9

Fallschirmspringer

преди 4 години

"Причината за отмяната на влаковете е свързана с планов ремонт на обслужващия съставите локомотив"Оказва се,че има един локомотив, даже на снимката са повече.Е,браво,абе голям зор видаха да съсипят България демократичните -неолибералисти.Рушат,рушат и все още има какво да се руши.Браво.Гадни комунинисти,здраво строили,толково се измъчиха демократите да го бастисат,зор видяха

8

Fallschirmspringer

преди 4 години

Отдавна са и хвърлили мерака,да затрият тази линия и превоза на пътници и товари да бъдат поети от автобусни и транспортни фирми.Почти всяка автобусна или транспортна фирма има представители в Мин на Трансп.,които правят всичко според "скромните" възможности да провалят БДЖ.Преди години едни чужденци през снежна зима ги заведох до Банско с тази железница.Това за тях беше някакво фантастично изживяване,такива суперлативи за природата и пътуването все едно пътуват с "Ориент експрес"

7

House M.D.

преди 4 години

Савле, Савле, защо не попита БДЖ кога ще пуснат TGV и Шинкансен?

6

Анонимен

преди 4 години

Е, как ще летят тук с 300, 200, 160 км/ч, когато поръчките за ремонти отиват при свързани с Пеевски фирми, нямащи положен 1 метър релси. Учат се сега. Може да е скъпо, но за сметка на това е бавно. Но бъдете спокойни, и АЕЦ сигурно ще се научат как се строи ... и газопровод за милиарди също

5

Vellizarii

преди 4 години

А да знаете кога и кои построяват теснолинейката? Интересува ли Ви? Германците 1942-43г. за да има некъв път и превоз...........Четете история.

4

Анонимен

преди 4 години

Българската железопътна инфраструктура е замръзнала развитието си някъде около 1900г.Влаковете обаче са нови. От 1960г. :)))Междувремнно в нормалните държави влаковете вече приличат на космически кораби и летят с 300км/ч като изпълнието на разписанията цепи минутата а чистота във влаковете и инфраструктурата на гарите е на много високо ниво.

3

Анонимен

преди 4 години

Релсов път, локомотиви, ремонти, профилактики, ала-бала-лизми всекакви...Да си го рекнат направо, че освен събора в Юндола африканската чума е отменила и теснолинейката, и толкоз!

2

Анонимен

преди 4 години

"Причината е ремонт на релсите","Причината за отмяната на влаковете е свързана с планов ремонт на обслужващия съставите локомотив"Разликата между ремонт на локомотив и ремонт на релси е много голяма :D

1

Анонимен

преди 4 години

Аааа - нещо сте се объркали. За БДЖ няма спиране на влак. Щом са осигурили автобус, то значи влакът не е спрян. За селата дето няма път ще има осигурена каруца. Но пак това не значи, че влак няма