Не сте прави не са единствената фирма. Направете малко проучвания преди коментара :) minute2go е другата фирма. На всичкото отгоре дават доста по добри цени 10лв на ден
До преднияМалко трудно, някой турист за 3 дена, да си купи скутер за 1000 лева, и да го мулне със себе си ...
ИМАМ ПОЗНАТ, КОЙТО СИ КУПИ ОТ ИЛИЕНЦИ КИТАЙСКИ ЕЛЕКТРИЧЕСКИ МОТОПЕД И ГО ЗАРЕЖДА С ТОК У ДОМА.КАЧВА ГО С ГОЛЯМИЯ АСАНСЬОР В БЛОКА.ЗА 100 км. ПРОБЕГ В СОФИЯ ПЛАЩА 50 СТОТИНКИ ТОК!НЕКА БУДАЛИТЕ, ДА СИ НАЕМАТ СКУТЕРИ!
"! Но не може да искаш аз да си трая, вместо да им кажа на останалите, че цените са ти високи Цените не са високи, защото това не е всекидневен транспорт, а е предназначено за забавление и основно за туристи. А пропгандата ти създава лошо име на компаниите, които извършват предлагането на подобни услуги, което може, да доведе до финансови загуби.Публично, ако се опиташ да го направиш, мое да понесеш легални последствия. Имаш право, да си говориш, но компаниите имат право и да те съди
Айдяяя да плюене о да се прави е на разбирачи, под лозунга Свободата на словото ми дава право да се правя на и терес Айкдяяя народеее айкдяяяяя
В Букурещ е малко по-евтино, но София е първата източноевропейска столица... Противоречиви данни в две изречения.
18 лева или 9 евро на час. Че то при нас в Германия е 10 евро на час. Де ще намерят толкова богати българи. Някой работят цял ден за тези пари.
Като заминах нямаше хора със скутери и тротинетки в София (2014). Хубаво и бързо е но е въпрос на време някой джигит да помете някой с такова или човек с тротинетка да блъсне малко дете недай Боже като знам каква ни е културата и вечното бързане....
Последните въпроси трябваше да се решат преди да се изхарчат парите за закупуването им. Все едно да си купя хеликоптер без да има къде да кацам или откъде да излитам..
До смяхелектрически фолксваген или хюндай е 30000 Е +, спарка е 29ст/минута.Една електротрутинетка е 300 Е, наемът е 30ст/минута.
До Анонимен 121Грешиш.За Цариградско шосе, бул. България и околовръстното, където ограничението е 70-80 са бавни.Но за вътрешните улици, където ограничението е 40, електротрутинетките са си таман.Сигурно една 80-годишна баба би паднала лесно, но ако караш редовно по един и същ маршрут и научиш сложните участъци - вероятността да стане беля е точно толкова, колкото ако си пеша.
До VARIANTСелски, в София електротротинетките доста се карат. И по пътя, и по велоалеите.не съм чул за сериозни инциденти.
До АнонименЧе аз и с колелото съм извънгабаритен и в колата, и в рейса. 198 110кг, даже с колелото за 1 месец хвърлих малко, сега може и да съм 107-8. Пак ще го чупя. Но с колелото все пак има движение, сваля се малко. На скутера кво ше свалиш, кат някой инвалид? Не че ще ставам *** 100кг точно, но и самото движение е полезно. Само лицеви и набирания не става, иска си движение. Освен тва батериите да ти напомня къде отиват след година? В почвата и водата, честито!
До Анонимен (117)Нещо май съвсем си изкукал! Кога съм ти определял цените? Ти си ги определил и според мен са твърде високи! Ако има хора които ти ги плащат - добре! Но не може да искаш аз да си трая, вместо да им кажа на останалите, че цените са ти високи! И по този начин да участвам в твойта манипулация граничеща на моменти с обикновена лъжа!
Ето, какви са ми доводите - българите масово бъркат понятията и приемат, че щом нещо е в разговорната реч, значи е вярно. Думата тротинетка и скутер са взаимно заменяеми. Думата мотопед и израза моторизиран скутер са взаимно заменяеми.Ти нямаш право да определяш цените и да наричаш плащащи клиенти ненормални.А това, което предполагам е:Ти си беденЗавистливОбичаш да се натрапваш на хората
Електрическите скутери тръгнаха в София, но по джоба ли са ни?