15

Мнение

преди 4 години

Продължавам. Трябва да задължат МПС извършващи обществен превоз да имат видеорегистратори запазващи информацията за поведението на водача на пътя. А сега всеки направил катастрофа или друго нарушение почва да лъже и маже как той всички правила бил спазил. Един видеорегистратор+ карта памет са под сто лева /даже и под 50 има/. И после всичко се вижда.

14

Да допълня...

преди 4 години

Що си мисля че шофьора не се е движил със съобразена скорост, съгласно сводката на КАТ? И без колани щяха да бъдат живи.Там на ден минават стотици шофьори и казват че няма проблем.

13

Мнение

преди 4 години

Експертите са прави за коланите и който се грижи за пътниците си ще ги сложи дори и да не му го налага ново изменение на законите. А за катастрофата край Своге - естествено, че вината за катастрофата е на шофьора на автобуса. Статистиката казва, че от там ежедневно минават кръгло три хиляди МПС, което прави кръгло по един милион на година. Е как другите не катастрофираха, а само този? Пътя е еднакъв за всички преминаващи по него. И аз съм минавал поне петдесет пъти от там. Никакъв проблем няма.

12

Анонимен

преди 4 години

Хайде сега, коланите били виновни, а не асфалта и като цяло лошо направения път край Своге. Всичко друго, само не и ГЕРБ да сипризнаят вината.

11

Константин

преди 4 години

Те са откраднали от ширината на пътя и водачът не е успял да вземе завоя, и ето го резултата. Ама прикриха краденето на пътя, защо после го разширяваха, ако е наред. Крадливи ***. Много ми е интересно как превозвачите ще оборудват всичките си автобуси с колани, или ще купят нови. Тази са луди, няма да има кой да изпълни условията. Септември ще бъде интересен и протестен. Земеделие, животновъдство, здравеопазване, съдебна система, транспорт и т.н нищо не е наред.

10

Анонимен

преди 4 години

Прав е 4, ако Борисов ни строи ;) магистралите и пътищата с качествен асфалт,хората щяха да са живи.

9

Шопо

преди 4 години

Ъхъ...Па ако и пътят беше наред ...Па ако и автобусите не бяха на по 25-30 години...

8

Един ут селу

преди 4 години

До 6 от 5Мии не че нешту ... ам ся куланя ползвувал ли си го?Чакаш едно копченце и века си отварзан..

7

Стамат

преди 4 години

Лудкооо, Лудко, що си толкова не остър?

6

Анонимен

преди 4 години

Колко щяха да са жертвите от горящи или потъващи в река автомобили и автобуси , ако бяха вързани ???????

5

Анонимен

преди 4 години

До 3Еш па тоя ... цял свят е голямо нещо. Ами право на избор си е. Живота си е мой!

4

Анонимен

преди 4 години

Не знам за коланите, но със сигурност хората щяха да са живи, ако оня крадлив хипертоник не краде и изнудва фирмите за 40 процента кешбек. Асфалта и пътя като цяло, не отговаря на изискванията, а тоя нафталинов експерт говори за колани. Минку рушвета пък си знае несъобразена скорост, в случая водача не се е съобразил с това че герберастите крадат като разпрани и всичко е бутафорно, направо като декор.

3

Анонимен

преди 4 години

Добре си пише в статията, че причината е комплексна, но коланите са щели да намалят негативните последици.В белия свят такива има в автобусите и се плаща глоба при непоставянето им.Който желае да се прави на интересен как коланът му стяга голямото шкембе - плаща - с пари и с живота си.

2

Лудко

преди 4 години

"Експерти: Коланите щяха да спасят животи в трагедията край Своге"Крретени! Ако пътя отговаряше на минималните изисквания въобще нямаше да има катастрофа, бе!!!

1

ха сега

преди 4 години

Асфалта негоден пък се отнесоха за колани. Ами то по тая логика и багаж нетрябва да се качва в автобуса, защото при катастрофа може да запуши пътя или някой лаптоп да падне върху чужда глава.