автомобилен, все тая, след като е тук. Някой го е измислил, платил е по веригата и се предполага да е на печалба, едва ли го прави на полза роду

44

Анонимен

преди 4 години

Не само се вкарват баклуци за горене. В България се внася отпадъчна пласмаса за преработка замърсяваща дейност . Посегнаха на хляба на ромите. Никой не им изкупува отпадъчната пластмаса тя отива за отлежаване на нашите сметища които много често горят и ни обгазяват. Но това е съдбата на колонията България. И за всичките тези добринки които въшим плащаме огромни суми за вредни емисии.

43

ГОЛАТА ИСТИНА

преди 4 години

От БСП много бързо забравиха това, че точно в техен мандат изникнаха и се разпределиха всички централи за "зелена" енергия, която сега плащаме на безбожни цени.То не бяха соларни панели, вятърни перки...Никой не ще да пуска кокала.

42

Селянчи

преди 4 години

По темата за кризата на Италия с *** френската телевизия говори още преди месеци и тогава се спомена, че се извозва към България и Швеция. Така че не са само политически измишльотини това, просто нашите т.нар. журналисти пишат само каквото им кажат. Също ми е интересно къде са "зелените" активисти да си задат въпроса какво правим ние редом с Швеция, които имат една от най-развитите програми за преработка на отп.а.дъци. Потърсете из чуждите новинарски сайтове - информация има.

41

Бабишкер

преди 4 години

По темата за кризата на Италия с *** френската телевизия говори още преди месеци и тогава се спомена, че се извозва към България и Швеция. Така че не са само политически измишльотини това, просто нашите т.нар. журналисти пишат само каквото им кажат. Също ми е интересно къде са "зелените" активисти да си задат въпроса какво правим ние редом с Швеция, които имат една от най-развитите програми за преработка на отп.а.дъци. Потърсете из чуждите новинарски сайтове - информация има.

40

Анонимен

преди 4 години

По темата за кризата на Италия с *** френската телевизия говори още преди месеци и тогава се спомена, че се извозва към България и Швеция. Така че не са само политически измишльотини това, просто нашите т.нар. журналисти пишат само каквото им кажат. Също ми е интересно къде са "зелените" активисти да си задат въпроса какво правим ние редом с Швеция, които имат една от най-развитите програми за преработка на ***. Потърсете из чуждите новинарски сайтове - информация има.

39

Георги

преди 4 години

До Анонимен 33 и 37-Не разбирате от транспорт,на ос натоварването е разрешено е до 11,5т,тотала-44 тона.А за всички спорещи ремаркетата пристигат на влак от Германия и Австрия и тонажността там не играе роля.

38

Bad Company

преди 4 години

Поредната пушилка на руския резидент. Сега ще я подхванат всички сайтове, вестници, телевизии.............

37

Анонимен

преди 4 години

Ташако почна кампанията от рано!

36

Анонимен

преди 4 години

И тоя е за Нареченски бани! Не знаех,че при някои мъже прецъфтяването се изразява по силно и видимо!

35

Good Company

преди 4 години

До Анонимен 37Когато товарът е по конвенция ADR т.нар. опасни товари - да,но в повечето случай товарите от този тип са за " А табела" т.е. неопасни товари ,но специфични и определени с номерd в единен класификатор и подлежащи на контрол .

34

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 33При нормално триосно ремарке над 22 тона товар винаги си "в кереча" . Глобите са жестоки, започват от 1800 евро. А в дадения случай /говорим за отпадъци/ камиона трябва да има и ADR. Статията е чисто политическа, Таско Арменков говори пълни глупости. Никой няма да извади пари от джоба си за да докара отпадъци на така цена щото Ташунко е рекъл тъй:)

33

Анонимен

преди 4 години

На ташко измишльотините са това, като с отровената вода в София.

32

Анонимен

преди 4 години

Това са чужди инвестиции и пари в България. Превръща се в гетото на Запада. Трябва да има гето за богатия Запад, където да си крие бокклука.

31

Анонимен

преди 4 години

До Bad CompanyА по колко тона може да вози един тир? Щото разни хора казват до 8 тона на мост или къде 44-44.5 тона с влекача и ремаркето. И като включиш в тия сметки и отстъпката за голямо количество във времето, грешката може и да е вярна...

30

Анонимен

преди 4 години

Ако *** идваше от русията, тоя същия щеше да тръби колко полезно и изгодно ще е за нас...